Tämä nyt lienee päivän selvä, että miehet luonnollisesti kiinnostuvat naisessa aluksi ulkonäköön. Ulkonäkö on toki se, joka motivoi aluksi mennä juttelemaan. Jossain vaiheessa ei voida kuitenkaan välttyä siltäkään tosiasialta, että jotain muutakin tarvitaan.
Tuossa keskustelussa nimimerkki viisailija tuo esiin tärkeitä seikkoja.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15136675/hyvaksykaa-tosiasiat-nuorista-naisista#comment-92465809
Nimimerkki viisailija kirjoittaa: " Sulla pitäisi olla jotain ominaisuutta, henkisen puolen osaamista, luontaista fiksuutta (se Laasanen taitaa sanoa resursseja), mistä nainen voisi kiinnostua,
ja sitten se ehkä arvostelun jälkeen hyväksyisi Sinut.
Mutta mitä Sulla olisi tarjolla? Ei nainen kiinnostu sillä tavalla kuin Sinä ehkä miesnäkökulmasta luulet, eli noin 5:ssä sekunnissa pitkään tukkaan, meikkisilmiin, isoihin tisseihin yms. Ja siitä pitäis sitten naisen avioliittoon mennä."
Tärkeitä seikkoja tuo kyllä esille. Tämän takia ajattelin ottaa tämän harrastuskeskustelun puheeksi.
Jos joku harrastaa innokkaasti kirjallisuutta, kannattaa siirtyä tuonne.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15143125/kirjallisuuden-lukeminen-tyolasta
Mitä palstalaiset harrastaa?
83
832
Vastaukset
Ei se varsinainen jonkun lajin harrastaminen tai vastaava ole minun mielestä, mitä naiselle pitää itsestään tuoda esille, että kiinnostaa. Se on ensinkin kiinni naisesta, että mikä mahtaa häntä kiinnostaa.
Jos silmäilee vaikka kaupungilla naisia, niin huomaa jo päällepäinkin eroa mieltymyksissä. Joku on goottipukeutuja, joku hipsteri jne. Sama koskee heidän mielenkiinnon kohteita ja se ei taas välttämättä edes päällepäin näy.
Miten mies voi tietää sitten, miten minkäkinlainen nainen haluaa miehestä? Ei muuten kuin kysymällä ja kokemalla, tapaamalla. Sama koskee naisiakin. Ei miehestä voi tietää mitään jalkaterien asennosta tai ulkonäöstä.
Ei minun miehenä pidä alkaa tykkäämään kaikesta pitsinnypläämisestä hevospooloon, että miellytän kaikkia. Vaan pidän siitä mistä pidän. Teen niitä juttuja mistä nautin ja mistä saan jotain kivaa fiilistä. Kun kohdalle osuu sellainen nainen mikä pitää ja kiinnostuu minusta sellaisenaan, tuon hänelle siihen pöytään sellaista mitä hän haluaa.
Totta. Monta klikkausta pitää osua. Minunkin pitää kiinnostua naisesta, että siitä tulisi jokin jatkumo, vaikkapa suhteeseen. Mutta yhteenvetona jokaiselta löytyy se kiinnostuksen kohde ihan itsestään. Ja siihen pitäisi keskittyä...ei muihin ihmisiin.Tuo on tärkee seikka: "Ei minun miehenä pidä alkaa tykkäämään kaikesta pitsinnypläämisestä hevospooloon, että miellytän kaikkia. "
Entäs jos kuitenkin jonkin verran joustais ainakin silloin, jos harrastuksia on liian vähän. Tietystikään kaikesta ei missään tapauksessa tarvitse tykätä, mutta onhan niitä harrastuksia, jotka kiinnostaa sekä miehiä että naisia. Ei kai sekään haittaa vaikka joku harrastus olis sellainen, josta on kiinnostunut enemmän naiset kuin miehet. Mä olen esimerkiksi miettinyt kirjallisuutta naiskirjailijoiden osalta. Varmaan luulis, että naiskirjailijoiden kirjoja lukee enemmän naiset kuin miehet, mutta ei kai siinä mitään pahaa ole, jos mieskin on kiinnostunut naiskirjailijoiden kirjoista tai oikeastaan haluaa opetella kiinnostumaan, jos ei ole aikaisemmin erityisesti kiinnostunut. Kuten ei siinäkään pitäis mitään pahaa olla, jos naiset on kiinnostunut etupäässä mieskirjailijoiden kirjoista. Mä oon miettinyt tätä, että naiskirjailijoiden kirjoista voi oppia jopa paremmin ymmärtämään naisia. Se taas on äärimmäisen tärkeetä, jos haluaa saada onnistuneen parisuhteen. Samoin toki naisten on hyvä lukea mieskirjailijoiden kirjoja, jotta oppivat ymmärtämään paremmin miehiä.todellavaikeeta kirjoitti:
Tuo on tärkee seikka: "Ei minun miehenä pidä alkaa tykkäämään kaikesta pitsinnypläämisestä hevospooloon, että miellytän kaikkia. "
Entäs jos kuitenkin jonkin verran joustais ainakin silloin, jos harrastuksia on liian vähän. Tietystikään kaikesta ei missään tapauksessa tarvitse tykätä, mutta onhan niitä harrastuksia, jotka kiinnostaa sekä miehiä että naisia. Ei kai sekään haittaa vaikka joku harrastus olis sellainen, josta on kiinnostunut enemmän naiset kuin miehet. Mä olen esimerkiksi miettinyt kirjallisuutta naiskirjailijoiden osalta. Varmaan luulis, että naiskirjailijoiden kirjoja lukee enemmän naiset kuin miehet, mutta ei kai siinä mitään pahaa ole, jos mieskin on kiinnostunut naiskirjailijoiden kirjoista tai oikeastaan haluaa opetella kiinnostumaan, jos ei ole aikaisemmin erityisesti kiinnostunut. Kuten ei siinäkään pitäis mitään pahaa olla, jos naiset on kiinnostunut etupäässä mieskirjailijoiden kirjoista. Mä oon miettinyt tätä, että naiskirjailijoiden kirjoista voi oppia jopa paremmin ymmärtämään naisia. Se taas on äärimmäisen tärkeetä, jos haluaa saada onnistuneen parisuhteen. Samoin toki naisten on hyvä lukea mieskirjailijoiden kirjoja, jotta oppivat ymmärtämään paremmin miehiä.No siis tottahan toisen mielenkiinnon kohteestakin voi kiinnostua ja kysyä.
Minäkin olen kiinnostunut monen naisen harrastuksesta, vaikka varsinaisesti minua ei sellainen itsestä niin kiinnosta, että haluaisin harrastaa.
Eräs nainen harrasti jenkkiautoja. Se kävi tapahtumissa ja tykkäs pukeutuakin 50-luvun tyyliin. Kivat kissalasitkin oli päässä. Mielenkiintoinen, mutta en mä alkais jenkkejä rassaamaan. Mutta eihän tuokaan vielä naista multa pois olis sulkenut.
Hällä oli myös kissoja, jotka kävi mun allergiseen nokkaan. Lisäksi hän ei muuten ihmisenä niin kiinnostanut. Ja tokko mäkään häntä tarpeeksi.
Mutta maailmassa on niin paljon mielenkiintoista asiaa, että jo siksi kannattaa pitää mieli avoinna ja uteliaisuutta vaan lisää. Ei sitä ikinä tiedä mitä vastaan tulee.Dissident kirjoitti:
No siis tottahan toisen mielenkiinnon kohteestakin voi kiinnostua ja kysyä.
Minäkin olen kiinnostunut monen naisen harrastuksesta, vaikka varsinaisesti minua ei sellainen itsestä niin kiinnosta, että haluaisin harrastaa.
Eräs nainen harrasti jenkkiautoja. Se kävi tapahtumissa ja tykkäs pukeutuakin 50-luvun tyyliin. Kivat kissalasitkin oli päässä. Mielenkiintoinen, mutta en mä alkais jenkkejä rassaamaan. Mutta eihän tuokaan vielä naista multa pois olis sulkenut.
Hällä oli myös kissoja, jotka kävi mun allergiseen nokkaan. Lisäksi hän ei muuten ihmisenä niin kiinnostanut. Ja tokko mäkään häntä tarpeeksi.
Mutta maailmassa on niin paljon mielenkiintoista asiaa, että jo siksi kannattaa pitää mieli avoinna ja uteliaisuutta vaan lisää. Ei sitä ikinä tiedä mitä vastaan tulee.Mä oon kyllä samaa mieltä, että mieli kannattaa pitää avoinna. Eikö tämäkin ihan järkevä ajatus ole, että edes yrittää kiinnostua jostakin harrastuksesta, jota nyt naiset yleensä harrastaa, kuten esimerkiksi elokuvat. Elokuvia harrastaa myös monet miehet. Tämä on sellainen harrastus, jota todellakin harrastaa niin miehet kuin naisetkin. Tästä saa ainakin puhuttavaa. Vaikka tutustuisikin baarissa, täytyyhän sitä jotain puhuttavaakin löytyä.
todellavaikeeta kirjoitti:
Mä oon kyllä samaa mieltä, että mieli kannattaa pitää avoinna. Eikö tämäkin ihan järkevä ajatus ole, että edes yrittää kiinnostua jostakin harrastuksesta, jota nyt naiset yleensä harrastaa, kuten esimerkiksi elokuvat. Elokuvia harrastaa myös monet miehet. Tämä on sellainen harrastus, jota todellakin harrastaa niin miehet kuin naisetkin. Tästä saa ainakin puhuttavaa. Vaikka tutustuisikin baarissa, täytyyhän sitä jotain puhuttavaakin löytyä.
No sä tunnutkin olevan kivan kiinnostunut ja utelias. Elä kadota tuota mihkään...
Dissident kirjoitti:
No sä tunnutkin olevan kivan kiinnostunut ja utelias. Elä kadota tuota mihkään...
Ainakin näennäisesti, mutta ryhtyminen johonkin asiaan kunnolla ei välttämättä aina ole mun vahvuus.
Ainakin näennäisesti, mutta ryhtyminen johonkin asiaan kunnolla ei välttämättä aina ole mun vahvuus.
