Pikku-siskoni Salla ei ollut koskaan rahaasioissaan täsmällinen.Yleensä laskut jäi tai unohtui maksamatta.Salla pyyti lainaa,että olisi välttänyt perinnän.Lupasin hoitaa Sallan rästit pois,jos hän pääsisi käymään."Todella hyvä,jos sä autat mua.Pääsen kyllä illalla tuleen.Terv.Salla.Tekstiviesti ei muuta.Salla käytti usein korkokenkiä ja kuulin jo tutun korkojen kopinan rappukäytävässä.Sallalla oli tapana aina soittaa ensin,ennen kuin tuli sisään.
"Salla täällä moi ! Joko olet odottanut minua ?Saanko tulla ?"
Kieltämättä olin odottanut hänen tuloaan,vaikka tiesin että se tietää menoja joita ei koskaan saa takaisin.En kuitenkaan osannut edes haaveilla mitä ilta toi tullessaan.
"Tässä näitä laskuja on taas kerääntynyt"Aika hyvä kasa.Ei kuitenkaan kuin muutama satanen.
"Mä voisin sillä aikaa laittaa kahvia tulemaan,kun sä katot niitä laskuja"
"Laita vaan .Ei tässä kauan mene"
Laskut oli maksettu ja huoli perinnästä oli ainakin kuukadella siirtynyt,kunnes koitti taas uusi kuukausi.
"Kiitos.Mä kyllä korvaan tämän kaiken sulle vielä"Lupaus,joka oli kuultu usein ennenkin.Istuin keittiön pöydän ääreen ja Salla tarjosi kahvit.Kello oli jo lähes yhdeksän,kun Sallan piti lähteä.Saatoin hänet eteiseen ja sanoin,että jos jatkossa tulee vaikeuksia.Tule käymään,elä anna mennä perintään.
"Mutta miten minä pystyn koskaan korvaamaan sinulle.Sä olet todella kiltti minulle"
Salla tahtoi vielä halata,ennen lähtöä.En saanut peitettyä erektiota,vaan painoin kullin Sallan vatsaa vasten.
"Onko sun pakko lähteä ?"Kysyin ja katsoin Sallaa silmiin.
"Ei.Haluut sä että mä jään ? Mun pitää soittaa kotiin,että mä jään likkakaverin luo yöksi"
Haluatko että jään ?
Ölby
1
4807
Vastaukset
no jäikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937