Minulla oli heti joulun jälkeen
Onko ollut flunssaa?
15
117
Vastaukset
- lihavihatipunen
No on ...tana. Hirvee räkis nyt juuri päällä..tai on tämä vähän jo lieventynyt mutta en ole työkunnossa vieläkään.
- lihavihatipunen
pujotteIija kirjoitti:
Täytyy olla räkärätti, mulla ainakin oli
Mä ole niistänyt jo yli 10 pikkupaketillista nestuukia, varmaan 15 mennyt koska ostin lisää.
lihavihatipunen kirjoitti:
Mä ole niistänyt jo yli 10 pikkupaketillista nestuukia, varmaan 15 mennyt koska ostin lisää.
Onhan ne hygieenisempiä kuin rätti
- lihavihatipunen
pujotteIija kirjoitti:
Onhan ne hygieenisempiä kuin rätti
Tarkoitatko siis kangasnenäliinaa (maalla on vanhemmilta jääneitä sellaisia)? Joo sitä olis saanut pestä kokoajan eikä se olis ehtinyt kuivua kun olisi taas pitänyt niistä..
lihavihatipunen kirjoitti:
Tarkoitatko siis kangasnenäliinaa (maalla on vanhemmilta jääneitä sellaisia)? Joo sitä olis saanut pestä kokoajan eikä se olis ehtinyt kuivua kun olisi taas pitänyt niistä..
Tais olla vanha tyynynpäällinen
.. Meniks muka kokonaan jo ohi?.. Jos meni, niin luultavasti kyseessä oli joku pieni Vilustuminen vaan.. ;P
.. Sellaista on ollut ainakin täällä päin paljon liikkeellä, että kurkku tulee ensin kipeeksi ja siitä se sitten Lähtee.. Itsellä oli yleensä vain aamuisin Kurkku hieman kipiä.. Ja Limaa tieteskin kertynyt ontelot täyteen.. ;D- SulleKyllä
pujotteIija kirjoitti:
Eilen tuntui ihan terveeltä, nyt taitaa olla vähän kuumetta
taasko oot sairas
pujotteIija kirjoitti:
Eilen tuntui ihan terveeltä, nyt taitaa olla vähän kuumetta
.. Jeps.. Olo voi hetken vielä "Aaltoilla".. ;P
.. Ja monestihan oireet pahenee, mitä enemmän touhuaa.. Eli, jos on vielä lepo vaihe päällä, niin silloin on paha mennä sanomaan todellisesta tilasta PalMittää.. ;P- SulleKyllä
pujotteIija kirjoitti:
No enpä kai, pienet kuumeet ei haittaa
jos ennen joulua ja nyt taas kuume, niin taas oot sairas
- muttaeisehaittaa
Minullakin oli joulun jälkeen, ensin kurkku kipeä muutaman päivän ajan ja sitten alkoi nuha, joka onneksi oli aika lievä. Ulkona nenä vuotaa jonkin verran lähes aina ja silmät jos vähänkin tuulee.
Joulun aikaan alkoi kurkkukivulla yskällä. Pientä kuumetta joulun ja uudenvuoden välissä.
Nyt sitten nuha eli jotakin vaihtelua tuohon yhä jatkuvaan yskään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022