Mul on sina ollut ohuet hiukset, mutta noin puolitoista kuukautta sitten ne yhtäkkiä vain ohentu noin 3 kertaa ohuemmaksi. Kaverini sanoi että se on ihan normaalia että välillä ennen talvea käy tolleen ja että se kestäisi vain pari viikkoa. Mulla ei kuitenkaan ole vieläkään paksuuntunut normaaliin paksuuteen.
Olen noudattanut hyviä tapoja hiuksia kohtaan noin vuoden, siis niitä ”käytä kylmää vettä, älä kampaa hiuksia kun ne ovat märät, älä lämpökäsittele hiuksia liian usein” jne..
Mutta silti näin kävi. Teen myös hiusmaskin kerran viikossa luonnon tuotteista.
Kun tekee kahdet letit hiuksiini niin letit ovat noin pikkurillin paksuiset. Eli minulla on todella ohuet hiukset. Kaikki sanoo että se johtuu vain geeneistä, mutta entäs se yhtäkkin ohentuminen, mistäs se johtui?
Eli kysyn nyt neuvoa että tietääkö joku vielä jotain tapoja jolla saa paksummat hiukset, ja tietääkö joku mistä tämä yhtäkkinen ohentuminen johtui? 🙁
Miten saisin paksummat hiukset?!
Auta.Emmaa
1
700
Vastaukset
- Zedä
Luulen että johtuu siitä että jyrijäsi hiipii aina yöllä jyrsimään osan hiuksistasi pois. Kokeile nukkua ilman jyrsijää niin varmaan kohta helpottaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106