seurusteleva & aina irtoaa

panokundi95

Oon jäänyt miettiin tällaista erästä kaverisuhdettani.. Siis itse olen bi, enkä halua mitään seurustelusuhdetta miehen kanssa. Minulla on taas muutama kaveri, joiden kanssa olen aikonaan hommaillut. Nykyään he kaikki ovat "vakiintuneet" ja ovat seurustelevansa kuka miehen ja kuka naisen kanssa. Sitten jos jonain iltana vähänkään yritän tai lähden panolinjalle niin aina irtoaa ja ovat mukana...

Mietin lähinnä, mitä tästä pitäisi ajatella. Onko niin, etteivät he vain pidä seurusteluaan vakavana vai yleensäkään nykyään seurustelua ei pidetä minään? Itse ajattelisin löydettyäni oikean haluavani olla uskollinen hänelle.

7

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karma_is_a_bitch

Niin no, miksi pelehdit jonkun kanssa, jonka tiedät seurustelevan.. perusteluksi ei riitä ”kun irtoaa”. Miksi et kunnioita heidän suhdettaan? En ymmärrä.
      No se on tätä skeidaa, josta haluan pysyä hemmetin kaukana.
      Kaikkea hyvää kuitenkin.

• En_halua_muita

Itse en ainakaan halua harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa kuin sen oikean sitten kun se löytyy. En edes nauti erityisen paljoa mistään nopeasta panosta. Tai sellaista en ole vielä ainakaan kokenut. Jotenkin haluan jättää sen vain minun ja poikaystäväni väliseksi rakkauden osoitukseksi.

• Antaa-mennä-vaan

Seksi ja seurustelu ovat kaksi täysin eri asiaa. Rakkaus ja tunteet kuuluvat seurusteluun, seksi on pelkkää seksiä. Parisuhteessa pelkkä seksi jonkun vieraan kanssa on verrattavissa masturbointiin, joten anna mennä vaan. En itsekään ole kiinnostunut keiden kanssa oma seurustelukumppani mahdollisesti harrastaa seksiä, koska tiedän ettei sillä ole mitään merkitystä.

• EnHaluaAvointaSuhdetta

Mutta seksi voi kuulua parisuhteeseen ilman, että harrastaa sitä muiden kanssa. Ja kaikki eivät halua avointa suhdetta. Seksi ei ole ainakaan minulle pelkkää seksiä, jos se tapahtuu kumppanini kanssa. Se on juurikin parhaimmassa muodossaan sitä rakkauden ja tunteiden osoitusta.

• oikeahomo

Joo en nyt lähtisi ainakaan ihan suoralta kädeltä syyllistämään panokundia koska hänhän ei ole pettänyt ketään. Vaan pettäjä on aina se joka on se parisuhteessa elävä osapuoli. Ja jos parisuhteessa elävä lähtee pettämään kumppaniaan niin se kertoo joko siitä että parisuhde ei ole kunnossa tai jopa siitä että se ei edes ole oikea parisuhde vaan joku kulissi.

Mutta minua pisti silmään tuo kun kerroit noista hoidoistasi osan seurustelevan naisen kanssa. Että elävätkö ne jotain kulissielämää vaan onko ne biseksuaaleja joille kaikki on mahdollista? Nimittäin itse en ainakaan koskisi pitkällä tikullakaan mieheen joka on sekaantunut naiseen, sillä itselleni homoseksuaalisuus on kuitenkin sen verran pyhää.

• oikeahomo

No esimerkiksi se että homosuhteet ovat aitoja rakkaussuhteita kun taas heterosuhteista ei voi koskaan tietää onko suhde aito vai pelkkä kulissi.

• :D :D :D Joopajoo. Uskottele itselles tuota. Ei ne kaikki rakkautta ole nähneet, jakamista senkin edestä. Mitäs sitten kun maahanmuuttaja feikkaa olevansa homo toisen miehen kanssa saadakseen turvapaikan? Siinä sulle kulissisuhde :D Rakkautta on heteroiden ja homojen suhteissa yhtä lailla, joten keksi parempi argumentti. Ja jokin uusi kiitos.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2077
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1878
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      91
      1174
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94