Minun hamsterini pissaa kaikkiin muihin paikkoihin kuin puruihin. Minulla on kolme kerrosta hamsterini häkissä ensimmäisessä kerroksessa on purut. Se pissaa aina pahvirulliin toiseen ja kolmanteen kerrokseen, myös hänen juoksupyörään. Miten saisin sen oppimaan pissaamaan puruihin? Toinen kysymys hamsterini ei juokse juoksupyörässään. Juoksupyörä on sen kokoiselle hamsterille sopiva. Miten saisin sen juoksemaan juoksupyörässä
Auttakaa hamsterini kanssa!
Salainennimi
1
598
Vastaukset
- Hamsterihullu
Jos hamsteri pissaa pahvirulliin revi pissainen kohta pieniksi paloiksi ja sekoita purujen sekaan ( saattaa kuulostaa hieman ällöttävältä ) ostin omalle hamsterilleni hamstereille tarkoitetun vessan ja sinne vessahiekkaa. Koita pyörittää juoksupyörää ”houkuttelemalla” se sinne ja anna hieman vauhtia jos sen avulla oppisi. Toivottavasti tästä oli eden hieman apua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076