Miesrumuus

Sinkkunainen--

Teistä miehistä ei ole mihinkään. Syötte itsenne läskiksi ettekä jaksa laihduttaa. Lopettakaa olemasta rumia niin ehkä saatte naisia sitten 50 vuotiaana.

31

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syntymäruma

Ei läskiys pelkästään ole rumuutta vaan voi olla syntymärumakin. Itse olen erittäin liikunnallinen ja rasvaprosentti on ennemminkin lihasmassa prosenttina mut eipä naisia kiinnosta. Jos ei synny naamakomeaksi ja ole ala ja yläasteen tupakkaremmissä sekä kilju porukoissa niin jää jo heti alkukehityksessä kauas alfa yksilöistä. No olen saanut sutaistua sentään kännissä pojan itselleni ja voitte olla varmoja että kun hän pääsee koulu ikään niin kannustan hänet näihin ryyppyporukoihin tupakoimaan jos hän haluaa parisuhteen tulevaisuudessa sillä se sen takaa ja sielä se hierarkia jaetaan mikä näyttää tulevaisuuden. Sanokoot sossutantat pojan touhuista mitä vaan.

• Turhaa.valitusta

Ihme ulinaa taas. Sulla on lapsi, joten et ole jäänyt naisten huomiota vaille. Taitaa sunkin ongelma olla vain se, että ne kaikkein kauneimmat naiset ei susta kiinnostu etkä pääse panemaan niitä. Se on ihan normaali kohtalo peruspallinaamaiselle ja kiukuttelevalle suomimiehelle, koita kestää.

• syntymäruma

Juu nainen antaa kännissä on pikkaisen eriasia kuin että antais selvinpäin ja haluaisi parisuhteeseen. Sinähän se tässä valitat. Saan kyllä ei se siitä ole kiinni kunhan naiset ovat juoneet itsensä siihen kuntoon että eivät huomaa rumuutta.

• Turhaa.valitusta
        syntymäruma kirjoitti:

Juu nainen antaa kännissä on pikkaisen eriasia kuin että antais selvinpäin ja haluaisi parisuhteeseen. Sinähän se tässä valitat. Saan kyllä ei se siitä ole kiinni kunhan naiset ovat juoneet itsensä siihen kuntoon että eivät huomaa rumuutta.

Sulla on siis sen verran näköä ja puhelahjoja, että saat kännisen naisen sänkyyn. Mä arvaan jo, kuinka käy kun känni häviää. Susta tulee mykkä ja jurottava selänkääntäjä, ja nainen vetää nopeasti johtopäätökset, että hänen seuraansa ei enempää kaivata ja häipyy sukkelasti takavasemmalle. Tuskin uskallat esitellä iskutaitoja selvinpäin. Taidat tietää jo itsekin, että vika ei ole naamassa, vaan sun persoonassa ja luonteessa. Voivoi.

• palstantotuus
        Turhaa.valitusta kirjoitti:

Sulla on siis sen verran näköä ja puhelahjoja, että saat kännisen naisen sänkyyn. Mä arvaan jo, kuinka käy kun känni häviää. Susta tulee mykkä ja jurottava selänkääntäjä, ja nainen vetää nopeasti johtopäätökset, että hänen seuraansa ei enempää kaivata ja häipyy sukkelasti takavasemmalle. Tuskin uskallat esitellä iskutaitoja selvinpäin. Taidat tietää jo itsekin, että vika ei ole naamassa, vaan sun persoonassa ja luonteessa. Voivoi.

Kerrankin nainen myöntää, että ulkonäöllä ja puhelahjoilla saa naisen.

• Ruma-ätmi

Ei laihduttaminen tee miehestä paremmannäköistä naisten silmissä. Olin 114 kg ja laihduin 80 kiloon ja siitä on jo 9 vuotta aikaa, olen paremmanssa kunnossa kun naiset. Eipä ole naiset katsoneet päinkään sen jälkeen.

• LiikkuvaSinkku

Totta puhut, ei laihduttaminen syntymärumaa miestä komeammaksi muuta.
        Minä olen hoikka, liikun joka päivä ja olen paremmassa kunnossa, kuin minua 10 vuotta nuoremmat.
        Painoni on 65 kg nurkilla, en liho, koska liikun niin paljon.
        Minulla on auto, mutta autoilun sijaan lähden liikkelle maastopyörällä.
        Pyöräilen vuodessa tuhansia kilometrejä.
        Sen olen huomanut pyöräillessä, että jos peitä kasvoni huivilla, niin naiset katsovat silmiini, mutta kun pyöräile ilman kasvoja peittävää huivia, niin eivätpä vilkaisekaan.
        Kerrankin naiset jopa vislasivat, kun pyöräilin huivi kasvot peitettyinä.

• sinkkumies---

Kun olin laihassa kunnossa, niin en ollut yhtään sen suositumpi naisten keskuudessa kuin nytkään

• Ruma-ätmi

No en minkään ole. Pakkeja tulee yhtä nopiaa.

• jokumies83

Nuorempana ja laihempana ei halukkaita naisia ollut yhtään. Näin vanhempana ja lihoneena on ollut naisia sekä kiinnostuneita jokunen, tosin juuri nyt ei yhtään kpl. Miksi siis laihduttaisin? Kun ei sillä kiinnostuneita tule yhtään, vaan kaikkoaa ne viimeisetkin.

• 99% naisista kiinostaa lähinnä miehen pää ja siis se, että miltä se näyttää. Ei sillä kropalla juuri mitään merkitystä heille ole.

• EiVaanKelpaa

Täytyy olla tumma, komea ja ruskeat silmät. Ne vetoavat naisiin, nainen on heikkona tällaisiin mokkamiehiin.
        Tavallisella suomalaisella sinisilmäisellä vaaleahiuksisella ei ole jakoa naisten suhteen.
        Sellainen on out naisten keskuudessa.

• Huuhaa123

En ymmärrä taas tätä toisten ulkonäön haukkumista ja kyllä,se kielii omasta pahasta olosta. Miehissä ja naisissa ylipainoisia,rumia ja kauniita. Paljon voi kuitenkin tehdä oman ulkonäkönsä eteen. Terveelliset elämäntavat ja liikunta.Jokaiselle löytyy kyntäjänsä vaikka olisi suohirviö.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Ei naisille kelpaa normaalipainoinen 70 kg mies. Miehen pitää olla väkilatainen että naisille kelpaa. 100 kg nainen vaatii bodaria.

• uhghklutfhjvcc

Tutkitusti naisilla on rumien miesten kanssa miellyttävämpi parisuhde kuin itseään komeampien.

• RumaJääToiseksi

Selitys on yksinkertainen. Ruma mies on hellä naiselleen ja haluaa helliä, rakastaa ja pitää naisensa hyvänä, koska ruma mies teitää, että hänen naisensa on aarre, koska on hyväksynyt ruman miehen miehekseen ja ruma mies haluaa pitää naisesta kiinni.
        Rumalla miehellä ei ole varaa kohdella naistaan kaltoin, vaan kunnioittavasti, koska jos ruma mies naisensa menettää, niin hänellä ei ole mahdollisuusia uuteen naiseen.

Komea mies kohtelee naistaan kaltoin, koska komea mies tietää, että hän saa nopeasti aina uuden naisen edellisen tilalle. Komealla miehellä ei ole mitään menetettävää naisen suhteen.

Olen ruma ja olen kyllä ihastunut erääseen naiseen, mutta mekein tiedän, ettei minulla ole häneen mitään mahdollisuuksia, vaikka olen huomannut, että nainen minut nähdessään on, kuin olisi odottanut minua, niin iloinen on hänen käytös minua kohtaan ja hän on tosi ystävällinen minua kohtaan.
        Olen hänen kanssaan jutellut ja hän vaikutta tosi mukavalta.
        Kunnioitan häntä todella paljon, enkä voisi tehdä hänelle mitään pahaa, vaan haluaisin helliä häntä ja tehdä hänet onnelliseksi.
        En missään tapauksessa pystyisi määräämään häntä olemaan kanssani, vaan kunnioitan häntä niin paljon, että saa tehdä omat päätöksensä onko hän minun kanssani, ystävä minulle tai sitten ei ollenkaan kanssani.

