Asiat eivät ole oikein menneet putkeen viimeaikoina, monestakin syystä.
Apua ei oikein saa mistään...
Ylipainoa kyllä on, joten vararavinnoilla pärjää ja vesi vie nälän. heko
Nyt on edessä taas muutama ruoaton päivä. Mikä avuksi.
En ole ennen ruokajonoissa ollut, enkä tiedä missä niitä on.
Naapurilta saan fillaria lainaksi, muttei kunto kestä muutamaa kilometriä enempää ajella.
Nolottaakin moinen, mutta huppu silmille ja jonoon, jos sellainen jostain löytyy.
Mistä ruoka-apua Tuusulassa / Keravalla ?
saunantaakse
2
285
Vastaukset
- saunantaakse
Eipä hätää, nyt ei ole nälkä.
Kävelin tässä kylällä ja tarjouduin lumitöitä tekemään ruokapalkalla.
Oli leskirouva ja sydänvikainen herra toisessa talossa ja kovin olivat työpanokseen tyytyväisiä.
Makkarasoppaa ja pannaria sain ja söin ja toinen antoi 20e.
Hyviäkin ihmisiä on ja minulle hetken elämä hymyilee.
Kiitokset molemmille. - kylneantaa
Mene Keravan sossuun ja VAADI ruokarahaa, vaikka 300 euroa nyt aluksi, niiden on pakko antaa kun kerran laki niin määrää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717