mieheni panee vain peppuun peppuni on kipeänä ja pidätys kykyni on löystyny on ilmavaivoja ym . olen seurustellu monien miesten kanssa kaikki on halunnut kokeilla anaaliakin joskus mutta ei kokoajan vain sitä , Mikä ihme miehiä siinä kiihottaa kertokaa
miksi mieheni haluaa panna kokoajan peppuun
13
4114
Vastaukset
- kokenutkaiken
Se on SE sulkijalihas,joka puristaa tosi tiukasti sisäänmennessä ja koko nainnin ajan kullin vartta !!!!..........sisällä mon kaikkee muuta,kuin tiukkaa !......mutta SE puristus....aaahhh
- ryppynaru
Se on se sulkijalihas,joka puristaa kullinvartta IHANASTI !!!!!
Peppu on tiukka ja sen vuoksi tuntui molemmista niin räjäyttävältä. Mutta ei sinne joka kerta mennä. Miehen mukaan mun pilluni on kekseliäämpi ja helpommin leikittävissä kuin peppu.
Mutta molemmat tykätään peppuseksistä. Itse jopa vaadin sitä välillä.- Anonyymi
Porsas röh röh
- nimetön_perseessä
Hän on varmaan homo.
- oppi.ojaan.kaatoi
"Hän on varmaan homo"
Taisit sitten nukkua lävitse koulun seksivalistuksen?
Homo haluaa harrastaa seksiä vain samaa sukupuolta olevan kanssa. Siitähän se nimitys homo tulee. Hetero taas haluaa harrastaa seksiä eri sukupuolta olevan kanssa.
Sillä ei ole väliä homouden suhteen paneeko sitten suuhun, perseeseen vai korvaan. Väliä on sillä haluaako panna samaa vai eri sukupuolta olevaa. - mickey97
oppi.ojaan.kaatoi kirjoitti:
"Hän on varmaan homo"
Taisit sitten nukkua lävitse koulun seksivalistuksen?
Homo haluaa harrastaa seksiä vain samaa sukupuolta olevan kanssa. Siitähän se nimitys homo tulee. Hetero taas haluaa harrastaa seksiä eri sukupuolta olevan kanssa.
Sillä ei ole väliä homouden suhteen paneeko sitten suuhun, perseeseen vai korvaan. Väliä on sillä haluaako panna samaa vai eri sukupuolta olevaa.Mistäs löydän shemalen
- Anonyymi
Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkari akkaansa perseeseen moukaroi trallallaa
- munankipee
Mistä löydän Shemalen Suomesta joka panee ja antaa...
- persmekki
Anaali on naisen anaali......ihana......
- Anonyymi
Minä panen naista persseeseens ja kusen naisen päälle joskus tekee mieli rökästa paska pötkyn käteen ja hieroa se naiseen, paska haisee kiihottavalle
- Anonyymi
Oletko lihava? Silloin paraatipuolella on myöskin läskiä eli se on löysä. Myöskin, ja se haluttu poimu on silloin vaikea löytää kaikkien läskipoimujen seasta.
- Anonyymi
No se on kuitenkin tiukempi kuin se toinen ihan omasta laiskuudesta johtuen pidätyskyvytön reikä siinä vieressä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337