Moi! Olen jo opiskellut aiemmin tutkinnon ja haen tässä pienehkössä kiintiössä oikikseen. Minua kiinnostaisi lukupiirityyppinen ratkaisu, eli jos kirjoja on kolme, niin yksi ostaa yhden itselleen ja toinen toisen jne., minkä jälkeen vaihdetaan kirjoja. Minusta jatkuva kirjojen ostaminen ja tähän yli 200 euron laittaminen ei ole järkevää (edes alleviivauksia en rakasta niin paljon, että niiden täytyisi olla omia). Käytäntöön voisi liittyä myös keskustelua toisen hakijan kanssa, mutta varsinaista lukupiiriä ei tarvitsisi perustaa.
Jos joku pitää ajatusta hyvänä, niin voin ottaa yhteyttä esim. sähköpostilla, jos laitat osoitteen. Käytännön syistä sinun tulisi olla uudeltamaalta. P. 0445479271
Ostaisiko joku pääsykoekirjat kimpassa?
Paperijakynä
2
175
Vastaukset
- 44534twlhlh
Järkevämpää on, että ostatte kirjat yhdessä ja kopioitte ne jokaiselle esimerkiksi kirjaston koneilla. Se on aivan hölmö ajatus, että kirjoja kierrätettäisiin kesken luku-urakan. Kukaan itseään kunnioittava hakija ei sellaiseen lähde mukaan. Liian suuret riskit, että ei sitten saakkaan kirjaa käsiin, kun sitä tarvitsee.
- kansplukee
Samaa mieltä. Sitä paitsi 200 € on pieni raha, jos haluaa opiskelupaikan tosissaan, joten omat kirjat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015