Miten ratkaistaan hiilidioksidiongelma?

Ongelman_ratkaisua

Tuolla varakkaammissa maissa on keksitty ratkaisu, jos "päästö" ongelma meinaa olla haitaksi.
Miten ongelma ratkaistaan?
Siihen on helppo keino.
Tehdään, kuten Saksalaiset.
Ei välitetä mistään "päästö" rajoituksista. Helppoa, ja ongelma on poistunut.
Näin niitä asioita pitää meilläkin hoitaa.

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005520921.html

5

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jönas7777777

Säälittävää jos noin on.

Kuitenkaan kukaan ei ei ole kyennyt kumoamaan sitä fysiikan lakia, että hiilidioksidi absorboi lämpösäteilyä. Ja hiilidioksidin määrä ilmakehässsä nousee.

• cirruskerosiinano

Jos vaikka niin , niin kysymys on minimaalisista määristä . Hyvää siitää vaan seuraa, kasvit saa mitää tarvii ja kaikki oliot lämpöä, parempi kun lumihelvetti.

• Kukaan ei kuitenkaan ole kyennyt osoittamaan, että tuo absorptio olisi ilmastonmuutoksen syy.

• hohhoijaaaa

Jos hiilidioksiidiin lisää vetyä, niin siitä tulee hiilivetyä, jota voi käyttää polttoaineena. Vety kun tehdään aurinkoenergialla, niin se on hiilineutraalia.

• PierreReview_

Pariisin ilmastosopimukseen perehtyneet ja sitä tärkeänä saavutuksena pitävät voisivatkin kertoa, millaisia ovat Kiinaa koskevat päästö"rajoitukset". Sellainenkin väite on esitetty, että Kiina voi tuon sopimuksen nojalla vapaasti kasvattaa CO2-päästöjään vuoteen 2030 saakka.

Toinen väite, joka on ollut esillä sen jälkeen, kun Yhdysvallat Trumpin johdolla irtautui Pariisin ilmastosopimuksesta, on että nyt Kiina ja muut maat ottavat johtoaseman ilmastonmuutoksen vastaisessa taistelussa. Eikös silloin olisi ihan paikallaan, että Kiina luopuisi KOKONAAN hiilivoimasta 2030 mennessä? Tai jos nokitetaan a la ministeri Kimmo Tiilikainen, niin jo 2025 mennessä.

Taitaa taas tulla melkoisen hiljaista, kun tuossa yllä esitettyjen kysymysten vastaukset lienevät perin kiusallisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe