terveeks
en ole oikein päässyt jyvälle voiko telkussa olevan usb tallennuksen kautta tallentaa muusta lähteestä kuin virittimestä esim. hdmi telkkuun tulevaa signaalia.
tallennus usbin avulla
auttakkee_minua
3
134
Vastaukset
- avulias1
En ole satavarma mutta uskoisin ettei voi tallentaa muuta kuin television omasta virittimestä.
- RobotinTelevisio
Televisio on yleensä vain pelkkä näyttolaite. Tarvitset tuohon temppuun jonkun monipuolisemman laitteen, vaikkapa tietoneen ja siihen vielä lisäohjelmia. Niitä saa usein netistä jopa ilmaiseksi. HDMI-standardiin liittyy vielä joku kopioinnenesto-ongelma, eli saatat joutua hakkeroimaan enemmänkin. Jotain oppaita: http://fin.afterdawn.com/oppaat/
- auttakkee_minua
kiitti
olis ollu vaan helpponakki vetää vanhat videot tikulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897