Olemme tehneet kotiviiniä useasti ja olemme onnistuneet noudattamaan ohjeita, mutta tällä kertaa lisäsimme vahingossa E6 Piihapon ensimmäisenä, kun luulimme, että se oli E1 Entsyymi. Unohdimme myös lisätä Sitruunahapon, mikä olisi pitänyt lisätä myös ensimmäisenä marjojen ja sokerin kanssa. Lisäsimme Sitruunahapon 2 viikon käymisen jälkeen, eli samaan aikaan kun lisäsimme E5 Käymisen pysäyttäjän.
Viini on siinä vaiheessa, että huomenna pitäisi lisätä E6 Piihappo ja E7 Kitosaani, mutta Piihapon me jo lisäsimmekin. Maistoin viiniä ihan vähäisen ja se maistuu lattealta, eikä siinä maistu sokeri juuri ollenkaan. Viinin pitäisi käydä ohjeiden mukaan vielä viikon, kun olemme lisänneet E7 Kitosaanin.
Mietimme, että onko viini juomakelpoista viikon kuluttua, vai onko järkevintä kaataa se viemäristä alas jo nyt?
Onko kotiviinimme juomakelvotonta?
hupsista123
1
750
Vastaukset
- omistajutuista
Kun itse tekee juomia, niin aina kannattaisi jokaisesta tehdystä erästä jättää yksi pullo talteen ja kirjoittaa miten tehty, päivämäärä jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738