Kamuttaja. Varoitus rekisteröityneille.

Jos olet kirjautuneena, niin älä päivitä samalla konettasi millään päivityksellä.
Jos on tarvetta päivittää, niin tee se sellaisena aikana, kun et ole kirjautunut tänne!
Sen opin joku aika sitten, enempää en avaa juttua.

14

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos.vinkistä

Itsekin olen rekisteröidyn nimimerkin omaava, mutta en ole onneksi päivittänyt samalla kun olen kirjoitellut. En tiennytkään siinnä olevan jotain vaaraa.

• Yyyuuil

Kerrot heti miksi

• jj8oilkk

Ihan perusasioita on, että kirjautumista vaativan sivun kohdalla ollaan erityisen tarkkoja. Välimuisti kannattaa tyhjentää aina ennen kirjautumista ja ehdottomasti pois kirjautumisen jälkeen. Sama tehdään silloin tällöin muulloinkin, vaikkei olisikaan surffailtu yhtä epäilyttävillä sivustoilla kuin tämä.

• Vavova

Ei koske Lieksan asioita. Ilmoitus ylläpitoon tehty Poistettava.

• Jjuuio

Olisi kiva tietää mitä on tapahtunut.

• Katuu.sorsa

Ei ole mitään vaaraa aloitus on tollaista.

• sjurgtjsjrhhsjrhj

Ettekö tiedä että meitä vakoillaan? Poliittiset kannaottomme tiedustelu tallentaa!
      Liittyy samaan jupakkaan jonka hesari julkisti!

• oli.tieto

Tuo on syy miksi en ole esim. facebuukissa :)

• Supo valvoo, ja moni muu. Nettiä käyttävien yksityisyys on mennyttä. Meitä ryhmitellään jo moneen kategoriaan ja pisteytetään kuten Kiinassa. Mieliemme saloja ristiin ajetaan ja meistä tehdään monenmoisia profiileja eri tarkoituksiin. Kaupallisiin, poliittisiin ja turvallisuuteen liittyvät lähinnä nämä ”utelut”.

Nykyisin rekisteröityneenä kirjoittelu on vain osittain a fiksua. Siinä on liian rehellisyyden riskit olemassa. Voit tulla herkemmin paljastetuksi. Mikä pahinta, täysin väärin ymmärretyksi voit tulla. Tarvitaan vai yksi ajattelematon amatööri, joka hallitsee huomenna ammattimaiset niksit.

Minäkin nyt kirjoitan rekisteröityneenä, tämän esimerkiksi. Siksi, että pääsääntöisesti ei haittaa vaikka paljastuisin. Väärinymmärryksen suhteen olen ajat sitten hyvin paatunut;) On vain kirjoitettava niin, että kestää sitten seuraamukset, mikäli niitä tulee.

Nämä kaikki täällä tekemisemme ovat olleet vuotavia ja tulevat olemaan. Ei paljoa edes auta jos käytät VPN palvelimia, nekin on tökittävissä vuotaviksi, freedomit ja muut maksulliset, tai ilmaiset, yksityisyyden suojaohjelmat lohduttavat ehkä omaa mieltä, jonkun verran rajoittavat amatöörejä, mutta eipä kovin ammattilaista;)

Olkaa vain kohteliaita täällä. Hyvää joulun odotusta toivotan vaan kaikille.

• Hyvää Joulunalustaa sinulle myös!

• Nyt yksilöin hieman varoitustani.

Joku ketale taisi päästä koneelleni hetkeksi ja pelästyin, että mitä tietoja hän sain, oliko nettipankkikin siinnä.
      Onneksi ei saanut mitään vaan haukkasi tyhjää.

Otin heti yhteyttä alan ammattilaiseen (kansainvälisesti korkeatasoiseen), ja sain tilanteen laukeamaan.

• Eli kaikki hyvin. Nettimäisyys ja asioiden ajattelu tasokkaasti on joskus vaikeaa. Olen joskus itsekin ns. hätkähtänyt asioita näitä tällä. Mutta kuten sanottu, on sääntöjä ja säännöissä vain harvojen laatimia poikkeuksia. Poikkeukset kaikista hyvistä opituista säännöistä ovat harvojen hallussa. Elämän säännöt ovat muuta kuin lakitekstin ymmärrystä tai tulkinnan sen myötäkuomaa, huomaa tuomaa.

Ei huolta suurta, pientä harkintaa vain. Kyllä laidalla kapeallakin on tietomme pysyvä. Joskus on laitaa, ennänkin kuin kapeaa pientä bittiä olisi.

Olet yhtä ihmeellinen kuin aava. Vertauksena olkoon se meille ymmärtämättömille, ja varsinkin ymmärtäville.

Olen vanha virheellinen, päivän töitä tehnyt, väsynyt mies. Mutta teille ikivirheettömille, annan tunnin, kolmetoista minuuttia, neljäkymmentäneljä sekuntia viihdettä.

ttps://www.youtube.com/watch?v=De6rb9uGL-U

• Katuvankka kirjoitti:

Eli kaikki hyvin. Nettimäisyys ja asioiden ajattelu tasokkaasti on joskus vaikeaa. Olen joskus itsekin ns. hätkähtänyt asioita näitä tällä. Mutta kuten sanottu, on sääntöjä ja säännöissä vain harvojen laatimia poikkeuksia. Poikkeukset kaikista hyvistä opituista säännöistä ovat harvojen hallussa. Elämän säännöt ovat muuta kuin lakitekstin ymmärrystä tai tulkinnan sen myötäkuomaa, huomaa tuomaa.

Ei huolta suurta, pientä harkintaa vain. Kyllä laidalla kapeallakin on tietomme pysyvä. Joskus on laitaa, ennänkin kuin kapeaa pientä bittiä olisi.

Olet yhtä ihmeellinen kuin aava. Vertauksena olkoon se meille ymmärtämättömille, ja varsinkin ymmärtäville.

Olen vanha virheellinen, päivän töitä tehnyt, väsynyt mies. Mutta teille ikivirheettömille, annan tunnin, kolmetoista minuuttia, neljäkymmentäneljä sekuntia viihdettä.

ttps://www.youtube.com/watch?v=De6rb9uGL-U

Aikoinaan koulussakin, kansakoulussa, oli välitunti. Paljain jaloin oli mukava kirmaista silloin. - Näin oli hyvin. Avojalkaa vaikka kuvainnollinen lasinsiru hieman viilsi, oli se vain pikku viilto. Se parani. Nyt nettisuutareitten suutarin kengätkään eivät jalkojamme suojaa enää niin hyvin;)

Niin mä kerran tieni aloin niin mä kuljen: paljain jaloin.
        Muistelen nyt lainanneeli Uuno Kailasta.

• uilakka

kovaa settiä jos on totta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3787
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2546
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1995
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1741
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1526
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1501
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1321
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      488
      1265
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      80
      1235
    Aihe