Okei, tiedän että tää keskustelu saa varmasti kaikenlaiset trollit vastaamaan.
Jos teillä on käytössä joko EHEIM aquaball 130 tai 180 ja no miksei 60, niin kuunnelkaapas tarkkaan joskus sitä suodattimen ääntä, kun on ihan hiljaista muuten. Jokin siinä sen saa kuulostamaan, kuin mies puhuisi radion puhekanavalla sen lorinan lisäksi.
Tää kuulostaa varmasti ihan hullulta, mutta mulla ja kaverillani on tuon merkin suodattimet (noi kaksi suurinta kokoa) ja molemmat ollaan ihmetelty asiaa. Ja ei, ei kuulla ääniä muuten. Aina ''puhe'' lakkaa, kun suodattimen sulkee ja ottaa pois puhdistuksen ajaksi. Mulla oli joskus eri suodatin ja siinä ei kyseistä ilmiötä esiintynyt. Kun ton kerran keksii, niin sitä on vaikea olla kuulematta. :D
Ja tietty kannattaa yrittää kuunnella, vaikkei oliskaan tuon merkin suodatin, sillä jotkut muutkin niistä tekevät saman luultavasti. :D
Outo ääni-ilmiö akvaarion suodattimeen liittyen
höpöfisu
2
514
Vastaukset
- höpöfisu
Niin ja piti sanoa, että sisäsuodattimet kyseessä.
- YllättäviäOminaisuuksia
Olen ollut kokoamassa näitä, mikrolevy suodattimen ohjauksessa joka vastaanottaa radiosingaalia, niissä on myös valmius netti yhteyteen käyttäjän tietämättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259