Yksi pieni virhe.
Kaikki alkoi 7-vuotiaana. Mie ystävystyin Jessen (nimi muutettu) kanssa, hän tuli köyhästä perheestä. Me alettiin varastaa.. Ensin pieniä kaikkeja ., mutta pian me varastettiin kännykköitä yms... Se Jesse oli vähän semmonen et sille ei pysty sanomaan ei, se pakottaa vaikka väkisin.. Koska olin pienempi en uskaltanut sanoa mitään hänelle. Hän oli mun ainoa ystävä.
No 3lk hän jäi luokalle.. Pääsin eroon siitä, näin ainakin luuli.. Jesse uhkaili mua aina, koulussa, ulkona yms.. Mie en tienny mitä tehdä, isä oli joutunu vankilaan, äitillä oli raha huolia. Mun oli "pakko" olla Jessen kanssa, pelkäsin niin paljon mitä tapahtuu, jos en tottele sitä.
Me alettiin tehä muitakin rikoksia 4lk.. Koulu murto ja lukuisia pikkurikoksia. Vois sanoa että oltiin nuorisorikollisia. Mun koulu kärsi. En jaksanu lukea, ahdisti. Mua alettiin kiusaamaankin. Peruskoulun loputtua pääsin tosta Jessestä eroon. Onneksi!
Täytin 18-vuotta, mulla oli tyttöystävä, isäkin päässyt pois vankilasta. Hyvä loppuu aikanaan. Tytyystävä ei jaksanu enää mun vainoharhasuutta ja paniikkihäiriötä.. Isä sekaantu huumeisiin.. Pian kuolikin yliannostukseen.
19v päätin kokeilla huumeita.. kannabista, kokaiinia, yms.. Samaan aikaan alkoholi oli myös kovassakin käytössä. Sekäkäyttäjäksi voisin sanoa, kun lääkityskin samaan aikaan. (Piristys- ja unilääkkeet).. Mie olin riippuvainen, en osannut lopettaa, ennen kun jouduin vatsa huuhteluun. Äiti heitti pois kotoa, koska hän on himouskovainen ja ei hyväksy huumeita, eikä huumeiden käyttäjiä.. Nyt olen pienessä yksiössä vuokralla, rahaa mun pitää jostain saada..
Mie olen agressiivinen.. En oo mitään muuta ku peruskoulun käyny. Masennus ja ahdistus diaknosoitu..
Yksi virhe, elämä hajalla
11
132
Vastaukset
- eienäänuori
Minäkin ole uskovainen ja tiedän että Jumala voi auttaa sinua.
- ylössiitä
Minä en ole uskovainen, mutta en myöskään hyväksy huumeita. Hyväksytkö itse?
Sinun elämäsi on omissa käsissäsi, voit muuttaa suuntaa parempaan, vähitellen. Päätös ja valinnat ovat sinun. Se on jo hyvä alku, kun sinulla on asunto, siellä hallitset sinä. Minä olen ollut kadullakin, siitä oli vaikea nousta.
Pyri opiskelemaan tai töihin. Tarvitset elämääsi säännöllisyyttä.kukaan täysjärkinen ei hyväksy huumeita, mutta kaveri on selvästi masentunut, ja kirjoittamalla nimimerkillä " ylös siitä" teet todennäköisesti vaan halllaa. Muuten allekirjoitan sanomasi.
Pää vaan ylöspäin Romeo, väkivaltaa en hyväksy ja siitä sun pitää päästä pois kaikilla keinoila. Jos pystyt siihen sulla on hyvät mahikset päästä kuiville. Älä mieti mitä muut ajattelee, etsi sellaisia ihmisiä jotka välittää ja hylkää ne joita et tarvi. Yritä pysyä selvänä!
- Terve.vaanmenoa
No miten Roomeolla menee? Vieläkö lusikka on kourassa
- Hiljainenääni
ÄLä valita. Ala valita.
- Terve.vaanmenoa
Joo. Ei Roomeo vastaa. Taitaa olla joulukiireitä. Vastausta saadaan odottaa tuolta räkänokka kersalta maailman tappiin saakka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883