hyvä että matut lähtee pois inksasta
paitsi jos ensikeväänä alkaa uusi invaasio
eikä asialle tehdä taaskaan mitään, niin kuinka kauan inksa pysyy matuttomana sit?
aikovat nimittäi kuulema ottaa suomeen satatuhatta "turvapaikanhakijaa"
ihan ku niitä ei olis jo tarpeeks.
Inksan vokki lopetetaan
4
176
Vastaukset
- Paitsi_että
Asia ei kuulu sinulle pätkänkään vertaa joten voit lopettaa mölötyksesi.
- totuuus
https://www.youtube.com/watch?v=1H4byTP1q9s
Voit hakata 100 000 mamua..
tai yhden politiikon
mieti
- Kumi-keijo
Ei niistä mamuista varsinaisesti haittaa ollut, niistä anjalassa majailevasta savistokoti Oy:n nisteistä pitäisi päästä eroon. Eivät tee muuta kun varastavat ja pelottelevat vanhuksia.
- jojenvarresta
Minusta tuo ent. Kantri ei ole sopiva paikka lapsiperheille. Penskat juoksevat ja ajelevat pyörillä päätien yli parkkipaikalle miten sattuu. Ihme, ettei kukaan ole jäänyt auton alle. Itse olen niitä joutunut väistelemään monta kertaa, etteivät ole jääneet autoni alle.
Pihatila ja oleskelupaikat puuttuu, luulisi olevan kesällä tukalaa kaikin puolin, kun pitää oleskella ns. kadulla. Luulisi heille löytyvän vähemmän vaarallisen paikan jostakin.
Näyttää olevan busines to busines tässäkin asiassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337