Rakas J nainen

Jmiehesi

Muistatko kun me tavattiin ensimmäisen kerran, minä muistan, Olimme vielä teini-iässä ja oli kuvamaataidontunti pikku hiljaa huomasin miten kaunis naisen alku katseli minua tosi syvästi vastakkaisesta pöydästä. Tätä jatkui ainakin viikon ja ihmettelin miksi hän katsoo minua, mutta hetken ajan mietityäni ja katsoessani sinua silmiin. Minä tunsin jotain, se tunne oli rakkaus, siispä laitoin hetimiten sinulle viestiä ja kysyin pidätkö sinä minusta koska katsot minua noin, nimittäin minä pidän sinusta. Vastasit myöntyvästi, aloimme seurustella tosin sitä ei kestänyt kauan. Jätit kertomatta että sinulla oli toinen, mutta jätit hänet minun takiani. En voinut sietää moista valhetta, joten me erottiin. Nyt kun aikaa on kyseisestä skenariosta kulunut useampi vuosi ja ollaan aikuisia, sain taas kuulla että olet tällä kertaa oikeesti vapaa ja olen miettinyt sinua usemman kerran näiden vuosien aikana. Minun täytyy myöntää sinulle yksi asia.... Minun ei olisi pitänyt antaa sinun mennä, olin hölmö. Olemme jutelleet viime aikoina tosi paljon, minusta tuntuu että meillä on edelleen se syvä yhteys mikä oli nuorena, suoraan sanottuna en voi ajatellla itseäni kenenkään muun naisen kanssa kun sinun... Silti tunnut jotenkin niin vaikeasti tavoitettavalta... Haluasin vain sanoa sinulle tämän kertomuksen henkilökohtaisesti tavattaessani sinut jälleen... Minä rakastan sinua.... Toivon kyllä että näkisit tämän ja jos osaat yhdistää tämän viestin sinä soitat kyllä minulle tai sitten et.

0

1105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        68
        2620
      2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        62
        2582
      3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
        Ikävä
        68
        1762
      4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
        Ikävä
        24
        1587
      5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
        Ikävä
        20
        1510
      6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
        Ikävä
        9
        1450
      7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
        Ikävä
        15
        1362
      8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
        Ikävä
        38
        1223
      9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
        Ikävä
        8
        1177
      10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
        Ikävä
        25
        1096
      Aihe