Ostin vuonna 2014 muutaman bitcoinin. Olen vetänyt muutaman kurssin aiheeseen liittyen. Koulutuksessa esimerkkinä olen käyttänyt näitä omia bitcoineja. Nyt näiden kolikoiden sarjanumerot (bitaddress) ovat kymmenien ihmisten tiedossa ja mielenkiinnolla seuraavat näiden kulkua lohkoketjussa (www.walletexplorer.com).
Haluasin ”vapauttaa” itseni ja nämä kolikkoni kurssilaisteni seurannasta eli ns. pestä nämä. Mistään laittomasta rahanpesusta ei ole kysymys.
Kuinka tämä on mahdollista?
Bitcoin peseminen
MarkkuX
3
291
Vastaukset
- rekisterinumeroko
Eikös rekisterinumeron hallinta ole yhtä kuin omistaminen, ns. paperilompakossakin säilytetään ainoastaan se numero paperilla, ja se paperi on pidettävä varmassa tallessa.
- ananasano36
Toimi näin: https://freedomnode.com/blog/61/make-bitcoin-great-again-with-monero-full-privacy
- gooooglaa
Jotkut bitcoinpörssit/pankit tarjoaa random osoitteita siellä pörssin sisällä eli ne saanee eksytettyä sen firman sisäisissä siirroissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249