Stalinin toiseksi suurin saavutus Stalingradin ihmeen jälkeen oli perustaa Leningradin suojavyöhyke. Sillä lopetettiin Koilliseuroopan vuosituhantiset levottomuudet germaanien ja suomalaisvasalliensa taholta.
Karjalan raja takaa Euroopan rauhan
3
1442
Vastaukset
- peesaaja
Ja varmaan Putin takaa etelä-Euroopan rauhan kun pelasti Sevastopolin Natolta. Fasismi lyödään kerta toisensa jälkeen...
- Bror-Erik1974odin-1Ac
Ei sitten millään mene näitten karjalanpalauttajain kaaleihin se historian fakta että nykyiset rajamme jotka Neuvostoliitto vaati voitettuaan toisen maailmansodan Suomea vastaan ovat meille erittäin edulliset. Uudenkaupungin Rauhan rajat (1721) -Eiks niin että suomalaisia kohdeltiin aika hyvin vaikka hävisimmekin toisen maailmansodan?
- evakonpoika
Karjalaa havittelevat eivät tiedä historiaa siitä miksi raja on siinä mihin se tuli.
Stalinilla oli siihen vain pieni osa.
Syy löytyy Chirchillin kirjeistä ja muista salaisiksi luokitelluista dokumenteista .
Muistakaapa että toisessa maailmansodassa Suomi oli Saksan liittolainen ja sodassa NLa, Englantia, ja USAta vastaan joka tilanne vaikutti rajan sijaintiin sillä Suomea ei voinut jättää rankaisematta. Samoin sotakorvaukset.
Joten lopettakaa turhat pulinat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174