Tilasin paketin Jyväskylästä

Tikiloikaten

10.01. se meni ohi osoittestani 130 km. !9.01. se oli Oulun jakelukeskuksessa. Sieltä se on lähetetty Kokkolan jakelukeskukseen joka on toisessa suunnassa 130 kilometrin päässä osoitteestani. Paketin toimitusajaksi oli luvattu 3- 5 arkipäivää, eikä ole vieläkään saapunut. Satavuotta sitten Vaarini ajoi rahtia hevosella Ouluun. Reissu oli silloin kestänyt kaksi vuorokautta, välillä olivat yöpyneetkin Limingassa. Karjalassa postinkulku oli ollut vielä nopeampaa polkupyörillä .Olisiko syytä jälleen laittaa hevos ja pyörämiehet asioille?

1

582

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäpeliä

Minun pakettini lähti Vantaalta 15.12.2017 pohjoispohjanmaalle.Sitä ei alkanut kuulua,ja alettiin etsiä.Se löytyi naapuripaikkakunnalta,minne se oli jouluruuhkassa hyllytetty,ja minulle tuli sähköpostiin saapumisilmoitus,että noudettavissa 11.1. mennessä sieltä naapuripaikkakunnalta.Laitoin viestiä että postittakaa se oikealle paketissa lukevalle paikkakunnalle.No pakettia ei alkanut kuulua...sitten jjfi koodis perusteella huomasin että se oli palautettu oulun postikeskuksesta,kun sitä ei oltu noudettu määräaikaan mennessa.Matkalla Oulainen-Oulu se viipyi siis viikon,tai sitten sitä jemmattiin tarkoituksella Oulun postikeskuksessa tuo aika.Vaadin selitystä,sain 6kpl rumia,isoja postimerkkejä,en selitystä.Aion tehdä viestintävirastolle kantelun,onnistuu netissäEihän tämmöinen peli vetele,eikä kukaan ota vastuuta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1478
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe