Jos siis tilaa Mäntsälän K-citymarketin paketiautomaattiin paketin, ajatellen, että voi sen noutaa sinä aikana, kun se on itselle mahdollista, siis citymarketin aukioloaikoina, saa pettyä.
Postilla on itsevaltiaan lailla mahdollista muuttaa paketin noutopistettä sellaiseen, jossa onkin eri aukioloajat, kun mihin olet paketin tilannut.
MUTTA HEI, MAKSULLISELLA LISÄPALVELULLA SAAN SEN SINNE MINNE OLEN SEN TILANNUTKIN...jotta siis kerkeän sen noutamaan.
Onko posti ja VR samaa puljua?
Postipaketti kulkee hyvin, mutta nouto oma haaste.
Miksei_ole_kilpailua
1
154
Vastaukset
- Postialas
Sama mulla kävi joulukuussa, laitoin palautetta ja juu, maksamalla olisin saanut paketin sinne minne olin sen ALUNPERIN tilannut.
Onneksi suomessa on monia muitakin kuljetusfirmoja, itse en postia käytä ollenkaan enää.
Eipä niiltä toi postinjakeluun suju enää kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018093- 1075667
- 2795023
- 494973
- 763747
- 562970
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432411