Mutta ätmille ei kelvannut. No sellaisia miehet on, ei voi mitään olkaa sitten yksin.
Tarjosin ätmille illallista
23
114
Vastaukset
- Otanmallia
Vittu sä mikään kaunis olet.
- tavisnainenn
Olisihan miehelle pitänyt kelvata vähemmän kauniskin. Eihän miehet välitä naisen ulkonäöstä. Ei miehet ole pinnallisia? Vai onko?
- tantta.tutka
Kaunis nainen ei varmasti tee miehen eteen mitään ellei ole kyseessä jokin julkkis tai muusikko.
- Kaunis-nainen
Kyllä vaan ehdottelin miehelle sitä ja tätä mutta mies oli ööö öööö en tiedä ööö en öööö ei nyt ehdi
- lihavatipunen
Ätmi ei olekaan oikea mies.
- atm165
Tarjoos minullekkin, minulla on nälkä.
- miesmies-
Nainen pyysi minua kaupassa treffeille. Suostuin oitis. Mennään tänään jäkismatsiin ja sitten syömään.
- miesmies-
Ja sitten heräsin :(
- Totuus-
https://fi.wikipedia.org/wiki/Harmaakirjoheltta
Tarjoos tuosta ärmille illallinen - Totuus-
Voin tarjota sulle illallisen ihan missä raflassa haluat? Voin myös kokata savukalaa, peruna muusia, salaattia, rae juustoa?
- redfxxrdfgtfxggtf
Mitenkäs sitä raejuustoa oikein itse kokataan?
- Buhahaha
redfxxrdfgtfxggtf kirjoitti:
Mitenkäs sitä raejuustoa oikein itse kokataan?
No mitenkäs... luuletko että raejuusto tulee lehmästä sellaisena?
Googleta raejuuston valmistus. Linkittäisin, mutta sitten tämä kommentti poistettaisiin.
- Buhahaha
Ja sitten AP heräsi. Ja kauhistui ajatustakin että olisi kutsunut ätmin illalliselle.
- Buhahaha
Ja minua ei muuten ole ikinä kukaan nainen kutsunut illalliselle, lounaalle, tai edes kahville.
- Buhahaha
Lisätään vielä että ei kotiinsa sen enempää kun raflaan/kahvilaankaan.
- Kaisanoasaa
Tarjoan munaa jos kiinnostaa? Hyvin kypsä ja kova.
- kaisanoasaa
Naisten tarjoamat sapuskat nyt tietää mitä paskaa ne on. Mutta jos pillua tarjoat niin se kyllä kelpaa.
- äärettömänomaehtoinen
Sitähän minä en kenellekään koskaan tarjoa, enkä laita ruokaakaan.
- kaisanoasaa
äärettömänomaehtoinen kirjoitti:
Sitähän minä en kenellekään koskaan tarjoa, enkä laita ruokaakaan.
No älä sitten valita.
- catzgirl
Miehet just tollasiii että heti haukkumass akun nainen tekee aloitteen. Miksi ihmessä te ruikutatte naisettomuuttanne?
- Buhahaha
Ei AP millekään ätmille ole illallista tarjoillut. Nämä on näitä aloituksia, missä väitetään että nainen on osoittanut alemman tasoiselle miehelle kiinnostusta mutta mies ei ole kiinnostukseen vastannut, mutta epäilen näiden paikkansapitävyyttä enkä ymmärrä miksi niitä viljellään. Ehkä halutaan vaan väittää että alempitasoiset miehet ovat nirsoja, joten niitä ei kannata edes yrittää.
Sehän oli mukavasti tehty sinulta. Harmi ettei natsannut.
Jos sillä oli aamusta työvuoro tai se oli vegaani ja olit tehnyt karjalanpaistia.
Älä nyt kuitenkaan tuosta luovuta.- Viinamies-
Menen jouluna joulupäivälliselle naisen luokse. Nainen tarjoaa. Kyllä naisetkin haluaa kokkailla miehille ja se on hyvä tapa saada miehiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011704
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2731100- 691011
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 38972