Vahvuuksia voi löytää. Kaikki ei näy nyt, vaan sitten kun etsii muuta. Kyseenalaista opittu ja koettu, uudet näkökulmat voi tuoda niitä vahvuuksia ja yllättävyyksiä eteen.
Dissident kirjoitti:
Vahvuuksia voi löytää. Kaikki ei näy nyt, vaan sitten kun etsii muuta. Kyseenalaista opittu ja koettu, uudet näkökulmat voi tuoda niitä vahvuuksia ja yllättävyyksiä eteen.
Nimenomaan. Tuli vaan mieleen tuosta elokuvaharrastuksesta. Kun mulla on jo pitkään ollut vähän sellainen ongelma, että elokuvien katselu ei tuota enää samalla tavalla "onnellisuutta" kuin aikaisemmin. Tämän takia nykyään elokuvilla ei oikeastaan ole paljon mitään arvoa mun elämässä, koska en saa elokuvista "onnellisuutta". Aikaisemmin elokuvilla taas oli suurikin arvo elämässäni. Tuo on fiksusti todettu, että kyseenalaistaa opitun ja koetun ja pyrkii hakemaan uusia näkökulmia. Entäs jos tuohon elokuvaharrastukseen lähestyykin näin: elokuvat ovat olleet aikaisemmin "onnellisuutta" elämässä. Tämä "onnellisuus" on jostain syystä kadonnut ajan kanssa. Monet naiset kuitenkin harrastavat elokuvia, joten ainakin heille elokuvat tuottavat "onnellisuutta". Voisinko minä jotenkin lähteä työstämään tätä ongelmaa ja yrittää palauttaa tämän "onnellisuuden", jota olen aikaisemmin kokenut? On nimittäin mahdotonta käydä naisen kanssa elokuvissa, jos itse tylsistyn täydellisesti ja toinen saa sen sijaan "onnellisuutta". Onko minulla tylsistymisen jälkeen edes mitään sanottavaa naiselle, joka on saanut elokuvateatterissa "onnellisuutta". Tuon "onnellisuus" ongelman ratkaiseminen voi vaatia jonkin verran vaivannäköä, mutta se on sitten loppujen lopuksi mun päätettävissä, näenkö tuon "elokuvaonnellisuuden" ongelman ratkaisemisen niin arvokkaana asiana, että kannattaa jopa nähdä sen eteen vaivaa. Jos tulevaisuudessa todella opin saamaan elokuvista "onnellisuutta" kuten aikaisemmin, ainakin mulla tulee olee yksi yhteinen asia naisten kanssa elämässä enemmän, koska fakta on, että elokuvateattereissa käy naisia. Se on helppo huomata, kun kävelee varsinkin viikonloppuna elokuvateatterin lähistöllä, kyllä näkee naisia menevän sisään elokuvateatteriin. Johtopäätös tästä, siis monet naiset harrastavat elokuvateatterissa käyntiä, miksi en siis itsekin aloittaisi uudelleen elokuvaharrastusta.
Nimenomaan. Tuli vaan mieleen tuosta elokuvaharrastuksesta. Kun mulla on jo pitkään ollut vähän sellainen ongelma, että elokuvien katselu ei tuota enää samalla tavalla "onnellisuutta" kuin aikaisemmin. Tämän takia nykyään elokuvilla ei oikeastaan ole paljon mitään arvoa mun elämässä, koska en saa elokuvista "onnellisuutta". Aikaisemmin elokuvilla taas oli suurikin arvo elämässäni. Tuo on fiksusti todettu, että kyseenalaistaa opitun ja koetun ja pyrkii hakemaan uusia näkökulmia. Entäs jos tuohon elokuvaharrastukseen lähestyykin näin: elokuvat ovat olleet aikaisemmin "onnellisuutta" elämässä. Tämä "onnellisuus" on jostain syystä kadonnut ajan kanssa. Monet naiset kuitenkin harrastavat elokuvia, joten ainakin heille elokuvat tuottavat "onnellisuutta". Voisinko minä jotenkin lähteä työstämään tätä ongelmaa ja yrittää palauttaa tämän "onnellisuuden", jota olen aikaisemmin kokenut? On nimittäin mahdotonta käydä naisen kanssa elokuvissa, jos itse tylsistyn täydellisesti ja toinen saa sen sijaan "onnellisuutta". Onko minulla tylsistymisen jälkeen edes mitään sanottavaa naiselle, joka on saanut elokuvateatterissa "onnellisuutta". Tuon "onnellisuus" ongelman ratkaiseminen voi vaatia jonkin verran vaivannäköä, mutta se on sitten loppujen lopuksi mun päätettävissä, näenkö tuon "elokuvaonnellisuuden" ongelman ratkaisemisen niin arvokkaana asiana, että kannattaa jopa nähdä sen eteen vaivaa. Jos tulevaisuudessa todella opin saamaan elokuvista "onnellisuutta" kuten aikaisemmin, ainakin mulla tulee olee yksi yhteinen asia naisten kanssa elämässä enemmän, koska fakta on, että elokuvateattereissa käy naisia. Se on helppo huomata, kun kävelee varsinkin viikonloppuna elokuvateatterin lähistöllä, kyllä näkee naisia menevän sisään elokuvateatteriin. Johtopäätös tästä, siis monet naiset harrastavat elokuvateatterissa käyntiä, miksi en siis itsekin aloittaisi uudelleen elokuvaharrastusta.
Kyseenalaistamisella tarkoitan nyt vaikka sitä, että et pidä itseäsi ollenkaan atmina. Ajattelet, että sellaista termiä ei oikeasti ole. Ja vaikka olisikin, niin ihan yhtä hauska kuin joku maailmankuningas. Otat asioista selvää, kysele asioita muiltakin kuin samalla tavalla ajattelevilta.
Ja sitten voit vaikka löytää uuden mielekkyyden moniin, moniin entisiinkin asioihin. Vaikka siihen elokuvailuun.
Kyse on hyvin pitkälti siitä, että itsensä alentaminen jo muitten alle ajatustasollakin vie itseltä hyvin tärkeää itsensä arvostamista pois ja se vaikuttaa hyvin paljon siihen, mitä me annetaan ulospäin.
Itsensä arvostaminenhan ei vie pous toistenkaan arvostamista. Ihmisyyttä voi kunnioittaa kokonaisvartaisesti.- Bi-nainen__
Ainakin itselläni on leffamaku muuttunut paljon vuosien kuluessa ja on ollut vuosia, jolloin en ole katsonut mitään ja sitten taas innostunut uudelleen eri maan, genren ja ajankohdan leffoista. Että ei vaan joku viihteen muoto vaikuta, että mitä siitä saa irti, vaan enemmän se sisältö.
Tuo naiskirjailijajuttu oli hyvä, mutta valitse sellaisia kirjoja jotka on naisten kirjoittamia, mutta joissa on myös joku muu teema (tai genre), joka kiinnostaa sua. Bi-nainen__ kirjoitti:
Ainakin itselläni on leffamaku muuttunut paljon vuosien kuluessa ja on ollut vuosia, jolloin en ole katsonut mitään ja sitten taas innostunut uudelleen eri maan, genren ja ajankohdan leffoista. Että ei vaan joku viihteen muoto vaikuta, että mitä siitä saa irti, vaan enemmän se sisältö.
Tuo naiskirjailijajuttu oli hyvä, mutta valitse sellaisia kirjoja jotka on naisten kirjoittamia, mutta joissa on myös joku muu teema (tai genre), joka kiinnostaa sua."Tuo naiskirjailijajuttu oli hyvä, mutta valitse sellaisia kirjoja jotka on naisten kirjoittamia, mutta joissa on myös joku muu teema (tai genre), joka kiinnostaa sua."
Hyvä idea - nimenomaan se, että myös teemakin on kiinnostava. On mielenkiintoista juuri vertailla miten jostakin samasta teemasta kirjoittaa miehet ja miten samasta teemasta kirjoittaa naiset. Luetko itse taas paljon mieskirjailijoitten kirjoja, kun olet nainen? Oletko lukenut Paasilinnaa? Mulla on sellainen käsitys, että monet naiset ei pidä Paasilinnan kirjoista.
- Yksinäinen-ätmi
Nyt juuri ei ole sen kummempia harrastuksia kun kuntopyöräily. Oon harrastanut säbää seuratasolla 20 vuotta. Samalla harrastin jalista.Nuorena tuli harrastettuä hiihtoa, uintia ja pesäpalloa.
Omalla kohdallakin täytyy todeta, että tuo harrastusten määrä on ehkä vähän liian niukka. Olen kuitenkin miettinyt, jos yrittäis vaan alkaa harrastaa, vaikka se tuntuisi aluksi työltä. Esimerkiksi elokuvateattereissa näkee aina naisia. Jos on hyvin perillä uusista elokuvista, löytyy ainakin jotain yhteistä.
- Teknodonna
Mjaa
Alku on masentava. Kuunnelkaa nyt tätä.
"Minulla on iän myötä käynyt sellainen ongelma."
Miten niin on käynyt? Eikö se ongelma enää ole paikalla vai menikö se jonnekin piiloon? Jos ongelma on mennyt ulos vaikka ikkunasta, niin ikkunan voi laittaa kiinni (var. talvella). Näin tehden ongelma jää ulos eikä tule heti kolkuttelemaan ovelle, koska lunta on niin paljon. Toinen juttu on taas se että jos ongelmalla on pitkät kintut, niin ei sitä hankikaan hidasta.
Ongelman luonne on sen kokijassa. Ihminen lajina sopeutuu sellaisiin ongelmiin, joille se ei mitään mahda. Muuttua ihmiskunta ei voi, siksi tälläkään kommentilla ei ole mitään väliä.
