Miulla on niin paha olla.elämä menee alas päin koko ajan.en nuku en syö ja en jaksa tehdä mitään.tänään oli keskustelu mutta en saanut suutani auki olin vaan hiljaa..hiljaisuudessa elän kun ei minulla enää kavereita olo,en jaksa pitää yhteyttä.minullä vain niin paha olo että itken tuskasta.mitä pitäis tehdä
Paha olo ikuisesti
13
1343
Vastaukset
- beethooven
Heräsin aamuyöllä hirveään päänsärkyyn. Tempasin yhden kylmän oluen vahvan sellaisen ja vein koiran lenkille . Täytin muutaman vakion ja monivedon ja johan nukutti pitkään kanssa miltei puolille päivin ansaitusti sittenkin.
- sittensaaapua
Kannattaa kirjoitella ajatuksia papeille tai puhelimeen ja lukea sitten istunnossa.
- Eroajo
Joo. Kohta pappi elisapetti on antamassa hyviä neuvoja
- alkonsuurhörppäri
Olisipa mielenkiintoista tietää ikäsi, mutta väittelen tässä, että sinulla on trauma, jota aivojen fiksuin kohta pyrkii purkamaan ja korjaamaan. Se tietää pahaaoloa vähän kauemmin, koska aivojen tottumuksia ei korjata hetkessä. Väittelen tässä, että sinulla on väärä suhtautuminen (=pelko) ihmisiin ja normaaliin sosiaalisuuteen.
Elimistö ja aivot johtavat juuri kivulla sinut pois siitä ajan myötä. Olon helpottaminen ei ole kiellettyä, jos syy on pätevä. Alkoholiin liittyy haima maksakirroosi ongelmat. Päijät-Hämeen keskussairaalassa ensiapupolilla oli nuori nero lääkäri, joka hokasi heti, mistä oli kysymys. Hän tälläsi reseptin masennuksen hoitoon: Escitalopram Orion 10 mg ja vaikka määräys on 1 tabu/vrk ,heittelen joskus 2-3 naamaan, ketutuksen mukaan. Hommat sujuu. On totta,että psyykeen lääkkeet ovat kehittyneet valtavasti. Väittelen myös, että ajan mittaan psyykkeesi korjautuu ja helpottuu, jaksa vain lusia hetkisen.- Toivoaonyhä
Kyllä vaan. Kun ikää tulee, niin eipä enää vitutukset haittaa.
pyydä jumalalta apuu se auttoi mua ja auttaa edelleen
Hei Pahaoloinen,
Jos et Jumalalta apua saa, pyydä sitä joltain johon voit vähän luottaa. Sehän voi olla vaikka Jumalan asialla. Kaikki ihmiset ei vaan ymmärrä henkistä pahoinvointia ja voivat vaan pahentaa tilannettasi. Etsi rohkeasti joku ihminen jolle voit puhua kaikki mikä sua painaa. Tuntematon psykologi voi myös auttaa, mutta parempi olis löytää joku läheinen tai vaan tuttu joka ei teilaa ja osaa vähän kuunnella.- Terve.vaanmenoa
Katsotaanpa. Sinulla on ollut juoppohullu isä ja narkkari äiti? Joten sinua on koulukiusattu . Paras ystäväsi iski tyttöystäväsi, joka sivumennen sanoen oli aika h**o. Koulusi on mennyt päin h***ettiä, etkä ole valmistunut ammattiin. Joten tunnet itsesi surkeaksi luuseriksi. Silti: Siunausta!
- Hallinhaukku
Terve.vaanmenoa kirjoitti:
Katsotaanpa. Sinulla on ollut juoppohullu isä ja narkkari äiti? Joten sinua on koulukiusattu . Paras ystäväsi iski tyttöystäväsi, joka sivumennen sanoen oli aika h**o. Koulusi on mennyt päin h***ettiä, etkä ole valmistunut ammattiin. Joten tunnet itsesi surkeaksi luuseriksi. Silti: Siunausta!
Taisit kuvailla nykytilaasi, kun noin tarkasti osui?
- YxDeleted
Yhteyden pitämisestä ystäviin:
Tärkeämpää kuin ottaa yhteyttä mahdollisimman usein, on ystävyyden laatutekijöiden huomioiminen silloin, vaikka harvoinkin, kun ystäviin on yhteydessä. Eli vaikka silloin harvoin kun on yhteydessä ystäviin, olisi tärkeää, että ei vain pidä yhteyttä, vaan ennemminkin ikäänkuin olisi yhteys... Ymmärrätkö mitä minä tarkoitan, että olisi avoimin mielin, ei torjuisi.. Ja jos sen ystävän kaikkia tekoja ei voi ymmärtää, tai itse tekisi toisin, niin kunnioittaisi sen toisen valintoja...
En tiedä miten sinulla tapana toimia, toimitko hienosti tai huonosti. Mutta jokin on käynyt liian raskaaksi.
Vai onko niinpäin, että arvostelut kohdistuvatkin sinuun? Että ystäväsi arvostelevatkin sinua, eivätkö anna sinulle arvostusta tai anna sinun päättää omista asioistasi?- ExDeleted
Minne katosi pahaoloinen?
Kommentoisin mielelläni, mutta aloitus on niukka ja ap kadonnut.
- Masennuksen_läpikäynyt
Olet pahasti masentunut. Mene lääkäriin. Heti.
Pyydä päästä puhumaan ja aloita lääkitys, jotta pääset pahimmasta olosta yli.
Olen käynyt itse vaikean masennuksen läpi, tiedän siis mistä puhut.
Siitä selviää, kunhan saa apua. Kaikki järjestyy. Voimia sinulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262193
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161494- 1241427
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883