Olen 11 vuotias, ( tiedän, nuori ) 144cm pitkä ja 29,0 kg painava tyttö joka näkee itsensä todella lihavana. Äiti tyrkyttää epäterveellisiä ruokia koska olen niin laiha. Isäkin huolissaan. Itse en vaan voi mitenkään käsittää että miten tällainen pullukka voisi olla laiha? Haluan vain laihtua... Lääkärillä tai ravitsemusterapeutilla käydään melkein joka viikko mutta ei auta :( vaikea kertoa tästä kellekään. Ajattelin vain kysyä että mitä pitäisi tehdä? :(( Kaikkien ruokien kalorit pitää tarkistaa ennen kuin mitään laittaa suuhunsa. En osaa enää nauttia elämästä, tai varsinkaan ruoasta...
Olen lihava mutta alipainoinen.
2
446
Vastaukset
- syövaan
Se kuuluu anoreksiaan että näkee itsensä lihavana vaikkei ole
- laihuuus
Oisko sulla kikkii tms jos haluisit jutella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337