haetaan r-kauppiasta eikö yksi riitä.
yrittjäksi r-kioskille
11
800
Vastaukset
- junaliput
pienellä pääomalla hieno ura yrittäjäksi.
- zontaa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/entiset-yrittajat-syyttavat-r-kioskia-ainoa-asia--johon-voi-vaikuttaa--on-oma-palkka/7bYH2k9s
Älkää koskaan kukaan sortuko tuohon bisnekseen. Se on täyttä kusetusta koko sopimus....toiseksi jäätte r-kiskaa vastaan jos ongelmia tulee..... - 0866452
kun tekee töitä saa palkkansa ja yritys menestyy,yrittäjyys ei ole luonteeltaan laiskoille ja lyhyt jänteisille sopivaa olen toiminut yrittäjänä lähes 30 vuotta alku oli rankkaa kun pankit eivät luotottaneet,onneksi kohdallani kävi näin ei siis ollut velkaakaan.
- ytso
sulla kokemusta terve menoa r-konserniin...heheheheh ,tiedä mitään yrittäjyydestä ja tosi työstä ,seku vaan kirjottelet puutaheinää
- 0866452
ytso kirjoitti:
sulla kokemusta terve menoa r-konserniin...heheheheh ,tiedä mitään yrittäjyydestä ja tosi työstä ,seku vaan kirjottelet puutaheinää
olet todellakin kateellinen meille yrittäjille kun olemme menestyneet eri aloilla,voit toki tulla minulle töihin jos kiinnostaa.
- fransine
voin todistaa menestyväni kyseisellä toimintaperiaatteella,vaatii kovaa työtä pitkäjänteisyyttä ja tietenkin omistautumista sama periaate kuten koti pizzallakin, ei missään nimessä sovi laiskoille.
- onneksienenää
Hei sinä fransine, hae R-kauppiaaksi, sopisi juuri sinulle.
- fransine
oma aikani ei riitä,mutta ala sinä.
- eipäs-juupas
jokos on kauppias löytyny siis yrittäjä pohjalla vai jatkaako kauppiaana.
- kannattaako
hotelilla viikon päästä ärrä yrittäjäksi lanseeraus.
- tännetulevat
ensiviikolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096