Moi, oon 12-v poika suomesta. Mua on alkanu mietityttää, ku oon aikasemmin ollu kiinnostunu vaan tytöistä, mut tänä syksynä oon alkanu miten mä tän sanoisin... En tiedä kiinnostumaan, selitän kohta, mutta en pidä esim. Lihaksikkaita ja komeita miehiä minään, ainoa keneen oon huomannu vetoa on rinnakkaisluokan poika, josta oon nähnyt uniakin, siis ei sellasia unia vaan ihan perus että yrittäis hakata mut sen porukan kanssa :D toivon että joku tajuaisi tilanteen ja osais selittää tämän ja kaikesta huolimatta pidän silti tytöistäkin
Tunnen vetoa tyttöihin ja poikiin?
OlenkoVaiEnkö
1
469
Vastaukset
- OlenkoVaiEnkö
Ja tohon siis lisäyksenä et oon herätessäni ärsyyntynyt et miksei se uni voinu jatkua pidemmälle :/
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132