Rakettien ammunta

Raketit

Tietääkö kukaan mikä on bengali-tikku?

13

4313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähtisadetikku1

Hakusanalla bengal stick löytyy kuvia tähtisadetikuista

• Raketit

Ei löydy. Antakaa helpommat ohjeet.

• sepäsepä

Bengaalitikku on suuren tulitikun kaltainen (20 cm) mutta päällystetty lähes kokonaan aineella, joka palaa tasaisella liekillä, myös värillisillä pidemmän aikaa, käytettiin aikoinaan mm. "molotovin goktailin" sytykkeenä ja puukaasuttimien sytyttämiseen. Ei ole siis tähtisadetikku.

• Anonyymi

Juuri näin!

• Anonyymi

Näin on, mutta niitä ei nykyisin ole saatavana.Kun olin lapsi,eräs metsän laidalla asuva mies syytteli niitä iloksemme uuden vuoden kunniaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on, mutta niitä ei nykyisin ole saatavana.Kun olin lapsi,eräs metsän laidalla asuva mies syytteli niitä iloksemme uuden vuoden kunniaksi

Ei ole tähtisadetikkuja vaan palaa upealla värillisellä liekillä,harmi,että ei enää ole saatavana,myös pieni bengalin liekki kelpaisi minulle tunnelman luojaksi

• eigoktaileieiei

Goktail... voi voi voi… tarkoititkohan cocktailia?

• sepäsepä

En minä voita tarkoittanut.

• Heh heh... pojat nyt aivan innostuivat ja heittivät laukalle Belfastin avauksestani.
      Noita "tikkuja" myydään tähtisateen nimillä ja ovat täysin luvallisia. Jokainen niitä on naperona heilutellut että miksi leikkiä tyhmää?

Viinipullo on pitkäkaulainen ja takaa maksimaalisen heittosuorituksen. Sytytetty rätti pullonsuulla ei tietysti ole mahdollista joa täyteaineena käytetään bensiiniä joka on tehokkain neste tässä aseessa.

Pullon rikkoutuessa tähtisadetikut sytyttävät nesteen ja ovat oiva ase esim. englantilaisia miehitysjoukkoja vastaan.

• Anonyymi

No ei ole sama. Bengali tikku oli puuvartinen ja sytytys päästä kuten tulitikku.

• Anonyymi

Puuvartinen ja paloi kirkkaalla liekillä.Oli muutamaa eri väriä. Liekistä lähti suurempia kipinöitä kuin tähtisadetikusta. Ei taida enää olla myynnissä ? -70 luvulla vielä oli.

• Anonyymi

Ei ole enää myynnissä valitettavasti

• Anonyymi

Paloi hiukan samanlaisella liekillä kuin hitsauspilli ja näytti ja haisi myös erilaiselta kuin tähtisädetikku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2912
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1498
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe