Kihlauduttiin juuri ja kaipaan nyt jotain hyvää sovellusta häiden suunnitteluun. Onko sellaista olemassa? Tekisin mieluummin kaikki suunnitelmat yhteen paikkaan, joka on aina mukana, eli uhelimella käytettävissä...
Muutaman löysin kyllä googlettamalla, mutta olisi kiva kuulla niistä kokemuksia, etenkin kun moni on maksullinen...
Hääsuunnittelusovelluksia?
häät2019
3
795
Vastaukset
- morsiannn
Tahtoo! Löytyy osoitteesta tahtoo.fi
Itse olen tätä käyttänyt ja on kyllä ehdottomast paras. Kokeilin myös muita ulkomaisia, mutta suomalaisena sovelluksena tahtoo miellytti eniten - Anonyymi
Ehdottomasti https://tahtoo.fi hääsovellus. Yritettiin ensin muutamaa ulkomaista ennen kuin löydettiin tää, heittämällä parempi kuin yksikään nistä ulkomaisista. Paras oli valmis tehtävälista, jota ilman ei olis kyllä tajuttu puoliakaan asioista mitä piti hoitaa tai miettiä.
- Anonyymi
Tahtoo on paras. Tosin itse en ole käyttänyt mitään ja nyt jännittää kun häihin on viikko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106