• Eipä ole hirveästi lihavuus emännän saatavuuteen vaikuttanut.
      Rasvaprosentti 15 ja viskeraalinen rasvakin erinomaisella tasolla.

Itseni pidän kyllä muuten hyvässä kunnossa; en naisten vaan oman elämänlaatuni
      kannalta. No jos sitten viisikymppisenä kelpaisi naisille vaikka en minä tiedä miten; toki
      jos tuo plus tarkoittaa paljoja lisävuosia niin voidaan olla ehkä tilanteessa jossa ollaan
      jo miesten markkinoilla.

• Kyllä se menekki rumalla, mutta tikissä olevalla miehellä paranee kun ikää tulee.
        Nelikymmpisillä naisilla on se oma ulkonäkö jo pudonnu niin radikaalisti, että kun täytät 50vuotta, niin alkaa käydä hyvin suurella todennäköisyydellä flaksi näihin 40-45v naisiin..Ei muuta ku odottelemaan ikääntymistä. Toki voit yrittää vanhempaa naista jo nykyiselläänkin.
        Se vaan tahtoo miehillä olla, että jos oot ite 40, niin sillon lähinnä se 25-30v nainen näyttää pantavalta ja jos oot 50v, niin sitten ehkä alkaa mennä jo se 40v nainenkin. Näin se menee. Ei ole sattumaa, että moni mies hakee reilusti nuorempaa.

• Tiitula_
        CamelBoots kirjoitti:

Kyllä se menekki rumalla, mutta tikissä olevalla miehellä paranee kun ikää tulee.
        Nelikymmpisillä naisilla on se oma ulkonäkö jo pudonnu niin radikaalisti, että kun täytät 50vuotta, niin alkaa käydä hyvin suurella todennäköisyydellä flaksi näihin 40-45v naisiin..Ei muuta ku odottelemaan ikääntymistä. Toki voit yrittää vanhempaa naista jo nykyiselläänkin.
        Se vaan tahtoo miehillä olla, että jos oot ite 40, niin sillon lähinnä se 25-30v nainen näyttää pantavalta ja jos oot 50v, niin sitten ehkä alkaa mennä jo se 40v nainenkin. Näin se menee. Ei ole sattumaa, että moni mies hakee reilusti nuorempaa.

Ei ole sattumaa, että moni nainen on vapaaehtoisesti yksin 😀
        Naisilla aikuistuttuaan pinnallisuus häviää, jolloin kelpaa hyvin rumempikin kumppani, mutta miehet eivät tunnu kasvavan siitä ulos koskaan?

• Naisasialooser11

Pinnallisuus ei naisella häviä mihinkään, mutta naiset eivät enää saa"hyvännäköistä"miestä koska oma ulkonäkö on rapistunut ja sitten joutuvat tyytymään rumaan mieheen, jota kohtaan nuorina ja kauniimpina tuntivat ylemmyyttä ja jota syrjivät. Miten se pinnallisuus muka yhtäkkiä mihinkään häviäisi, väitteesi on täysi järjetön.

Jos 30 nainen saisi 20v naisen ulkonäön niin hän olisi edelleen ihan yhtä pinnallinen.

• Fossiili1234
        CamelBoots kirjoitti:

Kyllä se menekki rumalla, mutta tikissä olevalla miehellä paranee kun ikää tulee.

No mitä olen miesten profiileja selannut 45-50 niin moni jo kaljuuntunut,lössähtänyt ja kulahtanut..Näitä itsestään luulevia papsuja riittää,eivätkä voi enää kilpailla nuorenpien ja komeanpien miesten kanssa. Aika on vaan armoton ja ikääntyminen alkaa näkyä vaikka olis kuinka tikissä,se nyt on vaan fakta ja siinä papsu häviää pidemässä juoksussa nuoremalle miehelle..Miehissä osa on toki hyvinsäilyneitä niinkuin naisissakin,mutta se edellyttää terveellisiä elämäntapoja ja liikuntaa. Itse olen 40 kaunis ja hyvinsäilynyt ja vienti vetää..saan ehdotuksii 23-35v,enkä muuta tarvitsekkaan..Kauneus on muuten katsojan silmässä..

• Fossiili1234 kirjoitti:

No mitä olen miesten profiileja selannut 45-50 niin moni jo kaljuuntunut,lössähtänyt ja kulahtanut..Näitä itsestään luulevia papsuja riittää,eivätkä voi enää kilpailla nuorenpien ja komeanpien miesten kanssa. Aika on vaan armoton ja ikääntyminen alkaa näkyä vaikka olis kuinka tikissä,se nyt on vaan fakta ja siinä papsu häviää pidemässä juoksussa nuoremalle miehelle..Miehissä osa on toki hyvinsäilyneitä niinkuin naisissakin,mutta se edellyttää terveellisiä elämäntapoja ja liikuntaa. Itse olen 40 kaunis ja hyvinsäilynyt ja vienti vetää..saan ehdotuksii 23-35v,enkä muuta tarvitsekkaan..Kauneus on muuten katsojan silmässä..

Tässä varmasti on myös minulla se ongelma että haen ikäistäni seuraa. Jos naiset taas kelpuuttavat 15-20 nuorempia niin onhan se selvä että tällainen nätisti sanottuana kauemman aikaa sitten syntynyt mies jää toiseksi. Näinhän se tietysti pitääkin mennä että aina seuraava sukupolvi pyyhältää edelle.
        Toki jos ottaisi sitten itse parikymmentä vuotta vanhemman niin silloin itse olisin vielä parhaassa työiässä kun toinen alkaisi jo olla eläkkeellä. Olisi kutenkin mukavampi jos edes hiukan samoihin aikoihin mentäisiin eläkkeelle.
        Sinänsä parisuhteet on tuttuja ja niiden koukerot tiedossa että kyllähän tämän loppumatkan vaeltaa helposti yksinkin.

Se että kauneus nyt olisi katsojan silmässä niin suhtaudun hieman kriittisesti. Nuoruuden tyttöystävän sisko oli sokea mutta niin vain piti miestään komeana vaikka ei ollut häntä ikinä nähnyt. Samoin jos ensinäkemältä kaunis ihminen tulee juttelemaan ja sanoo asioita jotka on vaikka arvojesi vastaisia niin ei tämä henkilö enää vaikuta kauniilta vaikka silmät kyllä näkevät hänet samanlaisena jos olosuhteet eivät ole muuttuneet. Usein baareissa on nähty että ihmiset kävelevät kohti huomaamatta mutta joku tuoksu saa päät kääntymään.

• TylsäNainen
        M184 kirjoitti:

Tässä varmasti on myös minulla se ongelma että haen ikäistäni seuraa. Jos naiset taas kelpuuttavat 15-20 nuorempia niin onhan se selvä että tällainen nätisti sanottuana kauemman aikaa sitten syntynyt mies jää toiseksi. Näinhän se tietysti pitääkin mennä että aina seuraava sukupolvi pyyhältää edelle.
        Toki jos ottaisi sitten itse parikymmentä vuotta vanhemman niin silloin itse olisin vielä parhaassa työiässä kun toinen alkaisi jo olla eläkkeellä. Olisi kutenkin mukavampi jos edes hiukan samoihin aikoihin mentäisiin eläkkeelle.
        Sinänsä parisuhteet on tuttuja ja niiden koukerot tiedossa että kyllähän tämän loppumatkan vaeltaa helposti yksinkin.

Se että kauneus nyt olisi katsojan silmässä niin suhtaudun hieman kriittisesti. Nuoruuden tyttöystävän sisko oli sokea mutta niin vain piti miestään komeana vaikka ei ollut häntä ikinä nähnyt. Samoin jos ensinäkemältä kaunis ihminen tulee juttelemaan ja sanoo asioita jotka on vaikka arvojesi vastaisia niin ei tämä henkilö enää vaikuta kauniilta vaikka silmät kyllä näkevät hänet samanlaisena jos olosuhteet eivät ole muuttuneet. Usein baareissa on nähty että ihmiset kävelevät kohti huomaamatta mutta joku tuoksu saa päät kääntymään.

