Elikkä tää vitsi on totisinta totta:
Mun 3 kaveria oli soittanu kuskin heille ja menneet "kaverinsa" luona käymäs hakemas sen kylään heille.
Heidän "kaveri" kaivoi syvää kuoppaa kotonaan puun viereen, johon 1 kavereistani tuumasi:"Kaivaako tuo isällensä hautaa?"
Kuski ei kuulemma pystynyt nauramiselta heti ajamaan takaisin päin kun "kaveri" tuli kyytiin.
Hih, kaikkea sitä humalassa päästää suustaan!!!
Tosi kuin vesi!
7
2662
Vastaukset
- muualta
sun on pakko olla turusta...
- kissafani-82
Oon paljo pohjoisemmasta "kolkasta"!
Eihän mun murre muistuta Turun murretta?! EII...EN HALUA!!! - kissafani-82
kissafani-82 kirjoitti:
Oon paljo pohjoisemmasta "kolkasta"!
Eihän mun murre muistuta Turun murretta?! EII...EN HALUA!!!Siis mä laitoin sen takia noin "selvästi" ton tekstin, jotta ihmiset ymmärtää mitä lukevat...mun oikea murre on niin hankalaa, ettei kukaa saa siitä selvää!
Käännös mun murteeksi:
Siis mä laitoon sen takia noin "selevästi" ton tekstin, notta ihimiset ymmärtää mitä lukoo...mun oikia murre on niin vaikiaa, jottei kukaa saa siitä selevää! - tervekupukki
kissafani-82 kirjoitti:
Siis mä laitoin sen takia noin "selvästi" ton tekstin, jotta ihmiset ymmärtää mitä lukevat...mun oikea murre on niin hankalaa, ettei kukaa saa siitä selvää!
Käännös mun murteeksi:
Siis mä laitoon sen takia noin "selevästi" ton tekstin, notta ihimiset ymmärtää mitä lukoo...mun oikia murre on niin vaikiaa, jottei kukaa saa siitä selevää!Taidat olla häiriintynyt? En näe koko tarinassa mitään pointtia enkä hauskaa, voi toki olla että olen tosikko tai sitten sinä olet sairas sairas sairas. Tämäkin tarina on tosi: kävelin kerran kadulla ja näin työmiesten kaivavan kuoppaa tokaisin kakkakuoppaako kaivatte, johon työnjohtaja rupesi naurua ja ei heti voinut jatkaa opastamista. He kaivoivat metrotunnelia helsinkiläisille eli siis metro on kakkaa ahahhahahhahah
- kissafani-82
tervekupukki kirjoitti:
Taidat olla häiriintynyt? En näe koko tarinassa mitään pointtia enkä hauskaa, voi toki olla että olen tosikko tai sitten sinä olet sairas sairas sairas. Tämäkin tarina on tosi: kävelin kerran kadulla ja näin työmiesten kaivavan kuoppaa tokaisin kakkakuoppaako kaivatte, johon työnjohtaja rupesi naurua ja ei heti voinut jatkaa opastamista. He kaivoivat metrotunnelia helsinkiläisille eli siis metro on kakkaa ahahhahahhahah
En mä voi sille mitää jos oot huumorintajuton...koita pärjätä kurjuutesi kanssa!
- Hted
Kerrotko, mikä oli hauskaa? En oikein ymmärtäny, taidat olla ihan hyvässä tuubassa vieläkin.
- tajuton
Luin jutun about 3 kertaa enkä millään vieläkään keksi missä on pointti ja mitä siinä on hauskaa. Mutta ehkä kissafani onkin niin ovela että tässä just on se pointti. Lankaan mentiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1103449Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362061- 1472003
- 1041961
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881452- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220