Millaiset ilmat siellä nyt joulun alusviikolla on?
Funchalin sää
6
295
Vastaukset
- Katso.itse
Jos paikalliset eivät vastaa, niin näistä näkee
ipma.pt/pt/otempo/prev.localidade.hora/index.jsp#Madeira&Funchal
madeira-web.com/PagesUK/funchal-bay-livecam.html
Otin osoitteista alkua pois, jotta automaattisiivous ei iskisi, kun se ei pidä madeiran linkeistä. - Pariset
Nimenomaan toivoin paikanpäällä olevilta sääterveisiä.
- Toinen.kylki
Kiva sää eli keskimääräinen. Ei sada eikä tietysti ole hellettä. Myrskyäkään ei ole ollut aikoihin eikä sellaista ole juuri nyt tulemassakaan.
- Hyvätilmat
Olin Madeiralla viikolla 49. Silloin oli Funchalissa hyvät ilmat. Lauantai ja sunnuntai varsin lämpimiä. Alkuviikosta illat hieman viileitä. Normaalia tähän aikaan vuodesta. Sadetta ei yhtään sillä viikolla.
- kade22
MadeiraLive-sivustolla on web-kamera - siellä voi käydä katselemassa, miltä juuri nyt näyttää. Linkkiä ei voi laittaa, kun silloin viesti poistettaisiin.... Kateeksi käy heitä, jotka ovat siellä juuri nyt - ja aina muulloinkin. Upea paikka.
- dona_football
Joulun alusviikosta en tiedä kun tulin vasta eilen, mutta tänään tuuli vähän aamulla ja oli aurinkoista. Iltaa kohden tuuli rauhoittui ja tuli vähän pilveä. Tällä hetkellä on tyyntä - ainakaan palmun lehdet eivät heilu - ja tähdet näkyvät. Lämpötila lienee nyt jotain 18, ainakin parvekkeella jossa tätä kirjoitan tarkenee lyhythihaisella.
Havainnot ovat keskustan ja Lidon alueelta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309