(Naurua)Juuri tällainen on tavattoman ärsyttävää - ei mitään tilanteeseen sopivaa vastausta. Tämä nainen yrittää alkaa viisastelemaan jollain evoluutioteoriallakin. Tätä naista sitten peukutetaan. Toki tämä nainen väittää nauravansa. Läpällähän tämä nainen tuntuu tässäkin olevan, mutta kuka tällaisen naisen kanssa voi mitään tuttavuutta alkaa tekee kun ei mihinkään saa vastausta. Tällainen sitten on tavattoman ärsyttävää. Mä haluan ainakin asioihin kunnon vastaukset. Hyvä toki, jos olet teknodonna tieteestä kiinnostunut, vaikka sanoitkin, ettet lue paljoa, koska kukaan ei mielestäsi osaa kirjoittaa kiinnostavasti. Yritätkö tuoda tuota tiedeosaamistasi esille juuri tällaisissa hankalasti jäsennellyissä kokonaisuuksissa? Tuosta kirjoituksestasi tulee mieleen joku surrealistinen taideteos tai elokuva. Oletko siiten taidemaalari ja kiinnostunut surrealismista. Oletko nähnyt kaikki Luis Bunuelin elokuvat? Tunnetko Salvador Dalin? Kerroppas mulle vähän sitä tietämystäsi surrealismista. Yrität olla mukamas mua ylempänä näillä vaikeilla kommenteilla. Sanon suoraan - et onnistu
(Tätä ukkoa kyllä alkaa naurattaa)
Harrastukset eivät ainakaan minun kohdalla ole se mikä auttaisi naisen löytämisessä, jos yleensäkin haluaisin sellaisen löytää.
Minun harrastuksia on vuosien varrella olleet kilpakalastus, joka on aikalailla painottunut keski ikäisten miesten harrastukseksi naisia ei juuri mukana nimeksikään. tai voimaannosto, joka sekin aika miesvoittoinen harrastus.
Eikä nykyisen saunomisharrastuksen paristakaan tapaa juuri muita kuin miehiä.
Jos naista alkaisi etsiä niin kyllä sinne baarin puolelle olisi astuttava.
No ehkä tämän palstailuharrastuksen kautta olisi jotkut pienet mahdollisuudet mutta enemmän laskisin sen yöelämän varaan.Tuo on ilman muuta totta. Jos harrastukset ovat sellaisia, joissa on etupäässä miehiä, voi olla ainakin harrastusten parista vaikea löytää naista. Mä olen kyllä tätä ongelmaa miettinyt. Jotainhan siellä baarissakin pitäis pystyä naiselle juttelee. Tämän takia olen itse miettinyt jotain sellaista harrastusta, jossa on sekä miehiä että naisia. Itse asiassa en mä pidä huonona, vaikka harrastuksessa olisi jopa vähän enemmän naisia. Käsittääkseni elokuvateattereissa käy kyllä paljon naisia. En ole tutkinut tilastoja, varmaan ne jostain löytyy, kuinka paljon on todellisuudessa elokuvaharrastajia. Käsittääkseni myös kirjallisuuttakin harrastaa paljon naisia. Kyllä kirjakaupoissa kyllä näkee naisia. Olen myös joskus maininnutkin, että jos on hyvä tilanne taju, voi jopa varovaisesti alkaa jutteleekin jollekin kiinnostavalle naiselle, joka valikoi kirjoja ja vielä parempi, jos näkee, että nainen pitää kädessään jotain tunnettua esimerkiksi Finlandia palkittua teosta. Jos on hyvin valveutunut kirjallisuudesta, voi hyvinkin aloittaa jonkun small talkin kyseisestä aiheesta, jos itse tietää kyseisestä teoksesta paljon, on esimerkiksi lukenut sen.
Tuo on ilman muuta totta. Jos harrastukset ovat sellaisia, joissa on etupäässä miehiä, voi olla ainakin harrastusten parista vaikea löytää naista. Mä olen kyllä tätä ongelmaa miettinyt. Jotainhan siellä baarissakin pitäis pystyä naiselle juttelee. Tämän takia olen itse miettinyt jotain sellaista harrastusta, jossa on sekä miehiä että naisia. Itse asiassa en mä pidä huonona, vaikka harrastuksessa olisi jopa vähän enemmän naisia. Käsittääkseni elokuvateattereissa käy kyllä paljon naisia. En ole tutkinut tilastoja, varmaan ne jostain löytyy, kuinka paljon on todellisuudessa elokuvaharrastajia. Käsittääkseni myös kirjallisuuttakin harrastaa paljon naisia. Kyllä kirjakaupoissa kyllä näkee naisia. Olen myös joskus maininnutkin, että jos on hyvä tilanne taju, voi jopa varovaisesti alkaa jutteleekin jollekin kiinnostavalle naiselle, joka valikoi kirjoja ja vielä parempi, jos näkee, että nainen pitää kädessään jotain tunnettua esimerkiksi Finlandia palkittua teosta. Jos on hyvin valveutunut kirjallisuudesta, voi hyvinkin aloittaa jonkun small talkin kyseisestä aiheesta, jos itse tietää kyseisestä teoksesta paljon, on esimerkiksi lukenut sen.
Kirjallisuus on ilman muuta hyvä harrastus parinvalintaa ajatellen.
Itselle olisi kyllä aika hankala ruveta jossain kirjakaupassa puhumaan tuikituntemattoman kanssa.
Mutta jossain bileissä esimerkiksi juuri kirjallisuusharrastuksen kautta olen päässyt aloittamaan hyvän keskustelun aina jonkun kanssa.
Lisäksi Facebookissakin löytyy kirjallisuusryhmiä joissa voi päästä tutustumaan ihmisiin. Itse kuulun muunmuassa sellaiseen ryhmään, joka on nimeltään Kalle Päätalon kirjallisuuvesta tykkäävien yhistys.
Se on mukava ryhmä jossa jutellaan rennosti kaikenmaailman asioista myös muustakin kuin Kalle Päätalon kirjoista.hullu_ukko kirjoitti:
Itselle olisi kyllä aika hankala ruveta jossain kirjakaupassa puhumaan tuikituntemattoman kanssa.
Mutta jossain bileissä esimerkiksi juuri kirjallisuusharrastuksen kautta olen päässyt aloittamaan hyvän keskustelun aina jonkun kanssa.
Lisäksi Facebookissakin löytyy kirjallisuusryhmiä joissa voi päästä tutustumaan ihmisiin. Itse kuulun muunmuassa sellaiseen ryhmään, joka on nimeltään Kalle Päätalon kirjallisuuvesta tykkäävien yhistys.
Se on mukava ryhmä jossa jutellaan rennosti kaikenmaailman asioista myös muustakin kuin Kalle Päätalon kirjoista.Mitä olet mieltä tämän suomi24 sivun kirjallisuus palstasta? En ole vielä paljoa lukenut sitä.
"Itselle olisi kyllä aika hankala ruveta jossain kirjakaupassa puhumaan tuikituntemattoman kanssa. "
Tiedän, vaikeeta on ja vaatii erittäin hyvää tilannetajua ja sen, että aloitus tapahtuu luontevasti, ei töksäyttäen. Jokatapauksessa erittäin hyvä paikka löytää naisia, joilla saattais olla samanlaisia kiinnostuksen kohteita, esimerkiksi, jos olette molemmat lukeneet jonkun tunnetun Finlandia palkitun teoksen tai sillee, että toinen teistä on lukenut ja voi sitten kommentoida jotain kyseisestä teoksesta, jos näkee esimerkiksi naisen pitävän kädessä jotain teosta, jonka on itse lukenut.hullu_ukko kirjoitti:
Se on mukava ryhmä jossa jutellaan rennosti kaikenmaailman asioista myös muustakin kuin Kalle Päätalon kirjoista.Päätalon kirjat ovat varmasti suosittuja. Entä oletko paljon lukenut Arto Paasilinnan kirjoja?
Mitä olet mieltä tämän suomi24 sivun kirjallisuus palstasta? En ole vielä paljoa lukenut sitä.
"Itselle olisi kyllä aika hankala ruveta jossain kirjakaupassa puhumaan tuikituntemattoman kanssa. "
Tiedän, vaikeeta on ja vaatii erittäin hyvää tilannetajua ja sen, että aloitus tapahtuu luontevasti, ei töksäyttäen. Jokatapauksessa erittäin hyvä paikka löytää naisia, joilla saattais olla samanlaisia kiinnostuksen kohteita, esimerkiksi, jos olette molemmat lukeneet jonkun tunnetun Finlandia palkitun teoksen tai sillee, että toinen teistä on lukenut ja voi sitten kommentoida jotain kyseisestä teoksesta, jos näkee esimerkiksi naisen pitävän kädessä jotain teosta, jonka on itse lukenut.Kävin joskus tutustumassa tuohon palstaan mutta ainakin silloin keksutelu oli siellä aika vaisua.
Havaintoni mukaan palstalle tuli kommenteja noin 2-3 kpl viikossa ja uusia aloituksia ei näyttänyt tekevän oikein kukaan.todellavaikeeta kirjoitti:
Päätalon kirjat ovat varmasti suosittuja. Entä oletko paljon lukenut Arto Paasilinnan kirjoja?
Artoa on tullut luettua jonkinverran, viimeksi Ukkosenjumalan poika.
Oma suosikki on Elämä lyhyt Rytkönen pitkä. Siinä hauskan tarinan lisäksi Paasilinna on onnistunut myös kerronta tyylissä erinomaisesti ja mukaansa tempaavasti.hullu_ukko kirjoitti:
Artoa on tullut luettua jonkinverran, viimeksi Ukkosenjumalan poika.
Oma suosikki on Elämä lyhyt Rytkönen pitkä. Siinä hauskan tarinan lisäksi Paasilinna on onnistunut myös kerronta tyylissä erinomaisesti ja mukaansa tempaavasti.Olen joskus lukenut tuon kirjan Elämä lyhyt Rytkönen pitkä. Siitä on vaan todella kauan aikaa. Ehkä paras Paasilinnan kirja on Hirtettyjen kettujen metsä. Oletko lukenut? Itse olen useimman kerran.
hullu_ukko kirjoitti:
Kävin joskus tutustumassa tuohon palstaan mutta ainakin silloin keksutelu oli siellä aika vaisua.
Havaintoni mukaan palstalle tuli kommenteja noin 2-3 kpl viikossa ja uusia aloituksia ei näyttänyt tekevän oikein kukaan.Joo, tuo on harmi, jos on vaisua ja kestää loputtoman kauan, että sais edes vastausta kysymuksiin.
- Bi-nainen__
Tuo on ilman muuta totta. Jos harrastukset ovat sellaisia, joissa on etupäässä miehiä, voi olla ainakin harrastusten parista vaikea löytää naista. Mä olen kyllä tätä ongelmaa miettinyt. Jotainhan siellä baarissakin pitäis pystyä naiselle juttelee. Tämän takia olen itse miettinyt jotain sellaista harrastusta, jossa on sekä miehiä että naisia. Itse asiassa en mä pidä huonona, vaikka harrastuksessa olisi jopa vähän enemmän naisia. Käsittääkseni elokuvateattereissa käy kyllä paljon naisia. En ole tutkinut tilastoja, varmaan ne jostain löytyy, kuinka paljon on todellisuudessa elokuvaharrastajia. Käsittääkseni myös kirjallisuuttakin harrastaa paljon naisia. Kyllä kirjakaupoissa kyllä näkee naisia. Olen myös joskus maininnutkin, että jos on hyvä tilanne taju, voi jopa varovaisesti alkaa jutteleekin jollekin kiinnostavalle naiselle, joka valikoi kirjoja ja vielä parempi, jos näkee, että nainen pitää kädessään jotain tunnettua esimerkiksi Finlandia palkittua teosta. Jos on hyvin valveutunut kirjallisuudesta, voi hyvinkin aloittaa jonkun small talkin kyseisestä aiheesta, jos itse tietää kyseisestä teoksesta paljon, on esimerkiksi lukenut sen.
Lukeminen on sosiaalista esim. lukupiireissä, joissa keskustellaan kirjoista. Kirjastot järjestävät usein.
Leffaharrastust on sosiaalisinta leffafestareilla, joissa on myös klubeja.
Yleensä tuntemattomille puhuminen on suomessa livenä negatiivista, joten kannattaa etsiä joku valmis viihtekehys tai vaikka nettiryhmä, missä juttelu on tarkoitus.
Pro tip: Älä selitä mitä mieltä itse olet jostain tai yritä päteä, vaan ole kiinnostunut miten se toinen sen teoksen on tulkinnut ja keskustele molempien erilaisia tulkintojan kunnioittaen. todellavaikeeta kirjoitti:
Olen joskus lukenut tuon kirjan Elämä lyhyt Rytkönen pitkä. Siitä on vaan todella kauan aikaa. Ehkä paras Paasilinnan kirja on Hirtettyjen kettujen metsä. Oletko lukenut? Itse olen useimman kerran.
Hirtettyjen kettujen metsä on tullut luetuksi ja siitä tehty elokuvakin katsottua pariin kertaan.
Vaikka viimeksi tuon elokuvan näin parikymmentä vuotta sitten niin olen kuitenkin sitä mieltä, että se on Suomifilmien parhaimmistoa.hullu_ukko kirjoitti:
Hirtettyjen kettujen metsä on tullut luetuksi ja siitä tehty elokuvakin katsottua pariin kertaan.
Vaikka viimeksi tuon elokuvan näin parikymmentä vuotta sitten niin olen kuitenkin sitä mieltä, että se on Suomifilmien parhaimmistoa.Samaa mieltä. Sekä kirja että elokuva ovat loistavia. Mistä tuon elokuvan muuten löytää?
Samaa mieltä. Sekä kirja että elokuva ovat loistavia. Mistä tuon elokuvan muuten löytää?
Ylellä se on ainakin arkistossa ja sieltä voi mahdollisesti tilata lainaksi käyttäen kirjastoa välikätenä.
Näin minä tein kerran kun lainasin itselleni Poliisin pojan.hullu_ukko kirjoitti:
Ylellä se on ainakin arkistossa ja sieltä voi mahdollisesti tilata lainaksi käyttäen kirjastoa välikätenä.
Näin minä tein kerran kun lainasin itselleni Poliisin pojan.Mitä olet mieltä tästä kommentista. Ymmärsin, että sulla on ihan hyväkin tuntemus kirjallisuudesta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15143125/kirjallisuuden-lukeminen-tyolasta#comment-92505871todellavaikeeta kirjoitti:
Mitä olet mieltä tästä kommentista. Ymmärsin, että sulla on ihan hyväkin tuntemus kirjallisuudesta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15143125/kirjallisuuden-lukeminen-tyolasta#comment-92505871Tulee ekana mieleen kysyä, että paljonko olet harrastanut lukemista viime aikoina. Olisiko vain tullut mitta väliaikaisesti täyteen.
Ymmärrän hyvin myös tuota kaveria joka oli kommentoinut tuohon linkittämääsi ketjuun, kun kaikki tuntuu niin tutulta niin se kiinnostus laimenee.
Minullakin on joskus ollut rakkaita harrastuksia useamman vuoden naftaliinissa kun on innostunut jostain muusta ja kokeilee sitä, sitten aikanaan kyllästyy siihen uuteen ja palaa taas vanhojen askareiden luo jotka silloin tuntuvat yhtä kiinnostavilta kuin joskus aiemmin.Bi-nainen__ kirjoitti:
Lukeminen on sosiaalista esim. lukupiireissä, joissa keskustellaan kirjoista. Kirjastot järjestävät usein.
Leffaharrastust on sosiaalisinta leffafestareilla, joissa on myös klubeja.
Yleensä tuntemattomille puhuminen on suomessa livenä negatiivista, joten kannattaa etsiä joku valmis viihtekehys tai vaikka nettiryhmä, missä juttelu on tarkoitus.
Pro tip: Älä selitä mitä mieltä itse olet jostain tai yritä päteä, vaan ole kiinnostunut miten se toinen sen teoksen on tulkinnut ja keskustele molempien erilaisia tulkintojan kunnioittaen."Yleensä tuntemattomille puhuminen on suomessa livenä negatiivista, joten kannattaa etsiä joku valmis viihtekehys tai vaikka nettiryhmä, missä juttelu on tarkoitus. "
Tässäpä tämä ongelma on, kun netissä juttelu on niin erilaista. Ei kirjoittaminen kehitä "oikeita" sosiaalisia taitoja kuin minimaalisen vähän. Toki tämä on aina mahdollisuus tutustua uusiin ihmisiin, kun kirjoittelee netissä vaikka harrastuksista. Kun on aikansa kirjoitellut, voi olla mahdollista mennä johonkin tapaamiseen porukalla. Jokatapauksessa sen tiedän, että jos vaan on kotona ja kirjoittelee eikä tapaa ollenkaan ihmisiä "oikeessa" elämässä, käy myös sosiaalinen kanssakäyminenkin äärimmäisen kömpelöksi. "Oikeeseen" sosiaalisuuteen tarvitaan myös sitä ihmisten kohtaamista "oikeessa" elämässä. Tässä tämä yksinäisten ihmisten ongelma onkin - ei ole elämässä ihmisiä joiden kanssa jutella tai niitä näkee liian harvoin kun monella on se oma elämä ja perhe. Toki harrastusten löytäminen on ihan fiksu vaihtoehto ja sitä kautta voi sitten löytyä juteltavaakin.
"Pro tip: Älä selitä mitä mieltä itse olet jostain tai yritä päteä, vaan ole kiinnostunut miten se toinen sen teoksen on tulkinnut ja keskustele molempien erilaisia tulkintojan kunnioittaen."
Fiksu neuvo. Tässä voi helposti olla tarve päteä, jos yrittää vaikka tehdä johonkin naiseen vaikutuksen - haluaa näyttää osaamistaan, vaikka tuo liika osaamisen näyttäminen saattaakin olla huonompi vaihtoehto. Täytyy ehkä mieluummin olla nöyrä ja kuunnella sen naisenkin tulkintoja teoksesta. Tuossa se vaikeus onkin: kuinka paljon pitää todella päteä? Täytyyhän miehen jonkin verran näyttää osaamistaankin, jotta toinen kiinnostuu.
Oletko itse keskustellut ja vaihtanut mielipiteitä eri kirjoista?
"Lukeminen on sosiaalista esim. lukupiireissä, joissa keskustellaan kirjoista. Kirjastot järjestävät usein."
Näissä lukupiireissä varmasti on mahdollisuuksia ja vaikka ei löytäisikään kumppania, aina voi löytää uusia ystäviä. Toki se, että on ystäviä, antaa jälleen kerran paremmat mahdollisuudet päästä porukalla baariin, joka nyt on Suomessa suora markkinapaikka, vaikka sielläkin tarvitaan tilannetajua. Ongelma näissä suljetuissa ryhmissä on se, että jos naisia on vähemmistö ja enemmistö miehiä, luonnollisesti silloin on todennäköistä, että niistä vähistä naisista tulee enemmän kilpailua tai pahimmillaan jopa kaikki ovat varattuja. Olis ilman muuta näin miehenä aina eduksi, jos naisia olis harrastusporukassa vähän enemmän. Toki sekään ei takaa vielä yhtään mitään. Toki uusien ystävienkin löytäminen on arvokasta. SItten vielä yksi tärkeä seikka - vaikka naisia olisikin jossain ryhmässä enemmän, ei vielä sekään takaa sitä, että pääsisin juttelemaan juurin sen naisen kanssa, joka itseä kiinnostaa. En mäkään ole kaikista naisista kiinnostunut.
- Totuus-
Pelaan pleikkaria. Olen tosi hyvä kaikissa Pleikkari peleissä. Ennen harrastin kuntosalia mutta lähes vuoteen en ole käynyt salilla tai tehnyt muutakaan urheilullista.
Alkoko turhauttaa kuntosali? Itse ainakin tiedän tuon turhautumisen tunteen, jos odottaa kovia tuloksia ja huomaa, kuinka vaikeeta se on. Haluais olla todella komee kroppainen mies, joka kerää yökerhoissa välittömästi kaikki katseet. Toki liikunnan harrastaminen on aina hyväksi, vaikka ei saiskaan huippu kroppaa.
- Totuus-
Alkoko turhauttaa kuntosali? Itse ainakin tiedän tuon turhautumisen tunteen, jos odottaa kovia tuloksia ja huomaa, kuinka vaikeeta se on. Haluais olla todella komee kroppainen mies, joka kerää yökerhoissa välittömästi kaikki katseet. Toki liikunnan harrastaminen on aina hyväksi, vaikka ei saiskaan huippu kroppaa.
Ei se turhauttanut. Kyllä sain tuloksia aikaan paljonkin mutta vaan kyllästyin siihen. Olin tosi hyvä kunto vielä 9 kuukautta sitten ja nostelin 100 kg penkistäkin mutta sen jälkeen en ole puntteja nostanut kun viime huhtikuussa lopetin. 2010 aloitin salilla käynnit ja ei minulla ollut mitään tavotteitakaan.
Totuus- kirjoitti:
Ei se turhauttanut. Kyllä sain tuloksia aikaan paljonkin mutta vaan kyllästyin siihen. Olin tosi hyvä kunto vielä 9 kuukautta sitten ja nostelin 100 kg penkistäkin mutta sen jälkeen en ole puntteja nostanut kun viime huhtikuussa lopetin. 2010 aloitin salilla käynnit ja ei minulla ollut mitään tavotteitakaan.
No sulla on käynyt paremmin kuin minulla. Mua nimittäin otti aikoinaan tavattomasti päähän, kun kroppa ei koskaan näyttänyt kovin hyvältä. Ei sinne päinkään, että katseet kääntyisi jossain yökerhossa. Yökerhossahan yleensä esitellään ulkonäköä. Toki yökerhossa esitellään myös hyvää supliikkia.
- tinderi.harrastus
monella on harrastuksena itsensä myyminen tai seksiseuraansa tarjoaminen tai käyttää tinderiläisiä eli tinderi on harrastus jopa ammatti josta todellinen toimeentulo tulee
- 5cardcharlie
Hetkin joo, tähän tiedän hyvän vastauksen: harrastan ihmisten heikkouksien löytämistä, erityisesti professorien heikkouksien löytämistä :D
- 5cardcharlie
Biljardia tietysti kaikki ja pitää olla graniittia oma pöytä, ei mitään vaneria, eikä lössökiveä, GRANIITTIA ON OIKEA BILJARDIPÖYTÄ. Ja pallot pitää olla norsunluuta.
Hauskoja uhkapelejä kaikki välittömästikin.. kai? Sellaisia mukavia missä häviää vain vähän kerrassaan aina kasinolle. - eat.my.pussy.dumbo
Mun mielestä "todellavaikeeta" -nmimerkin harrastukset ja kiinnostuksen kohteet on niin suppeita, että ne vaikuttavat jo ulosantiin ja sitä kautta pariutumismahdollisuuksiin.
Eli kaada ittelles vaan, dumbo! Hanki itsellesi jokin harrastus tai jotain mikä sinun persoonassasi voisi toista ihmistä kiinnostaa!
Pelkkä kiinnostus nuoriin naisiin ei oikein riitä sytykkeeksi (muuta kuin maksullisilla).Järkipuhetta! Tuo ilman muuta pitää paikkansa, jos haluaa nimenomaan parantaa mahdollisuuksia päästä parisuhteeseen. Koska minä en ole kuuluisa omalla urallani, on ulosantini oltava varmastikin riittävän laadukas ja monipuolinen, jotta olisi edes kohtuulliset mahdollisuudet saada nainen kiinnostumaan. Katsos kun omalla urallaan kuuluisaksi tullut huomataan aina ja hänen ulosanti on aina laadukasta juuri sen takia koska on nimenomaan kuuluisa. Jos mies ei taas ole kuuluisa, saattaa nimenomaan olla parempi, että pyrkii hankkimaan muutaman hyvän harrastuksen, jonka avulla voi sitten tulla kiinnostavammaksi naisille. Käytän sanaa "naisille", koska tarkoituksenani on parantaa mahdollisuuksia päästä parisuhteeseen. On tärkeetä, että olisin ainakin kohtuu todennäköisesti kiinnostava sille itseä kiinnostavalle naiselle, jolle teen aloitteen baarissa. Tähän sitten auttaa varmasti se, millaisia harrastuksia on. Jotainhan sitä on vaan pystyttävä siinä puhumaan, kun tekee aloitteen uuteen itseä kiinnostavaan naiseen. Mitä laadukkaampi ulosanti, sitä paremmat mahdollisuudet saada nainen kiinnostumaan. Riittävä monipuolisuuskin ulosannissa varmasti on paremminkin hödyksi kuin haitaksi.
- perusasiaaaa
Järkipuhetta! Tuo ilman muuta pitää paikkansa, jos haluaa nimenomaan parantaa mahdollisuuksia päästä parisuhteeseen. Koska minä en ole kuuluisa omalla urallani, on ulosantini oltava varmastikin riittävän laadukas ja monipuolinen, jotta olisi edes kohtuulliset mahdollisuudet saada nainen kiinnostumaan. Katsos kun omalla urallaan kuuluisaksi tullut huomataan aina ja hänen ulosanti on aina laadukasta juuri sen takia koska on nimenomaan kuuluisa. Jos mies ei taas ole kuuluisa, saattaa nimenomaan olla parempi, että pyrkii hankkimaan muutaman hyvän harrastuksen, jonka avulla voi sitten tulla kiinnostavammaksi naisille. Käytän sanaa "naisille", koska tarkoituksenani on parantaa mahdollisuuksia päästä parisuhteeseen. On tärkeetä, että olisin ainakin kohtuu todennäköisesti kiinnostava sille itseä kiinnostavalle naiselle, jolle teen aloitteen baarissa. Tähän sitten auttaa varmasti se, millaisia harrastuksia on. Jotainhan sitä on vaan pystyttävä siinä puhumaan, kun tekee aloitteen uuteen itseä kiinnostavaan naiseen. Mitä laadukkaampi ulosanti, sitä paremmat mahdollisuudet saada nainen kiinnostumaan. Riittävä monipuolisuuskin ulosannissa varmasti on paremminkin hödyksi kuin haitaksi.
Ei vaan se ulosanti, vaan toisten ihmisten lukeminen. Kommunikaatio menee aina kahteen suuntaan molemmilla.
perusasiaaaa kirjoitti:
Ei vaan se ulosanti, vaan toisten ihmisten lukeminen. Kommunikaatio menee aina kahteen suuntaan molemmilla.
Tämä nimimerkki eat.my.pussy.dumbo sanoo sen, että liian suppeat harrastukset voivat vaikuttaa ulosantiin. Onko tämä laadukas ulosanti jotenkin pois tästä, että ei osais lukea toista? Kyllä asian luulis olevan niin, että laadukas ulosanti paremminkin parantaa kommunikaatiota ja toisen lukemista.
- ehkäpänäinvaikeeta
Tämä nimimerkki eat.my.pussy.dumbo sanoo sen, että liian suppeat harrastukset voivat vaikuttaa ulosantiin. Onko tämä laadukas ulosanti jotenkin pois tästä, että ei osais lukea toista? Kyllä asian luulis olevan niin, että laadukas ulosanti paremminkin parantaa kommunikaatiota ja toisen lukemista.
Vaikuttaa siltä, että sulla menee se selittämismoodi helposti päälle, minkä muut voi ottaa vähän ahdistavana.
ehkäpänäinvaikeeta kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että sulla menee se selittämismoodi helposti päälle, minkä muut voi ottaa vähän ahdistavana.
Voisitko selittää tarkemmin? Oliko tässä jotain väärää, että yritin vain tarkentaa tätä, että riittävä määrä harrastuksia ja hyvä ulosanti, koska on riittävä määrä harrastuksia on paremminkin eduksi myös sille, että osaa lukea toisia ihmisiä. Toki sekin, että osaa lukea toisia ihmisiä on myös taito jota jotkut joutuvat enemmän harjoittelee. Ne joilla tämä toisten lukemisen taito on heikompi, eivät tietenkään välttämättä osaa lukea toisia ihmisiä, vaikka heillä olisikin riittävä määrä harrastuksia ja hyvä ulosanti. Jokatapauksessa, jos on riittävä määrä harrastuksia, voi toki harrastusten kautta saada sitä sosiaalista harjoitusta, jolloin tämä toisten ihmisten lukemisen taito voi kehittyä, jos siihen vaan kiinnittää huomiota.
- Albert.Axl.Smith
Harrastan pitkänmatkan painia parikymppisten blondien kanssa.
- Atm-tapaus
Turha harrastaa mitään ko ei pilluakaan saa.
Minulla lähtökohta on se että mitään en tee naisten tai parisuhteen vuoksi. Kaikki mitä nyt harrastan on valikoitunut siltä pohjalta mikä minua kiinnostaa ja mikä auttaa minua elämänlaadun ylläpitämisenä myös vanhempana. Kuntosalilat lihasvoimaa, mailapeleistä aerobista ja sitten uintia ja venyttelyä palauttamisen edistämiseksi.
Lisäksi opiskelen jotta aivoille tulisi hieman pähkinöitä purtavaksi.
Ajan puutteen takia kirjallisuus on jäänyt vähälle mutta sanomalehtiä tulee luettua jotta
taustatiedot olisivat kunnossa jos haluaa osallistua keskusteluihin. Lisäksi kuuntelen radiosta kanavia joista tulee ihan asiakeskusteluakin.
Naiset nyt harrastavat monenlaisia asioita ja varmasti osan kanssa menisi ainakin osa harrastuksista yksiin ja osan kanssa ihan eri harrastukset. Toki kannattaa olla kiinnostunut myös toisen harrastuksista ja jopa ennakkoluulottomasti lähteä testaamaan. Joku virkkaava nainen voisi opettaa mulle vaikka sen miten ketjusilmukassa saa suunnan vaihdettua.
Yksi huomioitava asia on myös harrastukseen käytettävä aika ja rahamäärä. Jos nainen harrastaa vaikka laskettelua ja haluaa kolmesti vuodessa alpeille niin siinä tietysti kannattaa miettiä pystytkö sinä taloudellisesti tai ajankäytöllisesti siihen ja se että edellyttääkö nainen että olisit joka kerta mukana.
Jotku yhteinen harrastus on mukava ja kannatettava asia mutta mielestäni on yhtä tärkeää että sulla on itselläsi myös joku oma juttu joko antaa pienen henkireiän arkeen ja parisuhteeseen.- NainenOnTyöpaikka
Suhteen aloittaminen naisen kanssa on vähän kuin hakisi työpaikkaa.
Nainen on se työpaikka, jota hakee ja naisella on omat vaatimukset naista eli työpaikkaa hakiessa naisen suhteen.
Ei naistakaan saa, jos on ruma urpo, eikä ole sosiaalisia taitoja.
Ei kauppaankaan pääse töihin myyjäksi, jos on ruma, eikä sosiaalisia taitoja.
Ruma myyjä karkottaa asiakkaat, siksi palvelualalle hakijalta vaaditaan hakemukseen valokuva itsestään, että rekrytoija näkee heti, että tuohan on ruma, menee roskakoriin koko hakemus.
.- Teknodonna
Mjaa
Mun käsittääkseni hakemukset ovat sähköisessä muodossa, joten tällaista dramaattista roskakoriin viskaamista ei todellisuudessa tapahdu siinä mittakaavassa, mihin tulit käsittääkseni viitanneeksi.
Maailman ehkä tylsin ammatti on olla myyjä liikkeessä, jossa käy erittäin harvoin asiakkaita. Ja jos sellainen tiloihin eksyy, niin hän puhuu Venäjää tai Mandariinikiinaa yhtä sujuvasti kuin minä, ja maksaa Amexin kultaisella ostoksensa.
Sitten on taas hiljaista.
(Naurua) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mjaa
Mun käsittääkseni hakemukset ovat sähköisessä muodossa, joten tällaista dramaattista roskakoriin viskaamista ei todellisuudessa tapahdu siinä mittakaavassa, mihin tulit käsittääkseni viitanneeksi.
Maailman ehkä tylsin ammatti on olla myyjä liikkeessä, jossa käy erittäin harvoin asiakkaita. Ja jos sellainen tiloihin eksyy, niin hän puhuu Venäjää tai Mandariinikiinaa yhtä sujuvasti kuin minä, ja maksaa Amexin kultaisella ostoksensa.
Sitten on taas hiljaista.
(Naurua)Mielestäni minulla ei ole edes järin hyvät tissit, mutta silti palkattiin kyselemättä sen suurempia.
Ehkä osaan itse viilata kynteni, tai sitten ihmiset vain yksinkertaisesti vaistoavat tietynlaista "tehokkuutta" olemuksessani.
Olen myös suhteellisen pitkä naiseksi, klassinen. Ehkä omasta mielestä jopa tylsäksi asti. Öisin kirjoittelen hupparipäissäni sprayllä tageja kaupungin seiniin.
(Hihitystä) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mielestäni minulla ei ole edes järin hyvät tissit, mutta silti palkattiin kyselemättä sen suurempia.
Ehkä osaan itse viilata kynteni, tai sitten ihmiset vain yksinkertaisesti vaistoavat tietynlaista "tehokkuutta" olemuksessani.
Olen myös suhteellisen pitkä naiseksi, klassinen. Ehkä omasta mielestä jopa tylsäksi asti. Öisin kirjoittelen hupparipäissäni sprayllä tageja kaupungin seiniin.
(Hihitystä)Se on kyllä outoa, että vaikka putiikki on suunnattu naisille, niin minut palkkasi mies, joka puhui vain italiaa, sekä toisinaan kammottavaa bisnesenglantia.
Hirveä sotku.
(Hihitystä) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Se on kyllä outoa, että vaikka putiikki on suunnattu naisille, niin minut palkkasi mies, joka puhui vain italiaa, sekä toisinaan kammottavaa bisnesenglantia.
Hirveä sotku.
(Hihitystä)Kuvitellaan että lähes jokaisena aamuna ihminen tällää itsensä kuin juhliin, ja kulkee kaupungin ytimeen ja asettuu siellä taloksi tilaan, jossa kimaltaa ja blingaa.
Joka päivä.
Arjen prinsessa.
Ei ihme jos alkaa netissä vähän heiluttaa ja huojuttaa, keikuttaa.
(Reps) Anteeksi, mutta minun on vaikeeta saada ajatuksistasi kiinni? Oletko täysikäinen? Mielellään vähintään 22 vuotias?
- ohjeistaja
Anteeksi, mutta minun on vaikeeta saada ajatuksistasi kiinni? Oletko täysikäinen? Mielellään vähintään 22 vuotias?
Älä turhan päiten ole huolissasi, ne muutamat naiskirjoittajat mitä on, osaavat vastata erityisesti tämän ympäristön vuoksi ja puitteissa itsestään,
ei ne sillai ole syötillä kuin ehkä mieleesi tulee ;) ohjeistaja kirjoitti:
Älä turhan päiten ole huolissasi, ne muutamat naiskirjoittajat mitä on, osaavat vastata erityisesti tämän ympäristön vuoksi ja puitteissa itsestään,
ei ne sillai ole syötillä kuin ehkä mieleesi tulee ;)Mä en ymmärrä sitä, miksi näin hankalasti pitää vastata, ettei oikein mistään ajatuksesta saa kiinni. Entä tämä - eikö suomi24 sivullakin voi tutustua? Ok, en ole vielä lukenut tuota palstaa "tapasimme suomi24 sivulla". Sieltä ehkä voisi löytää neuvoja. Nythän minä otan selville, millainen nainen tämä teknodonna on. Laitoin jo kysymyksenkin sinkut palstalle, jossa aloitan keskustelun teknodonnasta.
Mä en ymmärrä sitä, miksi näin hankalasti pitää vastata, ettei oikein mistään ajatuksesta saa kiinni. Entä tämä - eikö suomi24 sivullakin voi tutustua? Ok, en ole vielä lukenut tuota palstaa "tapasimme suomi24 sivulla". Sieltä ehkä voisi löytää neuvoja. Nythän minä otan selville, millainen nainen tämä teknodonna on. Laitoin jo kysymyksenkin sinkut palstalle, jossa aloitan keskustelun teknodonnasta.
!Mä en ymmärrä sitä, miksi näin hankalasti pitää vastata, ettei oikein mistään ajatuksesta saa kiinni." Tarkoitan juuri tätä teknodonnaa.
- jatkaetsintää
!Mä en ymmärrä sitä, miksi näin hankalasti pitää vastata, ettei oikein mistään ajatuksesta saa kiinni." Tarkoitan juuri tätä teknodonnaa.
Koska teknis tykkää olla vaikea ja vähän trolli. Ei ole sun nainen (ehkei edes nainen ;)), kun ei kommunikaatiotyylit sovi yhteen, vaikka muuten kiinnostaisikin.
jatkaetsintää kirjoitti:
Koska teknis tykkää olla vaikea ja vähän trolli. Ei ole sun nainen (ehkei edes nainen ;)), kun ei kommunikaatiotyylit sovi yhteen, vaikka muuten kiinnostaisikin.
Ok. Ihan hyvä, että täältä saa mielipiteitä. Itsehän olen halunnutkin tietää jotain tästä tekniksestä. En tietenkään ketään pakota, mutta jos teknis nyt jotain haluaa mulle jutella, voinhan minä jotain vastata. Vastaan sen minkä osaan. Onko tuo joidenkin naisten tahallinen kikka olla tällä tavalla mahdollisimman vaikea, että ei saa mihinkään asiaan selkeetä vastausta? Onko tämä todellakin se kikka, jolla miehen "älykkyys" tai "tyhmyys" todella testataan? Ärsyttävää tuollainen testailu. No ei kai siihen voi kuin vaan hyväksyä tosiasiat - naiset testailee miehiä ja miehen ei auta kuin kehittää älykkyyttään, jotta voittaa testeissä. Tämä se kai se parisuhdepeli lopulta on - on vain hyväksyttävä tämä tosiasia. Tähän tarvitsisinkin sitä pokausvalmentajaa.
jatkaetsintää kirjoitti:
"Ei ole sun nainen (ehkei edes nainen ;)), kun ei kommunikaatiotyylit sovi yhteen, vaikka muuten kiinnostaisikin."
Onhan se toki näin, että kommunikaation on toimittava, jos haluaa onnistua parisuhteessa.- testyourself
Ok. Ihan hyvä, että täältä saa mielipiteitä. Itsehän olen halunnutkin tietää jotain tästä tekniksestä. En tietenkään ketään pakota, mutta jos teknis nyt jotain haluaa mulle jutella, voinhan minä jotain vastata. Vastaan sen minkä osaan. Onko tuo joidenkin naisten tahallinen kikka olla tällä tavalla mahdollisimman vaikea, että ei saa mihinkään asiaan selkeetä vastausta? Onko tämä todellakin se kikka, jolla miehen "älykkyys" tai "tyhmyys" todella testataan? Ärsyttävää tuollainen testailu. No ei kai siihen voi kuin vaan hyväksyä tosiasiat - naiset testailee miehiä ja miehen ei auta kuin kehittää älykkyyttään, jotta voittaa testeissä. Tämä se kai se parisuhdepeli lopulta on - on vain hyväksyttävä tämä tosiasia. Tähän tarvitsisinkin sitä pokausvalmentajaa.
Älä usko kaikkea, mitä pua-oppaat sanoo.
Ei ole testejä, jota pitää voittaa, vaan YHTEENSOPIVUUS jonka pitää toimia molemmin päin. Sä olet joka tilanteessa itse se toinen testaaja. testyourself kirjoitti:
Älä usko kaikkea, mitä pua-oppaat sanoo.
Ei ole testejä, jota pitää voittaa, vaan YHTEENSOPIVUUS jonka pitää toimia molemmin päin. Sä olet joka tilanteessa itse se toinen testaaja.Nythän kyse on siitä, että haluan parantaa mahdollisuuksia päästä parisuhteeseen - silloin on vaan pystyttävä tunnistaa tietyt tosiasiat. Joskus voi joutua jopa törmäämään tuohonkin tosiasiaan, että on eräänlaisia "testejä"
Nythän kyse on siitä, että haluan parantaa mahdollisuuksia päästä parisuhteeseen - silloin on vaan pystyttävä tunnistaa tietyt tosiasiat. Joskus voi joutua jopa törmäämään tuohonkin tosiasiaan, että on eräänlaisia "testejä"
Ok, kyllähän mä toki olenkin ihan vilpitön, kun joku nainen mua kiinnostaa, mutta matkan varrella joutuu vaan törmäämään tiettyihin tosiasioihin - tulee erilaisia esteitä, testejä jne. Nämä tuovat aina haasteita mukanaan.
Teknodonna on kyllä vaikea siinä mielessä, että on hankala saada ajatuksista kiinni. Mikäs siinä kuitenkin, jos nainen on täysikäinen oikeastaan teknodonnan tapauksessa jopa loistavassa iäsää eli 25 vuotias ja lisäksi sinkku, mitä pahaa siinä sitten on tutustua, jos molemmat vapaasti haluavat tutustua. Täytyy vaan hyväksyä nämä erilaiset "testit". Sinkkuudesta vielä sen verran, että onko tämä teknodonna sinkku? Ainakin hän kirjoittelee sinkut palstalle.- aspergerkovaivaa
Ok, kyllähän mä toki olenkin ihan vilpitön, kun joku nainen mua kiinnostaa, mutta matkan varrella joutuu vaan törmäämään tiettyihin tosiasioihin - tulee erilaisia esteitä, testejä jne. Nämä tuovat aina haasteita mukanaan.
Teknodonna on kyllä vaikea siinä mielessä, että on hankala saada ajatuksista kiinni. Mikäs siinä kuitenkin, jos nainen on täysikäinen oikeastaan teknodonnan tapauksessa jopa loistavassa iäsää eli 25 vuotias ja lisäksi sinkku, mitä pahaa siinä sitten on tutustua, jos molemmat vapaasti haluavat tutustua. Täytyy vaan hyväksyä nämä erilaiset "testit". Sinkkuudesta vielä sen verran, että onko tämä teknodonna sinkku? Ainakin hän kirjoittelee sinkut palstalle.Teknodonna on satuhahmo, josta ei voi tietää yhtään millainen tyyppi sitä kirjoittaa. Kaikki voi olla valetta. Leikkiä.
Jos et erota trollausta netissä senkin jälkeen kun sulle siitä sanotaan, niin pariutuminen on kyllä todella vaikeeta. aspergerkovaivaa kirjoitti:
Teknodonna on satuhahmo, josta ei voi tietää yhtään millainen tyyppi sitä kirjoittaa. Kaikki voi olla valetta. Leikkiä.
Jos et erota trollausta netissä senkin jälkeen kun sulle siitä sanotaan, niin pariutuminen on kyllä todella vaikeeta.Mä olen ollut täällä palstalla vain muutaman kuukauden. En voi tuntea kaikkia tällä palstalla olijoita. Siksi kysynkin tästä teknodonnasta, koska mua suoraan sanoen ärsyttää tämän kommentit, kun ei koskaan tule mitään OIKEETA vastausta kysymyksiin. Kuka tällaiseen pystyy tutustumaan, jos ei koskaan saa mitään vastausta kysymykseen.
Netissä on ilman muuta vaikeeta tutustua parisuhdemielessä. SIksi parempi vaan, jos sais jostain ymmärtävän kaveriporukan Laasasen johdolla ja sitten vaan porukalla baariin tai yökerhoon, jotta ei tarvis ainakaan yksin mennä.todellavaikeeta kirjoitti:
Mä olen ollut täällä palstalla vain muutaman kuukauden. En voi tuntea kaikkia tällä palstalla olijoita. Siksi kysynkin tästä teknodonnasta, koska mua suoraan sanoen ärsyttää tämän kommentit, kun ei koskaan tule mitään OIKEETA vastausta kysymyksiin. Kuka tällaiseen pystyy tutustumaan, jos ei koskaan saa mitään vastausta kysymykseen.
Netissä on ilman muuta vaikeeta tutustua parisuhdemielessä. SIksi parempi vaan, jos sais jostain ymmärtävän kaveriporukan Laasasen johdolla ja sitten vaan porukalla baariin tai yökerhoon, jotta ei tarvis ainakaan yksin mennä.Tuo Laasasen johtama pokauskoulu olis kyllä Suomessa tarpeen. Olen kyllä 100% varma, että täyttyis palstalaisista.
- ohjeistaja
Mä olen ollut täällä palstalla vain muutaman kuukauden. En voi tuntea kaikkia tällä palstalla olijoita. Siksi kysynkin tästä teknodonnasta, koska mua suoraan sanoen ärsyttää tämän kommentit, kun ei koskaan tule mitään OIKEETA vastausta kysymyksiin. Kuka tällaiseen pystyy tutustumaan, jos ei koskaan saa mitään vastausta kysymykseen.
Netissä on ilman muuta vaikeeta tutustua parisuhdemielessä. SIksi parempi vaan, jos sais jostain ymmärtävän kaveriporukan Laasasen johdolla ja sitten vaan porukalla baariin tai yökerhoon, jotta ei tarvis ainakaan yksin mennä.Palstalta löytyy joskus OIKEETAKIN vastausta, jos vaan sattuu löytämään.
Katso vaikka tämä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15144373/millainen-nainen-on-realistinen-atmeille#comment-92487270 - Vinkkivinkki
Tuo Laasasen johtama pokauskoulu olis kyllä Suomessa tarpeen. Olen kyllä 100% varma, että täyttyis palstalaisista.
Ihmissuhdekoulutusta on tarjolla suomessa. Ei onneksi laasasen johtamaa, vaan oikeesti fiksua.
Ei kannata naisille mainita sanaa Laasanen ikinä. : D - vaikeaa--
Vinkkivinkki kirjoitti:
Ihmissuhdekoulutusta on tarjolla suomessa. Ei onneksi laasasen johtamaa, vaan oikeesti fiksua.
Ei kannata naisille mainita sanaa Laasanen ikinä. : DTämä muuten taitaa olla näin:
jos naiselle sanoo sanan Laasanen
niin suhdeyritykset kaatuu kyllä...
:D
ps. miten laasasoppilaana käyttäytyisi, ettei paljastuisi. Siinäpä seuraava ongelma vaikeaa-- kirjoitti:
Tämä muuten taitaa olla näin:
jos naiselle sanoo sanan Laasanen
niin suhdeyritykset kaatuu kyllä...
:D
ps. miten laasasoppilaana käyttäytyisi, ettei paljastuisi. Siinäpä seuraava ongelma"ps. miten laasasoppilaana käyttäytyisi, ettei paljastuisi. Siinäpä seuraava ongelma"
Laasanen tuntee täydellisesti faktat miehen ja naisen välisestä suhteesta - tottakai hän nyt sen osaa opettaa, ettei ATM paljastuisi.- mitenköhännyton
"ps. miten laasasoppilaana käyttäytyisi, ettei paljastuisi. Siinäpä seuraava ongelma"
Laasanen tuntee täydellisesti faktat miehen ja naisen välisestä suhteesta - tottakai hän nyt sen osaa opettaa, ettei ATM paljastuisi.Epäilen, että todellavaikeaa on löytänyt ironian, mutta enpä voi olla varma.
mitenköhännyton kirjoitti:
Epäilen, että todellavaikeaa on löytänyt ironian, mutta enpä voi olla varma.
Ironian? Tottakai hyvä faktan tuntemus auttaa asioissa. Esimerkiksi korkea markkina-arvo katsos voi myls sisältää senkin, että osaa olla tutustumis vaiheessa mainitsematta myös sellaisiakin asioita, jotka ovat suurella todennäköisyydellä kipeitä monelle naiselle. En osaa tarkkaan sanoa, puhutaanko tässä markkina-arvosta vai markkinoinnista. Jokatapauksessa täytyy myös osata olla hiljaakin, silloin kun joku fakta vaan on liian kipee. Tämä fakta ei välttämättä ole kaikille miehille kovin kipee, mutta osalle naisista voi olla erittäinkin kipee.
Tämä asia voi kyllä tulla joskus myöhemmin puheeksi, kun ollaan tarpeeksi hyvin tutustuttu, mutta alkuvaiheessa vaan on fiksua olla joistain asioista hiljaa. Olen kyllä lukenut artikkeleja ja muutenkin kuullut tällaista puhetta, että Laasanen olis ainakin osan naisia mielestä erittäin huono miesvaihtoehto. Jokatapauksessa Laasanen on ainakin tiettyjä miehiä pystynyt auttamaan nousee pohjalta edes siedettävälle tasolle ja näkemään toivoa elämässä. Minua Laasasen kirja ja artikkelit ovat ainakin todella paljon auttaneet. Olis ilman muuta hyvä asia, jos olis olemassa Suomessa jokin pokausryhmä, joka noudattaa etupäässä Laasasen oppeja, koska ne vaan nyt toimii tietylle ryhmälle miehiä ja tietty ryhmä miehiä voi niiden avulla saada ihmissuhteet elämässä ainakin tyydyttävällä tavalla kuntoon.
Vielä puheenaiheista tutustumistilanteessa: onhan niitä muitakin puheenaiheita, mitä ei välttämättä ole fiksuinta ottaa heti uuden tuntemattoman ihmisen kanssa puheeksi. On aivan fiksua osata joissain asiassa malttaa mielensä ja antaa ajan vähän kulua ja tutustumisen edetä, kunnes ottaa puheeksi. Tämä Laasanen voi olla sellainen puheenaihe, josta ei välttämättä kannata heti puhua tuntemattoman itseä kiinnostavan naisen kanssa, johon lopulta rohkenet tekee aloitteen.
- Rumasinkkumies-
Harrastan veneilyä ja kalastusta kesäisin ja syksyisin. On minulla tuossa kuntopyörä kotona ja sitä poljen välillä ettei kunto rapistu ihan huonoksi. Muuten olenkin aika laiska harrastamaan.
- Bi-nainen__
Harrastan kulttuuria (tiettyjä muotoja enemmän kuin toisia) nörttinäkökulmasta. Käyn kiinnostuksieni mukaisissa tapaamissa ja muissa tapahtumissa ja sitäkautta on ihmiset elämäänkin löytyneet.
Harrastan myös palstailua tai vastaavaa nettikirjoittelua useammassa paikassa, mutta sitä kautta en ole kiinnostunut tuntemattomia ihmisiä suoraan tapaamaan, vaan haluan ensin nähdä isommassa porukassa ja ilman mitään kysymyksiä kiinnostuksesta seksiin/suhteeseen. Mutta olen ehkä poikkeuksellisen hitaasti lämpenevää tyyppiä. Monet nörtit tosin on.Juuri näin! Pitää olla joku aihe, josta alkaa vaan juttelee. Sinulla on tämä kulttuuri ja kuten sanoit, olet löytänyt elämääsi ihmiset näistä porukoista. Jokatapauksessa näissä tapahtumissa käynti vaatii sosiaalisia taitojakin, jotta pystyy tutustumaan. Tämä, että harrastaa kulttuuria ja lisäksi se, että on riittävän hyvät sosiaaliset taidot, takaa varmasti kohtuulliset mahdollisuudet saada elämään uusia kavereita ja jopa lopulta parisuhteenkin. Sinulla ei varmasti ole kovin suuria vaikeuksia sosiaalisissa taidoissa, kun ymmärtääkseni olet tutustunut ihmisiin näissä tapahtumissa.
"Harrastan myös palstailua tai vastaavaa nettikirjoittelua useammassa paikassa, mutta sitä kautta en ole kiinnostunut tuntemattomia ihmisiä suoraan tapaamaan, vaan haluan ensin nähdä isommassa porukassa ja ilman mitään kysymyksiä kiinnostuksesta seksiin/suhteeseen. "
Oletko siis käynyt joissain palstatapaamisissa, jossa nähdään porukalla? Olen kyllä tässä samaa mieltä, että netissä on hankala tutustua "suoraan". Vaikeeta sanoa, millainen joku tyyppi on pelkän kirjoittelun perusteella. En minä oikein osaa tällä tavalla luontevasti kiinnostua. Toki ei kuitenkaan kannata liikaakaan välttää - onhan netti kuitenkin yksi mahdollisuus. Olennaista on vaan se, ettei ala odottaa liikaa.- Bi-nainen__
Juuri näin! Pitää olla joku aihe, josta alkaa vaan juttelee. Sinulla on tämä kulttuuri ja kuten sanoit, olet löytänyt elämääsi ihmiset näistä porukoista. Jokatapauksessa näissä tapahtumissa käynti vaatii sosiaalisia taitojakin, jotta pystyy tutustumaan. Tämä, että harrastaa kulttuuria ja lisäksi se, että on riittävän hyvät sosiaaliset taidot, takaa varmasti kohtuulliset mahdollisuudet saada elämään uusia kavereita ja jopa lopulta parisuhteenkin. Sinulla ei varmasti ole kovin suuria vaikeuksia sosiaalisissa taidoissa, kun ymmärtääkseni olet tutustunut ihmisiin näissä tapahtumissa.
"Harrastan myös palstailua tai vastaavaa nettikirjoittelua useammassa paikassa, mutta sitä kautta en ole kiinnostunut tuntemattomia ihmisiä suoraan tapaamaan, vaan haluan ensin nähdä isommassa porukassa ja ilman mitään kysymyksiä kiinnostuksesta seksiin/suhteeseen. "
Oletko siis käynyt joissain palstatapaamisissa, jossa nähdään porukalla? Olen kyllä tässä samaa mieltä, että netissä on hankala tutustua "suoraan". Vaikeeta sanoa, millainen joku tyyppi on pelkän kirjoittelun perusteella. En minä oikein osaa tällä tavalla luontevasti kiinnostua. Toki ei kuitenkaan kannata liikaakaan välttää - onhan netti kuitenkin yksi mahdollisuus. Olennaista on vaan se, ettei ala odottaa liikaa.Olen käynyt palstatapaamisissa, mutta en tämän palstan.
Bi-nainen__ kirjoitti:
Olen käynyt palstatapaamisissa, mutta en tämän palstan.
Onko palstatapaamisissa helppo tutustua?
- Bi-nainen__
Onko palstatapaamisissa helppo tutustua?
On, varsinkin kun on etukäteen tutustunut millaisia juttuja porukassa (palstalla) puhutaan.
Bi-nainen__ kirjoitti:
On, varsinkin kun on etukäteen tutustunut millaisia juttuja porukassa (palstalla) puhutaan.
Tätä olen itsekin miettinyt, että helpottaako se todellakin huomattavasti, jos etukäteen tietää jutut? Toisaalta, tiedetäänhän sitä opiskelupaikoissakin suurin piirtein, mistä puhutaan ja opiskelijabileissäkin, mutta kuitenkin naisiin tutustuminen on aina ollut tavattoman vaikeeta, vaikka oliskin sama kiinnostuksen kohde kuten nyt opiskelijapaikoissa yleensä on.
Entä netissä "suora" tutustuminen - on kokemusta kirjoittelusta ja olen myös kavereidenkin kanssa tästä netissä tutustumisesta kirjoittelun avulla jutellut. Sitten kun lopulta tavataan, voi kuitenkin huomata, että joku vaan ei toimi, vaikka kirjoittamalla oliskin tullut paljon asioita esille. Onko palstatapaaminen sitten hyvin erilainen tapahtuma?
- hienoahienoa
Harrastan yksilöliikuntaa salilla ja lenkkipoluilla. Ei siinä naisia tapaa. Olen tänä vuonna jo 10v käynyt salilla ja ei siellä mitään naisia tapaa ja vielä vähemmän kehtaa pokailla. Eikä ne naisetkaan juttele mulle, paitsi joskus edellisellä salilla yli 5v sitten saattoivat joskus tulla kysymään ohjeistusta. Ja aina ne naiset on kuitenkin jonkun pitkän lihassäkin kansa. Ja jos alkaisi pokaamaan, niin voisi joutua huonoon maineeseen, koska ätmi on aina automaattisesti ahdistelija, paitsi toki baarissa voi olla eri juttu kun naisen arviointikyky heikkenee kännissä. Mutta joo, en voi tavata naisia harrastusten kautta. Muutenkin ätmejä aina kartetaan kuin ruttoa.
Olen miettinyt jo pitkään tuota saliharjoittelun vaikutusta naisten saantiin - ei ole ainakaan mulla auttanut. Toki en ole koskaan mikään hyväkroppainen ollutkaan. Jotta kroppa näyttäis täydelliseltä, vaatii tuo saliharjoittelu valtavasti työtä ainakin minulta ja siksi olenkin monta kertaa turhautunut. Onko sulle helppoa harjoitella turhautumatta? Mä oon ajatellut, jos olis todella hyvä kroppainen, saattais yökerhoissa onnistua paremmin kääntää katseet. Mitä mieltä sä olet saliharjoittelun vaikutuksesta naisten saantiin? Joo, itsellä samoja ajatuksia, on todella vaikeeta tutustua ja varmasti et ole ainut joka on huolissaan siitä, ettei nainen koe ahdisteluksi.
- hienoahienoa
Olen miettinyt jo pitkään tuota saliharjoittelun vaikutusta naisten saantiin - ei ole ainakaan mulla auttanut. Toki en ole koskaan mikään hyväkroppainen ollutkaan. Jotta kroppa näyttäis täydelliseltä, vaatii tuo saliharjoittelu valtavasti työtä ainakin minulta ja siksi olenkin monta kertaa turhautunut. Onko sulle helppoa harjoitella turhautumatta? Mä oon ajatellut, jos olis todella hyvä kroppainen, saattais yökerhoissa onnistua paremmin kääntää katseet. Mitä mieltä sä olet saliharjoittelun vaikutuksesta naisten saantiin? Joo, itsellä samoja ajatuksia, on todella vaikeeta tutustua ja varmasti et ole ainut joka on huolissaan siitä, ettei nainen koe ahdisteluksi.
En käy salilla saadakseni naisia, käyn oman terveyteni vuoksi. En halua olla sellainen tekosyitä lateleva läski, joka selittää paskaa omasta ylipainostaan, vaikka on täysin itse siihen syyllinen. Vaikka olen käynyt jo vuosikausia pitkään salilla, niin en todellakaan ole mikään sikalihaksikas körmy, koska geenit (kaikista tärkein asia), uni ja ruuan laatu/määrä eivät ole parhainta mahdollista. Olen kuitenkin mielestäni paras mahdollinen versio itsestäni sen suhteen, että käyn sen 3 kertaa viikossa salilla. Moni nostelee liikaa ja ihan väärillä tekniikoilla saadakseen kasvua. Ei sillä kasvulla ole väliä vaan voimalla! Toki jos tekee vain joitain 3-5 sarjoja, niin lihakset kasvavat, mutta kestävyys ja räjähtävä voima loistavat poissaolollaan. Ei mitään järkeä, täysin turhaa suurimmalla osalla ihmisistä. Eikä jalkojakaan kannata treenata liian isoiksi, silloin ei jaksa enää edes juosta kunnolla. En turhaudu salilla, koska en ole ainakaan niin heikkoitsetuntoinen omasta kropastaan kuin ne jotka kauhistelevat heti jos rasvaprosentti nousee yli 14:n. Ei mulle siinä ole ulkonäkö tärkeintä vaan se käytännöllisyys ja hyvä olo. 15-20 pinnaa on hyvä rasvaprosentti miehelle ja silloin on vielä voimaakin. Jos on liikaa rasvaa, niin sitten prosentuaalisesti on liian vähän lihasta. Jos on liian vähän rasvaa, niin ei ole yhtään energiaa varastoituneena kehoon, jolloin kylmällä kylmettyy ja tarpeeksi kovissa olosuhteissa näivetty heti jos ei saa syödyksi jotain. Siksi pidän sellaista vähärasvaista bodari-lookia ihan typeränä.
- atm35
Harrastan maksullisia naisia.
- Gnuk
Sex & drugs & rock'n'roll :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 1361412
- 981410
- 741311
- 1161180
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947