Miten mahdollista!!

Ahmattiläski

Juu, eli olin keskiviikkona 49,5kg. Perjantaina alko menkat ja nyt ku kävin vaa’alla nii näytti 55kg... että semmosta.. oonko siis lihonnut? Oon kyllä syöny ihan vittuna, mutta huomenna kun on taas koulua, niin en voi syödä niin paljoa ja otan itteäni niskasta kii... uskon toki et osa nesteitä mut silti pelottaa et oon lihonnu ku oon syöny PALJON. Normaalisti syön 500 kcal päivässä.

3

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GutenTag

Ihan kuule jos järjellä ajatellaan niin 500 kcal päivässä on aivan liian vähän. Koska jos laihtua haluat, söisit kunnon ateriat, etkä pihtailisi ruuan kanssa. Ihan ärsyttää tollaset vinkuvat, laihtumista yrittävät ihmiset. Ei laihtuminen onnistu jos syö tuskin mitään ja sitten vetää kaikkea karkkia, suklaata ym shaibaa esim viikonlopun aikana tai makeiden sijasta normi ruokaa. Totta kai saa pitää myös karkkipäivän, kunhan ei mene liiallisuuksiin sen syömisen kanssa. Ja täällä puhuu nyt 15 vuotias tyttö, jolla on käynnissä rasvaprosentin alentaminen, noin suomeksi sanoen laihduttaminen. Toiset kyllä sanovat, etten ole läski mutta I have muy own opinions.

• 389291

Kun on menkat keho kerää ylimääräistä nestettä ja on turvotusta. Siitä se johtuu.
      Itselläni ei ole erään mekkoja koska minulla on anoreksia.
      Olen kyllä siitä ihan iloinen.

• kikka.kakko.nen

Siirrä vaaka ikkunan viereen ja varaa vaikka hiukan sormella ikkunalautaan, saat mieluisempia painolukemia. Ja ei kun syömään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe