Finlandia-voittaja Hurme revitteli palkintopuheessaan ilmeisesti jonkinlaisessa "hurmeksessa" kaikenlaisia sammakoita. Puhujapöntöstä kuului mm. äyskäisy: "Opetelkaa ruotsia, juntit"
Mistä ja millä perusteella ruotsinkielen taidosta on tullut sivistyksen synonyymi? Sivistyksen synonyyminä voisi ehkä pitää jonkin maailmankielen, kuten esimerkiksi englannin tai espanjan puhumista. Ehkä Hurmeen yksi tarkoitus oli mielistellä valinnan tehnyttä Rehniä? No, tuskin hänkään ilahtui Hurmeen levottomista pälinöistä.
Mikäli Hurme olisi samalla tavalla nimittänyt juntiksi jotain vähemmistöä, niin nyt olisi jo tutkinta käynnissä....
Pidä Hurme kirjallinen tietosanakirjojen avulla väsätty tekeleesi, joka kohta jo pölyttyy hyllyissä ja jota yritetään myydä alennuksella.
Finlandia-voittajan kummat puheet
Oiaikojaoitapoja
0
153
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244