Hei vain! Mä tässä mietin että mikä pullip my select on? Kun on esim "normi" Merl nii sit siitä on viel My select Merl. Enkä osaa enklantia niin hyvin et pystyisin tulkita tekstiä. Mä toivon et ees joku ymmärsi. Kiitos jo etukäteen!!
Pullip my select
Pullipfanaatikko
1
927
Vastaukset
- Nukkeintoilija
Pullip my select nuket ovat siis perusversioita suositusta aiemmin tehdyistä pullipeista. My select nukkeja alettiin myymään vuonna 2012. My select nuket tulevat yleensä pelkkä pyyhe päällään (ja tottakai peruukki chipit yms) elikkä ei mitään kenkiä tai hanskoja, pelkkä pyyhe. Nukkejen mukana ei tule myöskään ständiä. Kyseisiä "My Select" pullippeja myydään halvemmalla, ja niiden tarkoitus on vähän niinkuin Mio mutta vaan valmiilla meikillä ja peruukilla. Tuossa oli ainakin minun oma käsitykseni asiasta ^^''
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337