Tänään tuossa laskin, että jos tekisi hieman siivoustöitä, että voisi auton laittaa, kun olen työkyvyttömyyseläkkeellä, niin eipä se oikein kannata, kun se tienesti olisi jotain vähän päälle parisataa enemmän kuin nyt on, ja sen eteen pitäisi tehdä jopa 3-4 tuntia viitenä päivänä viikossa kovaa mopin heilutusta, niin eihän se kannata mitenkään siihen työmäärään nähden.
Lisärahan hankkimisesta
4
131
Vastaukset
- kokeilinkerran
Siivousala on aina ollut huonosti arvostettua. Kovaa työtä pienellä palkalla..
- yrittänyttä
Näin katsoin että siivousfirma laskuttaa 45 € tunti ja työn tekevä siivooja saa 10 € tunti. Suomi on yrittäjä maa lisäksi yrittäjä saa yritystuet eikä maksa veroja sitä vastoin siivooja maksaa.
- isot.alueet.nykyään
Ja siivooja joutuu siivoamaan kaksi kertaa isommat alueet kuin ennen.
Neliöt on varmaan pienentyneet, kun niitä laitetaan tuplaten per siivooja. Ja samalla palkalla kuin 10 vuotta sitten. - meinaan.mukava.puuhata
Se on justiinsa hyvä juurikin esim.siivoustyö tai muu kevyt eläkeläiselle lisätienestinä.Eläkkeellä saa tehdä töitä tiettyyn summaan asti 750e muistaakseni ja vanhuuselakkeella rajoituksitta.. ..hetkonen tarkistan.
Täydellä työkyvyttömyyseläkkeellä ollessasi saat ansaita 40 % eläkettä edeltävästä keskiansiostasi, tai vähintään 737,45 euroa (vuonna 2017) kuukaudessa.
Vanhuuseläkkeen aikana voit työskennellä ilman tulorajoituksia, mutta monissa muissa eläkelajeissa on erilaisia rajoituksia tuloille.
https://www.keva.fi/henkiloasiakkaalle/elakkeensaajalle/tyonteko-elakkeella/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244