Tänään veteläiset viettävät juhlia Suolahessa.
Itsenäisyyspäiväjuhlat
3
187
Vastaukset
- juuretKonnevedellä
Ystävällisesti haluan kysyä että mikä tämä Suolahti-juttu on? Onko kuntaliitos suunnitteilla vai miksi jotkut jauhaa tätä samaa juttua olipa kyse halkojen ostosta tai ihan mistä vaan.
Konnevetiset on minusta ihan järkeviä ihmisiä.- hyvääitsenäisyyspäivää
Samaa mieltä ja mulla myös juuret täällä..että mitä tämä joutava Suolahti -kirjoittelu on? Aina on kommentteja, oli asia mikä tahansa..ei täällä viitsi kysellä tai laittaa mielipitetään, kun nämä kirjoitukset tulevat ja liittyvät muka aiheeseen. Kyllä Konnevedellä tosiaan on järkveviä, mutta muutama sekopää seassa sotkee tätäkin palstaa. Jos haluaa kirjoittaa, kirjoittakoon aiheeseen liittyvää ja mielipiteensä, oli se sitten kuinka kriittistä tahansa, mutta nämä jutut ampuu yli.
- Brynebyläinen
Juuret ovat suurimmalla osalla konneveellä, vaikka nykyään makoilevat suolahessa. Tpttakai veteläiset ovat tervejärkisiä, kun täysihoidossa suolahessa makkoilevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214