Tomiva halpa vety malli

Henkkakoo1

ajattelin tässä että vesi koostuu hapesta ja vedystä. jos vettä höyrystää niin siitä vapautuu happi ja vety ja tällä tavalla kummankin talteenotto on hankalaa vaikka olisi prosessi tekniikkaakin asiaa varten.

eli innovaationi;

suprajohde muotoinen vesi, happi ja vety.
eli pakastettu jääkimpale josta voi prosessilla materiaali sidonnaisesti pakasteena erotella hapen ja vedyn erilleen pitäen aineiden muodot jatkuvasti jäässä.
eli paras tulos absoluuttisessa pakkasessa.

näin saisimme aikaiseksi jopa paljain käsin kosketeltavaa vetyä tiiviissä muodossa kuten kylmässä yleensäkkin lakien mukaan aine on tiiviimmässä eli pienemmässä muodossa jolloin pakkas kimpaleena puristettuna absoluuttisessa pakkasessa voimme valmistaa vety jäätä siten että se noudattaa plutoniumin mallioppia eli atomien mahdollisimman tihea tiiviys.

pelkkänä vetynä toimii tehokkaammin kuin uraani rikastettuna eli plutoniumina eli atomipommina.
nyt vain halvalla mitättömällä roskapussin hinnalla vain voidaan tuottaa vety jäätä jos vain halutaan.

sitten myös se että tästä jäästä on mahdollista valmistaa gore tex kangasta kuten kivestä ja kiinteistä aineista yleensäkkin voidaan tehdä gore texiä niin myös tästä jääkimpaleesta.

mietin vain että millaisia suprajohteita on vedestä, hapesta ja vedystä erikseen tehdyt gore tex kankaat ja kuinka ne kankaina sietävät lämpö ja pakkas tiloja.

epäilen että avaruusvaate keksintö on tässä näissä materioissa.

ja lisäksi kun puhutaan näistä materioista ja niiden ominaisuuksista ja muista aineellisista kiinteytettävistä gore tex mahdollisuuksista mitä suprajohde vain tarvitsee niin kohta meillä on sellaiset suprajohde tietokoneet jotka toimivat kevyesti tuhansien asteiden kuumuudessa ja pakkasessa ilman lisä virtaa. johteet itse synnyttävät tilansa energisöitymällä ja osaavat pitää itsensä vaikka muuttumattomana lämmön suhteen.
sikäli olisihan se kiva että olisi gore tex kangas puhtaasta vedystä. voisi saada hyvät vaatteet ja johdot ja koneet aikaiseksi.

joidenkin mielestä innovaationi on humpuukia jos ei itse ymmärrä fysiikan lakeja mutta keksijänä ja osittaisena asiantuntijana tiedän jo että tämä keksintöni toimii.

sain tämän ajatuksen siitä kun mietin että miten aine itse vastaa ja vastustaa itse itseään voiman ja vastavoiman lakien mukaan. kun kerran jokaisella on kumpikin niin se ominaisuus täytyy aina piillä itse aineessa.
tässä kohtaa tarvitsin vain aineen olomuodon muutoksen toteen.

kohta meillä on pelkkiä vety kuutio kamiinoita lämmittämässä ja tuomassa kaiken energian mitä tarvitsemme oikeastaan enään koskaan.

nyt olisi helppo tehdä vety jää kuutiosta gore tex kuutio jonka voi sitten polttaa hitaalla mutta varmalla liekillä ja näin tuottaa maailmaan kaikki lämpö ja energia mitä ikinä tarvitsemme.

myös retkelle olisi kiva nuotioksi ottaa mukaan taskuun kivi joka toimisi nuotiona.

en vain osaa vielä sanoa mikä on se tuote mitä palanut vety saa aikaiseksi.
happi saa hiilidioksidia joka kerättynä ja nesteytettynä on lentokoneiden polttoainetta.
kait sitten vedynkin palamistuote on varmaa tavaraa kerätä talteen kierrätykseen.
jamissäpä muuallakaan on helpompi ottaa se talteen kuin kattilassa jossa palaa vain vetyä.
ja kattilassa jossa palaa vain happea niin ottaa sitten hiilidioksidi talteen.

ja koko jutun ydin ja halpuus ja yksinkertaisuus piilee vain aineen kiinteimmässä muodossa prosessoituna kemiallisella liuotuksella ja jäädytyksellä.

uskoakseni myös kun on jäästä kyse niin tietynlaisella resonoivalla energialla on helppo eritellä jääkimpaleesta happi ja vety erilleen pitäen aineet koko ajan jäänä.

5

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oipoii

Joo. Juuri tuosta tulee se sanonta että niin menee kuin jäitä polttelis. Keskity jatkossa mieluummin ikiliikkujaan, siinä on potentiaalia

• Eno-le-Robotti

Kaikkea voi kehitellä ja tehdä, mutta aina kannattaa muistaa mitä se kustantaa; Energia.

Suprajohtavan jääsi pakastamiseen ja sen ylläpitämiseen tarvittava energiamäärä olisi sellainen että mikään siitä johdettava sovellus tai tuote tuskin olisi taloudellisesti mitenkään järjellisissä puitteissa vaan täysin päin vastoin.

• kannattaako-paljastella

Ei tarvitse olla mikään pyöränkeksijä että huomaa kuinka nämä valtavat vesimäärät täällä pallolla vain odottavat energialähteenä keksijäänsä, luojan lahjana ihmiskunnalle. Kannattaako kuitekaan paljastaa mitään energiatuotannon mullistuksia, ihmiskunnan jälki tällä pallolla kun ei ole kovin hyvää.

• Anonyymi

Itse ajattelin, olisiko mahdollista painetta säätämällä erotella kaasut toisistaan. Johdatella johonkin säiliöön tai putkistoon ilmaa pumpulla, ja saada aikaiseksi, että vety kevyempänä nousee putkiston yläpäähän, muut kaasut alemmas.

• Anonyymi

Kannattaa kysyä APH:lta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3032
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2901
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1732
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1661
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    10. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    Aihe