Olen vähän alle viisikymmentä vuotias mies ja kaverini ja hänen tyttärensä kanssa mökillä. Tytär on todella seksikäs nuori nainen. Kuukausi sitten vietimme hänen 18 v syntymäpäiviään. Nyt kun hän on täällä mökillä liikkunut vähän paljastavammissa vaatteissa niin olen huomannut että hän herättää jotain. Ajattelin tänään että kysäisen häntä saunaan samalla kun itse menen. Jos hän tulee, niin minun on kyllä pakko saada maistaa hänen herkkujaan. Ei kai väärin ole??
Ihana nuori nainen nuolaisu etäisyydellä
Whatafeelings
3
550
Vastaukset
ei ole
- itsekin.ikää.noin50
En suosittele, jos tyttö ei itse ole aktiivisesti flirtannut. Pelkän pukeutumisen perusteella ei ole lupaa lähteä vonkaamaan.
Kun ikäeroa on paljon niin silloin merkkien pitää olla selvät ja näkyvissä. Ei riitä se että vaatteet ovat "palsjastavat". Muuten ehdottelemaan alkava mies on limanuljaska. lässyn,lässyn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897