Moikka!
Nyt en tiedä alkaako Mulla murrosikä! Täytän ihan just 11, ja minulla on alkanut jo kasvaa todella vaaleita Pikku karvoja ja rinnat on alkanut tekemään muotoaan. Minua pelottaa että minulla alkaa kuukautiset nyt lähi aikoina! Onko ketään joka tietää voiko minulla alkaa menkat nyt lähi aikoina? Minua myös ärsyttää vanhempani tuntuu että ne ei osaa muuta kun huutaa ja laittaa sääntöjä! Osaako kukaan auttaa ? Kysyin: Onko minulla murrosikä kun vanhemmat ärsyttää, Pikku karvat kasvaa, rinnat muotoutuu (jos jollain jäi epäselväksi niin olen menossa 5 lk syksyllä 😭 kiitos jos autat! Olen pulassa
Apua! En tiedä alkaakko minulla murrosikä ! Help!
11
1906
Vastaukset
No kyllähän tuo murrosiän alulta kuulostaa. Varaudu siis menkkojen alkamisen lisäksi myös tunteiden vuoristorataan.
Vanhempiesi tärkeimpiä tehtäviä on asettaa rajoja ja sääntöjä. Se tuntuu ärsyttävältä, mutta vain siten sinusta saadaan kasvamaan ns. kunnon kansalainen.- Anasvittu
Juu! Kuulostaa selvästi siltä eli varaudu mekkoihin ja kasvupyrähdyksiin ja tunneaaltoihin zemppiä!
- Mursunen05
Murrosiältä kuulostaa 👍Ittelläni alkoi menkat tänään ja oon 12 mut se riippuu et onko sun valkovuoto alkanu :-)
Jos vanhemmat ärsyttää niin vastaus on kyllä.
- Sanna2006s
Mä oon ite vuoden vanhempi ja mulla on aik paljon jo murros ikään liittyviä juttuja mut jos ei oo alkanut valkovuokot nii ei ala menkatkaan ja mulla valkovuokot on kestänyt jo vuoden ja puol Ii loman menkkoi
- MirandaUusi
On. Aika pieni ja lyhyt vastaus, mutta on.
Ikäsi on aivan tavallinen murrosiän alkamiseks, vaikkei se kaikilla vielä ala.. Onneksi olkoon, sinusta on tullut aikuinen. :)
- MirandaUusi
Ei 11 vuotiaasta tule silti vielä aikuista, vaan 18 vuotiaana alkaa aikuisuus. 11 vuotias on vileä teini.
- eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
11v on vielä lapsi
- MirandaUusi
No sori ny vaa, wikipediassa lukee toista mitä sää sanot. Älä oo kiero valehtelija, oieeksti siis.
- Teinigirl
Onks sulla alkanu valkovuodot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701