Miksi MV-Lehti vaikenee tästä?

Naapurin_kakara

5

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palaperseestä

Jutskutrolli

• JihadistiSolu

ÄÄRIVASEMMISTO- ANARKISTIT poltti 46 suomenlippua.

• stalinolipihalla

Muutoin jutuissa voi olla siteeksi tottakin, mutta Stalin ei aavistanut Hitlerin aikeita. Hitler oli itseasiassa Talvisodan takana antaen muka Neuvostoliitolla suojavyöhykkeen ja sitten itse tehden Suomesta liittolaisten tuoden tänne sotakalustoa ja miehistöä. Stalin meni täysin tähän Hitlerin vipuun. Kun tieto Saksan hyökkäyksestä tuli, hän oli venäläisittäin datsalla lukkiutuen täysin. Hän ei pystynyt antamaan mitään käskyjä ja epäili että tämän virhearvioin vuoksi hänet syöstään vallasta. Hän ei ollut uskonut tiedustelun tietoja että Saksa valmistautuu hyökkäykseen eikä maan sotavoimat olleet millään tavalla valmiit.

Siinä tilanteessa Stalin olisi ollut helppo syrjäyttää. Kuitenkin hänen luokseen tultiin pyytämään apua ja häntä pysymään johdossa. Vain hänen käskyjään maassa uskottiin. Kun määräys tuli itse Staninilta, sitä uskottiin, oli se miten älytön tahansa. Eikä alussa käskyttäminen sodassa ollut parasta mahdollista, mutta kansaan luotiin näin puolustustahtoa, joka sitten lopulta vei voiton sekä sai näyttämään Saksalaiset todellisessa sodassa ja vaikeissa oloissa oppimattomilta partiopojilta.

• tollolle_tiedoksi

Koska MV-lehti keskittyy SUOMEN asioihin ja miten valta- eli valhemedia valehtelee SUOMESSA!

Miksi SUOMEN vastamedia vähäisillä resursseillaan keskittyisi muiden maiden mediaan???

• Bror-Erik1974odin-1Ac

Niin tai sitten mv-lehdelle on lyöty virallinen pihkatappi ahteriin niin tiiviisti että edellä esiintyvät mv-fanit haukkovat henkeä vain yhdestä huutoaukostaan. Eiks jeh? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2766
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe