Eli kuinka monta päivää säilyy jääkaapissa pakastimesta sulatettu liha, joka on itse tehtyyn marinadiin muovipussiin kääritty, ollut jo 4pv uskaltaakohan syödä, ei kyllä tuoksu mutta on ihmeellisen väristä.vai johtuukohan väri mausteista, en ole kyllä ikinä noin harmaan ruskeaa lihakönttiä ennen nähnyt..
LIHA MARINADISSA
5
6156
Vastaukset
- Gopher.
Jos liha on ollut todella kauan pakastimessa niin se vaikuttaa toki makuun. Ja se kuinka kauan liah on ennen pakastamista ollut jääkaapissa.
Lähtökohtaisesti 4 vrk normaalissa jääkaapissa - jos pakastus on muuten ollut asiallista - ei haittaa.
Lihan harmaus ei välttämättä ole merkki sen huonoudesta. Tuoksu kertoo enemmän.- Avuton
Ja oli tosi hyvää, eli Marinadikin teko onnistui vaikka summassa laitoin mausteita.
- opas
Kun otat lihan pakkasesta, anna sulaa ja marinoi mutta ei mielellään yli 4 tuntia... Bakteerit muuten leviävät
- Anonyymi
Hei,voiko pakastetun lihan marinoida( to )tänään ja sulattaa jääkaapissa.
Paistaa sunnuntaina- Anonyymi
Voi. Itse otin just pari palaa lammasta pakkasesta sulamaan jääkaappiin ja illalla laitan marinaadin eli mustapippuria, merisuolaa ja punaviiniä. Ovat noin 1,5 kg paloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319