Oliko ruokaa pöydät notkollaan vai pitikö kynsiä syödä.
Miten se joulu meni köyhillä?
14
137
Vastaukset
- kolmeAAA
AAA-aatto vasta meni menojaan. Joulu tuli just.
- Tehdasteuvo
Kust ip
- Vatsantilavuusmäärää
Juttu on silleen, että oli sitten köyhä tai rikas, mahan koko ei jouluksi isommaksi muutu. Syödään vakuomäärä, ehkä tavallista vähän köyhemmin. Eihän se lanttu, porkkana, punakaali ja riisipuuro mitään kovin kallista ole, niitä pistelin vähän poskeeni.
Possu saa pitää henkensä, siihen en ryhdy, en joulunakaa.
Lautaseltani puuttuu ns. pihvi. Mutta hajamielisenä en sitä huomaa.
Sekahedelmätkin on halpoja, mutta ei mahdu jälkiruoka enää , jospa sitten uutena vuonna söisi ne.- Vatsantilavuusmäärää
Oma oikolukijani tekee tässä heti korjauksen
- ...syödään vakiomäärä - en-pilkun.....a
Vatsantilavuusmäärää kirjoitti:
Oma oikolukijani tekee tässä heti korjauksen
- ...syödään vakiomääräMinä taas keskityn asiaan , en edes huomaa pieniä kirjoitusvirheitä. Ehkä olet ekaluokan ope.
- Vatsantilavuusmäärää
No on tämäkin,, jos aiemmin en ole korjannut kirjoitusvirheitäni, viistoilua on tulllut heti.
Nyt kun korjasin, tuli sittenkin.
Olette te hauskoja.
- possupirteä
Täällä sitä sian kanssa pötkötellään kotona,samppanjaa nautitaan ja röhistään.
Kiitos trump. Hyvin meni. Ruokaa oli riittävästi, kodin ilmapiiri oli lämmin. Hyvä omatunto on paras kaveri.
- Suolainensuklaa
Tänäkään jouluna ei ole tullut juotua kinkkua eikä syötyä ilolientä.
- Otattana
Ajelen valkoisella maasturilla nakertajassa narsistina.
- RautaPaavo
Nakertaja oli 90 luvulla mahtava paikka asua. Nykyään velliperse hipstereiden paikka.
- Paltaginkku
Eikö Nakertajassa ole Kuningas. Ainakin tien nimi on Kuninkaanniementie.
- graanavesi
Kaurapuuroa, markariinie silimäksi, vettä juomaksi ja yksin pirtissä. 470€/kk tulot, ei näillä mällätä.
Kunpa päättäjillä olisi mukava joulu kaikkinensa, ilman syyllisyyttä. - JouluPaska
Pierasta römpsäytin! Paskaa rävähti pytyn täyveltä hirvee siivo pytty on kun pakana,mankartta!:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391849En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141414Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81171
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919