Olemme matkaamassa perheen kera Lanzalle 17.3 ja olisi kiva kuulla vinkkejä mitä tehdä ja mitä kokea 😊
Texas rancho park on ainakin listalla ja käynti timfanyan kansallispuistossa!
Kiitos asiallisista vastauksista 😊
Lanzarote haltuun
11
299
Vastaukset
- Lanzasta
Nimimerkki Lanza-amiga oli Lanzaroten tietopankki numero 1. Hakukenttään ko. nimi ja löydät hänen asiallisia kirjoituksia Suomi 24 ja Anna keskustelufoorumeissa. Ei päivitettyä tietoa, mutta perustiedot eri kohteista pitävät paikkansa. Siinä hyvä alku saareen tutustumiseen.
- Isla_Graciosa
Kannattaa vuokrata auto ja ajella omaan tahtiin ympäri saarta, nähtävää löytyy! Mirador del Rio, Cueva de los Verdes , El Golfo jne... Nähtävää ja koettavaa löytyy, viikon loma loppuu yllättävän nopeasti...! Suosittelen kahden viikon lomailua!
- Nytfuerteventuralle
Lanzarote on mukava paikka. Nähtävää riittää muutaman päivän autoajeluihin. Timafayassa kannattaa käydä ja samalla poiketa playa Blancassa saaren eteläkärjessä. Pohjoiskärjen Mirador del Rio on myös hieno paikka.
Teguisen markkinoita en ihmeellisinä ole pitänyt.
El Grifo viiniä kannattaa myös maistella, sitä harvoin muualla näkee myytävänä.
Jos autoa ette ole vielä varanneet niin hyvä vaihtoehto on www.autoreisen.com
Meillä on ollut sieltä autoa useammallakin saarella ja nytkin helmikuussa Fuerteventuralla otamme auton koko viikoksi jo kentältä. Vakuutukset kuuluu hintaan, panttimaksua ei ole ja bensankin maksetaan kulutuksen mukaan (palautetaan tankki täynnä). Tiet saarella on hyvät. Pyöräilyryhmiä näkee jonkin verran.- ImeKuparipannua
Sinun mielestäsi Lanzaroteko ei kuulu Kanarian saariin, joka on palstan otsikko, vain Gran Canaria kuuluu, niinkö?
- VainGraniatänne
Vain Granin juttuja tänne. Outoa että vieläkin löytyy jostain porukkaa jotka kuvittelee että täällä saa keskustella myös muiden saarten asioista.
- 234323432
VainGraniatänne kirjoitti:
Vain Granin juttuja tänne. Outoa että vieläkin löytyy jostain porukkaa jotka kuvittelee että täällä saa keskustella myös muiden saarten asioista.
Perustele
- VainGraniatänne
234323432 kirjoitti:
Perustele
Perustelin jo mutta poistatit viestini. Ei voi mitään.
AutosPluscar on luotettava autovuokraama Lanzarotella .Olen kerran vuokrannut ,ei takuumaksua .Tankki täynnä ja palautettaessa samoin. Useita toimistoja Puerto del Carmenissakin,jonne menemme jälleen 19.3. Vuokraan taas ja netistä löytyy vuokrahinnat jotka pitävät paikkansa ilman mitään lisiä!
- KanariaAiland
ImeKuparipannua kirjoitti:
Sinun mielestäsi Lanzaroteko ei kuulu Kanarian saariin, joka on palstan otsikko, vain Gran Canaria kuuluu, niinkö?
Lanzarote kuuluu myös Las Palmasiin!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294