Osaatteko kuunnella rauhaisaa lumisadetta kysymättä sateelta yhtään mitään, kyselemättä.
Hetki sitten tuuli tuiversi. Ei hiutaleen rauhaa niskaan tunkeutuvilta.
Minulta puutui huppu.
Lumi on kuitenkin osa enkelten sadetta.
Enkeli on koko maa, ja sen ymmärrys.
Tuska. Se on muuta kuin tuomaasi.
Lieksalainen runopalsta
5
51
Vastaukset
- an.tull.lisää
Sähän oot runoin sepiittäjä.
Kaukana siitä. Pensseli on paras minulle, ja vesivärit.
Jos tuohon ryhtyisin, lisään, käpäläni sormien kera toivottavan ja toivon näennäisen tuntevan vain elossamme häkellyttäisivät. Hyvä otsa ja avara on sen myötä.
Oksa, jolla olemme osapaatuneina, on ajassamme. Oksan tähden on oltava. Katsova. Ei osoittavasta sormesta jähmettyä.
Alistumatta oikea katsoo oikean suuntaan. Ymmärretyksi on tuleva joku joskus. Unelma, tärkeä on se.
Tunteista ja ajastamme on tuo toki syystä täällä kertoa. Emme me hukkaan vaivu.
Työn onni on loppukevennystä täynnä;)
Joulu olkoon myös oikein hyvä, Teille kaikille.- Runon-ystävä
Kiitos hyvästä vapaamittaisesta runosta. Runosi oli todella hyvää tunteiden ja ajatusten virtaa. Antaa paljon uusia ideoita ja ajatuksia. Itse kuitenkin suosin enemmän perinteisempää runomittaa. Eino Leino on yksi suurista suosikeistani, myös Japanilaisista tanka- ja haikurunoista pidän kovasti, sekä kalevanmitalla tehdyistä.
Hyvää tekstiä kirjoittaa Katuvankka. Aloitus on mielestäni erinomainen.
- triAngelina
Kerrankin tällä palstalla jotain hyvää ja kaunista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821242