Mä oon 11.v ja Mul on 15,8cm pippeli ja karvoja löytyy
Onko Mul liian iso
3
117
Vastaukset
- kaikkikasvaakyllä
Just hyvän kokonen ja karvatki on merkki miehuudesta.
Poikien kasvu on yksilöllistä. Voi vielä kasvaaki :D- Autanmuita
Olen itekkin 11v kohta 12v ja samat asiat on mullakin ei siitä tarvii säikähtää se on normaalia
Murrosikäsi on alkanut varhain joten kehittyminen on edennyt pitkälle. Joskus penis voi näyttää suhteettoman kookkaalle ikään verrattuna mutta kun muu kehittyminen hiukan etenee niin et enää kiinnitä huomiota pelkästään peniksen kokoon. Ole ylpeä että olet kehittynyt. Nyt vain kasvupyrähdys niin olet todella miehenoloinen sälli sitten.
Kaverit saattaa tuijottaa sua kun olet ikääsi nähden hyvin kehittynyt alapäässä mutta älä jännitä sitä. Kun salaa seuraat heidän kehittymistään niin huomaat milloin heille tulee samat muutokset kuin sinulla on jo. Voit myös harrastaa itsetyydytystä eli runkkaamisra täysin turvallisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151099
- 661068
- 71934
- 68885
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12811- 33793