No kuinka siinä sitten kävikään? Mitä tämä nuori nainen on ajatellut ensinnä? Menee hierottavaksi 47 vuotiaan miehen kotihieromoon? Mitä siellä voi tapahtua... Omakohtainen kokemukseni on seuuraavanlainen: Olen mies ja päädyin n. 10 vuotta vanhemman naisen kotihieromoon. Ovella vastassa "kevyesti" pukeutunut viisikymppinen rouva. Ei mennyt hetkeäkään kun huomasin, että kaikki merkit viittaavat siihen, että palvelu tässä tapauksessa menee ihan tappiin asti. Ja niinhän siinä kävi. Olen heikko luonteeltani enkä voinut lopulta vastustaa tämän hierojattaren vinkkejä. Menkää hyvät ihmiset hierontapaikkoihin jotka ovat julkisissa rakennuksissa, ostareissa yms. Katsokaa että niissä on kunnon aulat ja aulahenkilökuntaa yms. Nyrkkipajat harjoittavat hieronnan lisäksi maailman vanhinta ammattia monesti. Valinnan vapaus kaikilla.
30-kymppinen nainen 47 vuotias mies hieroo kotona
Selkäjumi
1
219
Vastaukset
- tämäkinkö
tapahtui lieksassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249