Oikein rauhallista itsenäisyyspäivää 06.12.2017 . Asuittepa yksinään vailla kumppania. Varmaan kaipaat seuraa, mutta mistä?? Itse asun yksinään omassa kodissani maaseudulla vailla seuraa pitempäänkin suhteeseen , mutta kun ei ole niin ei . Mitä teet näin Itsenäisyyspäivänä ?
Parasta aikaa itse katson dokumenttia "Itsenäisyyspäivä " . Tästä alkaa minun päiväni ja tulevasta päivästäni ei tiedä etukäteen mitään.
Rauhallista itsenäisyyspäivää jokaiselle.
Kaikille naisille...
5
177
Vastaukset
- Samoinsinnekin
Olipa kiva, hyvää itsenäisyyspäivää!
- Kaipauksella.yksinäinen
Vastausten määrä ei yllättänyt lainkaan.... Asialle en voi mitään !!! No se lohduttaa kun sain 1-yhden ja kohteliaan vastauksen. Kiitos tästäkin.
- Kaipauksella.yksinäinen
Jatketaan kukin omilla tahoillamme... Minä jatkan tästä eteenpäin kuin että olisi tapahtunut mitään.
hyvää minä kaikille tarkoitin ! ja toivon sitä edelleen. - Kaipauksella.yksinäinen
Toivota teille kaikille Rauhaisaa Joulua ja Onnea tulevalle vuodelle 2018.
Säätyyn ja sukupuoleen katsomatta.
Tarvittaessa kommentoin vastauksianne. - Kaipauksella.yksinäinen
On hienoa todeta että "naiset" teillä menee näin ! hyvin joulunakin ??? eipä tämän enempää täällä.
Jutellaan kun tulee asiaa... seuraan tilannetta. Onnea vuodelle 2018.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229