Sitähän se sanonta juuri tarkoittaa, että kauneuden kokeminen on henkilökohtaista, ts. korvien välissä.

• LiikkuvaMiesVaan

En mä tiiä oonks mä hyvässä kunnossa. Olen 47v ja etunojapunnerruksia menee 80 yhteen menoon. Päivässä tulee yli 12 000- 30 000 askelta käveltyä, pyöräiltyä talvellakin yli 15km päivässä oli sää mikä tahansa. Kesällä tulee pyöräiltyä joka päivä 30-60km.
      Et turha kenekään sanoa, etten liiku.

• vilmitähti

Katsokaa vaikka tätä Huutokauppakeisaripariskuntaa -- siinä suomalainen mies-nainen tyypilisimmilllään.

Ei ole filmitähtiainesta - kumpikaan vaikka ovatkin telkkarissa
      siinä ulkonäköä ja tyylitajua Made in Finland
      Suomalaispariskunnan prototyyppi -

Toinen samantapainen oli / faktahomman Pirre Ja Hansu - miehineen vaan nää olikin fiktiohahmoja

Siis yhtä juntteja /rumia /kauniita miehet ja naiset tässä maassa.

• statusjaresurssit

Akilla oli jo heidän tapaamisen aikoina statusta ja resursseja. Ilman niitä hän ei olisi saanut edes nykyistä kumppaniaan.

• Karvamuna-

Näkisittepä mun mahani. Ei ole ollut este naisen saamiselle. Kaverinikin painaa siinä 120 kg paikkeilla ja seurustelee 70 kg naisen kanssa.

• Noh. Pikku isivatsa on, mutta kyllä se siittä lähtee. Ei haittaa mua aineskaan.
      Ja kyllä musta silti on vaikka mihin. 2h säbääkin pystyy pelailee varsin tehokkaasti, että ei oo huono kunto.

• Höpö123456

Nuorenpana ulkonäköön tuli kiinnitettyä enemmän huomiota,mutta nyt luonne ratkaisee enemmän. Kyllä minä kelpuutan ihan taviksen näköisen miehen,mutta kuosissa täytyy olla..Se henkinen yhteys sen ratkaisee ja toisen kanssa hyvä olla! Mitä noihin ulkonäköarvosteluihin tulee niin ikääntyminen alkaa näkyä kaikilla ja ,mitä pahaa siinä on? En ymmärrä,kun väitetään ,että miehet olisi säilynyt sen paremmin ja ,mitä olen katsonut miesten profiileja niin ikääntymisen merkit näkyy miehissäkin..vähän tuntuu,että joillakin reaaliteetit hukassa..Paljon 45-50 v sinkkuina,kun ei kurotettais tähtiin niin monille löytyis kumppani. Huvittavinta on,kun nämä papparaiset niinkuin jotkut naisetkin hakee sitä reilusti nuorenpaa..Ei sitä tässä iässä voi kilpailla nuoremman kanssa..eikä nuoret naiset/miehet ota kumppanikseen sitä reilusti vanhempaa..seksiseura asia erikseen.Sitten nämä papparaiset purkavat kiukkuaan ja turhautumistaan vanhempiin naisiin,kun nuoremmat ei heitä huoli,koska se nuorempi mies vie voiton.

• Sinkkumies42

20 vuotta sitten sai lähes kenet naisen tahansa iskettyä baarista kun ei ollut tindereita ja muita härpäkkeitä jotka olis tehnyt naisista pinnallisia. Nyt enää 40 v sohvaperunanaisille ei kelpaa se normimies kun pitää olla yritys johtaja 200 000 tuloilla.

• Pillujen--asiantuntija

Läski mies on parempi rakasta kun naisten ihannoimat pilleri bodarit.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe