Profiilikuvaukseni on melkoisen kattava. Siinä lukee, mitä olen hakemassa. Älä siis tarjoudu seksiseuraksi tai tarvitsevasi panoa, koska olen hakemassa parisuhdetta.
Ikätoive on esillä, joten noudata sitä.
Saat luettua, että harrastan liikuntaa ja en käy baareissa tai tupakoi. Kun kirjoitat tarpeestasi alkaa harrastaa liikuntaa, tee se. En ala motivoida ketään. Viihdyt baareissa, koska olet yksinäinen. Olen sinkku ja en silti ole yksinäinen/käy baareissa.
Tupakointi on ehdoton ei ja alkon käyttö voi olla satunnaista. Tai voi olla ilmankin.
Teille löytyy samanlaisia naisia kuin olette omilta tavoiltanne.
Onneksi suuri osa miehiä ymmärtää lukemansa ja kirjoittaa asiallista ja on samat kiinnostukset.
Miehet, en vastaa viesteihinne näistä syistä.
52
691
Vastaukset
- Elinorminainen
Haetko jotain synninpäästöä vastaamattomuudestasi. Tunnetko syyllisyyttä siitä että haluat vastata vain tarkasti valikoidulle miesjoukolle. Oletko ehkä katolilaisuuteen taipuvainen.
Nyt sitten odotat että mitä pappi vastaa siihen sinun vastamattomuuteesi.
Pappi vastaa että ole vain rauhassa oma itsesi ja älä muuta hyväksi koettua tapaa kohdella ihmisiä. noudata sitä myös parisuhteessasi ja älä vastaa jos mies kysyy oletko käynyt vieraissa.
Muodosta vain omat kysymyksesi ja odota että mies vastaa aina sinulle vaikka et siihen itse omaa minkäänlaisia taipumuksia.
Olet oikealla tiellä se sopii sinulle ja synninpäästö on sinun ja henkilökohtaisen sylkykuppisi asia.- tiffany1
Ymmärsit väärin tai yrität olla mukahauska. En ole tehnyt mitään erhettä, selvensin ainoastaan seikkaa, että jätän vastaamatta noista syistä johtuen viesteihin. Siksi, koska täällä miehet valittavat jäävänsä vaille vastauksia. Tai laittavat uutta viestiä perään eli miksen vastaa. Olen myös selvästi kirjoittanut heille, että meillä on erilaiset tarkoitusperät suhteelle tai kiinnostukset eroavat liikaa.
- yläosaton
Otan osaa ettet ole kelvannut tälle suurelle osalle miehiä vaikka on samat harrastukset.
- Sinkkumies42
Jaaha, en ole koskaan polttanut ja otan sen kyllä huomioon kun luen naisten profiileja. Baarissa en ole käynyt varmaan 10 vuoteen eikä juopottelu ole minun harrastukseni. Liikuntaa olen harrastanut ihan koko ikäni. Olen ollut seuratoiminnassa mukana varmaan 30 vuotta ja olen pelannut jaista, pesistä, hiihtänyt ja 24 vuotta pelannut salibändyä seuratasolla useissa eri joukkueissa. Kalastus on ollut aina minulle tärkeä harrastus. Eipä kelpaa naisille vaikka naiset ei harrasta itse mitään. Juopot alkoholistit on kelvannut aina naisille.
- bvvhuuhgvjhvjjhh
Niin nuo siis sen pärstäkemian päälle, jos se kelpaa.
- johntravoltanveli
Selkeä tapaus:"Kurppaprinsessa"
- melkoinenurpo
Kuvitteletko tosiaan että ne sulle kirjoittavat miehet lukevat profiilisi?
- tottakaikuvittelee
Siis suurin osa naisista kuvittelee että mies lukee heidän profiilinsa.
Nainen ei jousta kriteereissä, muuta kuin siinä tapauksessa että kemia tuntuu luissa ja siellä alapäässä tietenkin. silloin ei nainenkaan enää lue miehen profiilia vaan toimii vaistojensa varassa.
Jos siis oletetaan että naisen aivojen tilalla on vaistot ja yleensä on, ainakin niin he sanoo.
- Niinettämitenseoli
"Siis suurin osa naisista kuvittelee että mies lukee heidän profiilinsa."
Minä tosiaan olen niin naiivi että kuvittelen näin. Ja jos huomaan miehen vastauksesta ettei hän ole sitä tehnyt, viesti joutuu roskakoriin välittömästi. Minulla ei kovin montaa kriteeriä miehen suhteen ole, mutta niistä vähistä en todellakaan jousta. Jos ei se teille kelpaa, pitäkää tunkkinne. Viihdyn hyvin yksinkin, eikä minun tarvitse purkaa turhautumistani täällä suolikaksnelosessa vinkumalla, niin kuin nämä luuserit tekevät.- Niinettämitenseoli
Ei mies ole kiinnostunut sinun kriteereistä, vaikka itse oletkin ne itsellesi asettanut. En kadehdi sinua että joudut suodattamaan kaiken sen miesjoukon minkä eteesi saat. Sinun pitäisi olla kuitenkin onnellinen siitä, että sinulla on jotain mistä suodattaa. Naiivia olisi ajatella että saisit vain niiltä viestiä jotka sinuun kolahtaisi. Oli sinulla sitten yksi tai kaksi kriteeriä.
Netissä on helppo karsia eli suodattaa "epäkelpo" materiaali, ihmettelen sitä miksi se naiselle on niin tärkeää että vain se josta olisi kiinnostunut oikeasti ottaisi yhteyttä ja muut ei puhuisi mitään.
Ihan kuin kaikki kriteerit täyttävät ihmiset tulisivat olemaan juuri sitä mitä haluaa, epäilen erittäin vahvasti että ei.
Siksi olisi vain parempi hyväksyä ettei kaikki lue profiiliasi ja näin tee turhaa työtä takiasi. Sinulle se olisi vain pieni hiiren painallus ja roskiin. Ymmärtäisin jos siitä tulisi ylitsepääsemätön vaiva rankata pois huono materiaali. Jos kuvittelee että rakkaus tulisi jotenkin kuin tarjottimella, niin se vasta naiivia olisikin. Kyllä sen eteen joutuu tekemään ihan puhdasta työtä. Ainakin miehellä se menee näin, mutta ilmeisesti naisella se pitäisi mennä niin että yksi ainoa yhteydenotto ja se olisi siinä.
Hyvä jos viihdyt yksinkin, koska jos tuon ajattelutavan omaksut enemmänkin minkä olet esittänyt niin siihen saat myös varautua. Tosin reaalielämässä jos olet yhtään haluttavan näköinen niin ehkä haksahdat kuitenkin johonkln mieheen ja vaikka se ei pitemmän päälle onnistuisikaan niin olisit yhtä suhdetta viisaampi.
Kukaan ei ole väheksynyt kriteereitäsi. Miksi niin edes tekisivät, sinähän se päätät mitä elämältäsi haluat.
Jos ne kriteerisi ovat niin yksinkertaisia kerran ja sinua vaivaa niin kauheasti se että väärä henkilö lähestyy sinua, niin miksi sinua ei vaivaa se että joku kriteerit täyttävä ihiminen ei ota sinuun yhteyttä. Jos näin ei tapahdu pitkään aikaan, niin varmaankin silloin sinun hakemaasi ei siellä ole tai sitten he eivät hae sinua.
Ja jos näin kerran asiast ovat niin on aivan turhaa olettaa että se mahdollisuus jotenkin parantuisi tavata kriteerisi täyttävä mies.
Sinun pitää laatia silloin paremmin kohdistava profiili tai sitten luovuttava yrityksestä tai koetettava onnea jollain muulla tavalla.
Samalla tavalla jatkamalla ilman mitään selkeitä tuloksia ei ennusta asioiden parantumista.
Sattumaan voi tietysti alkaa luottamaan mutta se menisi loton puolelle ja kaikki tietää voiton lunastamisen mahdollisuuden tässä.
Voit tietysti jatkaa tyyliäsi haukkumalla muita luusereiksi tai sitten ymmärtämällä että kaikki ei näe asioita siten kuin itse näet. Sinun tarkoitus kai on löytää ihminen joka vastaa odotuksiasi ja sinä vastaat hänen odotuksia. Ja jos ei näe metsää puilta on vaikea koskaan saavuttaa tavoitetta miksi on tähän kaikkeen lähtenyt. - puheliaskellevaan
No tämänvuoksi teidänlaiset naiset siis joutuvat hakemaan netistä miesseuraa, huvittavaahan se olis jos menisitte baariin tai muualle missä joutuisi tapaamaan ihmisiä livenä, joutuisitte kantaa kylttiä mukana jossa lista vaatimuksista miehille ettei vahingossakaan joku turha juttele teille :)
On siis parempi että harrastatte vain nettideittailua, ettekä tule häiritsemään meitä normaaleja ihmisiä jotka kykenevät juttelemaan kenen kanssa tahansa. - totuuskomissioz
Niinettämitenseoli kirjoitti:
Ei mies ole kiinnostunut sinun kriteereistä, vaikka itse oletkin ne itsellesi asettanut. En kadehdi sinua että joudut suodattamaan kaiken sen miesjoukon minkä eteesi saat. Sinun pitäisi olla kuitenkin onnellinen siitä, että sinulla on jotain mistä suodattaa. Naiivia olisi ajatella että saisit vain niiltä viestiä jotka sinuun kolahtaisi. Oli sinulla sitten yksi tai kaksi kriteeriä.
Netissä on helppo karsia eli suodattaa "epäkelpo" materiaali, ihmettelen sitä miksi se naiselle on niin tärkeää että vain se josta olisi kiinnostunut oikeasti ottaisi yhteyttä ja muut ei puhuisi mitään.
Ihan kuin kaikki kriteerit täyttävät ihmiset tulisivat olemaan juuri sitä mitä haluaa, epäilen erittäin vahvasti että ei.
Siksi olisi vain parempi hyväksyä ettei kaikki lue profiiliasi ja näin tee turhaa työtä takiasi. Sinulle se olisi vain pieni hiiren painallus ja roskiin. Ymmärtäisin jos siitä tulisi ylitsepääsemätön vaiva rankata pois huono materiaali. Jos kuvittelee että rakkaus tulisi jotenkin kuin tarjottimella, niin se vasta naiivia olisikin. Kyllä sen eteen joutuu tekemään ihan puhdasta työtä. Ainakin miehellä se menee näin, mutta ilmeisesti naisella se pitäisi mennä niin että yksi ainoa yhteydenotto ja se olisi siinä.
Hyvä jos viihdyt yksinkin, koska jos tuon ajattelutavan omaksut enemmänkin minkä olet esittänyt niin siihen saat myös varautua. Tosin reaalielämässä jos olet yhtään haluttavan näköinen niin ehkä haksahdat kuitenkin johonkln mieheen ja vaikka se ei pitemmän päälle onnistuisikaan niin olisit yhtä suhdetta viisaampi.
Kukaan ei ole väheksynyt kriteereitäsi. Miksi niin edes tekisivät, sinähän se päätät mitä elämältäsi haluat.
Jos ne kriteerisi ovat niin yksinkertaisia kerran ja sinua vaivaa niin kauheasti se että väärä henkilö lähestyy sinua, niin miksi sinua ei vaivaa se että joku kriteerit täyttävä ihiminen ei ota sinuun yhteyttä. Jos näin ei tapahdu pitkään aikaan, niin varmaankin silloin sinun hakemaasi ei siellä ole tai sitten he eivät hae sinua.
Ja jos näin kerran asiast ovat niin on aivan turhaa olettaa että se mahdollisuus jotenkin parantuisi tavata kriteerisi täyttävä mies.
Sinun pitää laatia silloin paremmin kohdistava profiili tai sitten luovuttava yrityksestä tai koetettava onnea jollain muulla tavalla.
Samalla tavalla jatkamalla ilman mitään selkeitä tuloksia ei ennusta asioiden parantumista.
Sattumaan voi tietysti alkaa luottamaan mutta se menisi loton puolelle ja kaikki tietää voiton lunastamisen mahdollisuuden tässä.
Voit tietysti jatkaa tyyliäsi haukkumalla muita luusereiksi tai sitten ymmärtämällä että kaikki ei näe asioita siten kuin itse näet. Sinun tarkoitus kai on löytää ihminen joka vastaa odotuksiasi ja sinä vastaat hänen odotuksia. Ja jos ei näe metsää puilta on vaikea koskaan saavuttaa tavoitetta miksi on tähän kaikkeen lähtenyt.tuossa oli aika hyvin summattuna yksi näkökulma miksi eräät pysyvät sinkkuna vuodesta toiseen vaikka ovat niin hyviä :)
Naisella vielä toi totaalirupsahdus, The Wall, jota ne ei itse pääsääntöisesti tiedosta, kruunaa setin
- Ulla67
Komppaan täysillä aloittajaa. Haluan lisätä vielä yhden asian, joka todella miesten viesteissä ällöttää: helvetin huono suomen kielen kirjoitustaito!! Sanoista ja joskus jopa kokonaisista lauseista ei saa mitään selvää. Opetelkaa kirjoittamaan!
- eotiyu
Suomen kielen kirjoitetaan yhteen. Kannattais opetella kirjoitustaitoa..
- Olitkonytnokkela
Ei muuten kirjoiteta.
http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/122
Sivistä itseäsi moukka. - athen
eotiyu kirjoitti:
Suomen kielen kirjoitetaan yhteen. Kannattais opetella kirjoitustaitoa..
Voi taivas mikä moukka. Kannattaisi eotiyn opetella kirjoitustaitoa!!!
- saksetkii
Tuokin vielä. Yhdyssanat kirjoitetaan erikseen tai sanoja pyöritellään niin, että alkuperäinen ajatus kumoutuu samassa lauseessa. Tai käytetään alatyylistä kieltä.
Juuri tänään joku tarjoutui esittelemään miehistä elintään eka viestissä.
Ongelma näyttää olevan mutta ihan ei tuosta laajuus kyllä aukene. Uskaltaisitko heittää lukuja peliin? Jos tulee sata viestiä vaikka vikossa niin moniko menee profiilin kriteereistä ohi?
Aikanaan kun vielä oli ajatus löytää se parempi puolisko niin pistin myös ilmoitukseen että liikunnallinen. Jälkeenpäin ajatellen olisi voinut laittaa myös se aikova liikkujakin. Oltaisi siten yhdessä harrasteltu ja etsitty meille sopivia liikuntamuotoja.
Siinähän sitä oltaisi tutustuttu kun oltaisiin käyty keilaamassa, pelaamassa sulkkista , suunnistettu tai vaikka soudeltu järvellä tai oltu rankametsässä.- athen
Kylläpä taas moni kalikka kalahti!
- huonoherra
Mä ainakin vastaan kaikille naisille, jotka mulle viestittää, vaikka eivät mahtuisi kriteereihini. Tuleehan toki naisille niitä viestejä enemmän, mutta on kohteliasta edes jotenkin kuitata, vai mitä? Yhdellä virkkeellä vaikka. Sitä paitsi, jos ihminen sanoo olevansa jonkinlainen hetkellä x, niin onko hän sitä hetkellä y? Kriteerit häilyy, ihmiset muuttuu, ehkä sinäkin muutut. Tutustumaan oppii vain vastaamalla ja vaihtamalla edes muutama ajatus. Täystyrmäys ja mykkyys ei johda ikinä mihinkään. Huono ja ylimielinen strategia. No, ehkä elämä hioo särmät...
- ewdcvsdvevevad
Ihan turhaa naisten on lässyttää tekosyitään miksei voi vastata jotain, jos toinen alkaa pommittamaan niin sitten voi tehdä jotain vaikka blokata mutta se ettei naama miellytä ei ole mikään syy. Ei niitä viestejä kuitenkaan edes suosituille tule niin paljoa että siihen menisi pitkä aika.
Tuskin livenäkään moni jättäisi tervehdykseen vastaamatta niin miksi se olisi jotenkin ymmärrettävämpää netissä missä se ei edes vaadi oikein mitään? - znznznznzn
Vastaan lähes kaikille miehille, mutta kyllä ne ovat miehiä, jotka lopettavat yhteydenpidon muutamassa päivässä. Tai sitten ehdotetaan seksiä saman tien.
- sdsdssdl
Viikonlopun aikana sain viestejä varatuilta miehiltä tai suoraan fwb- suhdetta hakevilta. Vastasin kyllä, ettei kiinnosta ja profiili on luettavissa.
- johntravoltanvaari
Varmaan hivelee itsetuntoa kun päättää:En vastaa tuollekkaan,,enkä tuolle,,enkä tuolle, ilmeisesti tuntee kurppa olevansa viimeisen päälle haluttu sillähetkellä.Noh,niinhän siinä kuitenkin tuppaa käymään,että yksin loppuelämänsä prinsessa viettää...eipähän se ole mikään pakko kenenkään kanssa elämäänsä jakaa.Todella hieno ajatus tuo baarissa "käytettävä" "Esto" kyltti,,tai voisihan sen painattaa kätevästi vaikka paitaan,niin säästää monenkin kallista "iskuaikaa" tarpeettomalta kurpan jututtamiselta.
- Älynvalo
Kenenkään ei ole pakko olla, jutella, sekstailla tai parisuhteilla. Kumppaninsa ja seuransa saa vapaasti valita. Niin voit tehdä myös sinä, Travoltavaari. Kokonaan eri juttu on se, kuinka paljon sitä valinnanvaraa on...
- khggjugffhuggjjhhjh
Älynvalo kirjoitti:
Kenenkään ei ole pakko olla, jutella, sekstailla tai parisuhteilla. Kumppaninsa ja seuransa saa vapaasti valita. Niin voit tehdä myös sinä, Travoltavaari. Kokonaan eri juttu on se, kuinka paljon sitä valinnanvaraa on...
Ei kenenkään ole pakko suihkussakaan käydä mutta onhan se suotavaa jos on missä muitakin. Miksi valikoivan mykkäkoulun pitäisi olla ymmärrettävämpää.
- niinmakaakuinpetaa
Miksi useamman avio- tai avoliiton epäonnistanut mies kuvittelee saavansa hyvän naisen itselleen.Haloo.
- Haloomyös
Miksi avio- tai avoliiton epäonnistanut nainen kuvittelee saavansa hyvän miehen itselleen.Haloo.
Turha vaiva.
- nneljäkuus
En myöskään halua tutustua ikäiseeni tai vanhempaankaan mieheen, jolla on vielä lapsia kotona. Joillakin useammastakin liitosta. Haen aikuisen miehen kanssa suhdetta ja ei siinä enää tarvitse olla lapsenhoitokuviota tai mustasukkaisia teinejä taustalla.
- Ei_enään_koskaan
Samaa mieltä. Miks helkkarissa viiskymppisillä miehillä on alle 10 v lapsia. Toinen on teinityttäret. Voi herttinen sentään, yritäppä deittailla niiden isiä. Tyttäret pyörittää niin isukkeja, ettei ole mitään mahdollisuutta siihen väliin mennä.
Toivoisin kovasti ko. lapsien isien pysyvän kiltisti kotonaan näiden lapsukaisten kanssa ja jättävän naiset niille miehille, joilla on mahdollisuus seurustella. - mjmjmjmjm
Ei_enään_koskaan kirjoitti:
Samaa mieltä. Miks helkkarissa viiskymppisillä miehillä on alle 10 v lapsia. Toinen on teinityttäret. Voi herttinen sentään, yritäppä deittailla niiden isiä. Tyttäret pyörittää niin isukkeja, ettei ole mitään mahdollisuutta siihen väliin mennä.
Toivoisin kovasti ko. lapsien isien pysyvän kiltisti kotonaan näiden lapsukaisten kanssa ja jättävän naiset niille miehille, joilla on mahdollisuus seurustella.Aivan, tuollaisia olen jonkun tavannut tai viestitellyt. Teinityttäret ovat kaameita yh-isillä. Yksikin mies kertoi antavansa tyttären valita kuvien perusteella, kuka nainen olisi isille hyvä. Tytöt (etenkin ne ainoat) pyörittävät isää ja ovat huomiohakuisia. Ei kiitos. Kuten edellinen kirjoitti, pysykää vaan te yh-isit lasten kanssa kotona. Turha siihen kuvioon on ketään naista sotkea. Omat lapseni asuvat jo muualla, itse alle 50v. Aikuinen vapaa mies terveellä järjellä ja itsetunnolla on aika helmi.
Monella on masennusta tai alko-ongelmaa. En ryhdy ymmärtäjäksi tai hoivaajaksi, siitä on tasapuolisuus kaukana.
- Ulkonäkö-on-kemia
Naamasta se on kii kenelle nainen vastaa.
- Kadtanja
Miehillä myös. Ellei ole missi, loppu kiinnostus.
- 43ewffwwwf
Kadtanja kirjoitti:
Miehillä myös. Ellei ole missi, loppu kiinnostus.
Höpöhöpö, monet miehet haluavat pillua vaikkei kyseessä olisikaan mikään helmi.
- pääolkapääpeppu
Kyllä sinä, anteeksi te, aloittaja, olette nyt mielenne pahoittanut kun joku uskaltaa lähestyä teitä lukematta teidän vaatimuslistaa ym. Miksi olette suoli24:ssa? Voisitte mennä sinne baariin ja se paita päälle "ettei käy ei käy ei kertakaikkiaan käy" .ja narikasta sitten "mielensäpahottaja"-pipo päähän ja kotiin. Voi elämää joku urpo TAAS laittanut flirttiä ja viestiä ym. Osanottoni mieliharmistanne terveisin Nainen jolla ei ihan muistissa ole pilkutus ja yhdyssanasäännöt ;-)
- Sisall
Olen ymmärtänyt, että profiilitekstissa annetaan esittely itsestään ja toiveistaan. Ellei kohderyhmä nappaa >seuraava. Jos mies ei ymmärrä lukemaansa, on hänen todella parempi hakea seuraa baarista. Kaikki eivät siellä käy.
Nimenomaan ettei tarvitse jokaiselle erikseen alkaa näitä kertomaan. Jos mies ei lukenut tai ymmärtänyt profiilia, miksi vastata ja alkaa perustelemaan, miksi siitä ottaa nokkiinsa.
- OnhanSeSanaSanottav
Minä tykkään juopotella. Loistavaa lääkettä tylsyyteen. Lisäksi kun on kurkku kipeä.
Tupakkaa menee runsaasti mutta ulkoilen myös. En hae parisuhdetta. En hae seksiäkään.
Minussa on riittävästi itselle. - nutella2
Jos 50v mies kertoo olevansa teinitytön yh ja huonot välit exien kanssa, ei valitettavasti riitä kiinnostus jatkaa kirjoittelua.
Ja kyllä, yhden avioeron vielä ymmärtää, mutta kaksi pieleen mennyttä on jo mietinnän paikka. Mikä on oma osuus ? Miksi olet ikäviä naisia puoleesi vetävä magneettimies?- nutella5
Riittääköhän sinulla kiinnostus ylipäätään mihinkään, epäilen vahvasti ettei. Kelottunut aika pahasti jo
- nutella2
nutella5 kirjoitti:
Riittääköhän sinulla kiinnostus ylipäätään mihinkään, epäilen vahvasti ettei. Kelottunut aika pahasti jo
Kyllä kiinnostaa monikin asia ja kehittyminen uralla ja harrastuksissakin. Monien liittojen kahlaajat eivät kiinnosta, eivät he löydä koskaan tarpeeksi hyvää.
- kirveelläveistetty
Profiilini: Olen vapaa nainen, päivät töissä. Hoikka, pienirintainen, ruma, en tupakoi, alkoa joskus. Ei turhia odotuksia, realismia vain. Seksi kuuluu vakiintuneeseen suhteeseen kohdallani.
Kuinkahan monta vastausta tuleekaan.- ehkä_näin_tulee
200-300
- eorotiyu
Mä voisin pyytää kuvaa ja jatko sitten sen perusteella, ei välttämättä liian ruma, muut kohdat kelpaa kyllä.
- kirveelläveistetty
ehkä_näin_tulee kirjoitti:
200-300
Kiva :)
- rfsvsvwrwwvsdvs
Mikä siinä on ettei voi jotain näpytellä kun kuitenkin on aikaa töllöttää salkkareita yms.? Kyllä normaaliin elämään kuuluu myöskin vähemmän kiinnostavien ihmisten kanssa kommunikointi, niin miksi jokin netissä kirjoittelu pitäisi olla jotenkin eri juttu.
- hshshshhs
Jos mies kirjoittaa joka viestissä lapsestaan (siitä teinitytöstä) ja kaikki vapaat ja lomat on lapsen kanssa puuhastelua, ei jatkoon. Kukaan aikuinen nainen ei suostu sivurooliin ja tyydy rippeisiin, milloin sitä aikaa sattuu olemaan. Ja mitkään teiniangstit eivät houkuttele, kun oma lapsi jo täysikäinen.
- miesminäkin
Sen verran olen katsellut että näkyy aika monella muijalla olevan numerot tärkeinä kriteereinä. Itselle ei numerot merkitse juuri kovinkaan paljon. Minusta se ihminen itse on jota haeskelen. Enkä tarvii seksin perässä juosta enkä huhuilla. sitä on tarjolla melkein liikaakin.miellyttävää seuraa molemmin puolin. Muijat hakee täällä jotain jota on vaikea löytää kun ei normaali työssäkäyvä itsestään huolehtiva ja myös naisestaan huolta pitävä mies kelpaa. Ei ihme että samat eronneet ja muuten karanneet etsii päivittäin jotain mikä ei kelpaa. Jatkakaa vain etsimistä.
- johntravoltanveli
Kai se on sitten se "Prinsessaunelma" jokaisella naisella olemassa vaikka aivan tietämättään.Odottaa ja odottaa,,valkealla ratsulla paikalle karauttavaa Prinssi Uljasta..
Sinänsä huvittava ajatus,,noin ihan vaan perusmiehen kannalta. - nupukkainen1
En haahua irtoseksin perässä, vaikka mahdollisuus siihen olisikin yksin elävänä naissinkkuna. En myöskään hae mitään komeaa supliikkimiestä rikkauksineen. Sellaisetkin ovat kiinnostuneet. (autot, mökit ,ok-talot, veneet esitelty kuvin ja sanoin). Jollekin varmasti hyvä mies hänkin.
Haen pitkälti samanlaista miestä, jonka kanssa luonteeni ja huumorini osuu yksiin. Toki oltava talous kunnossa ja mennyt elämä nykytilaan nähden tasapainossa.
Mies, jonka kanssa on hyvä olla ja on fiilis me ja muu maailma.
- lukekaamitähaetaan
Joo myös minä haen yhden naisen miestä.Olen ilmoittanut paikkakunnan koska kauko rakkauteen en usko ja mikäli toinen asustelee liian kaukana on mahdolliset tapaamiset vaikeita järjestää. Lisäksi olen ilmoittanut että haen tositarkoituksella en siis seksi tai yhden illan seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031747
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151551- 1401474
- 981430
- 781361
- 1181215
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985