Hankin viikko sitten talvikko naaraan. Se on vähän ujo, mutta todella utelias ja aika villi. Aloin kesyttää sitä laittamalla käden häkkiin, koska hamsu ei hyökännyt/puolustanut reviiriään. Annoin hamsulle ruokaa, ja se söi kädestä. Sitten parin päivän päästä hamsu tuli aina etutassut kädelle, kun laitoin käden häkkiin. Silloin ajattelin että ehkä voisin ottaa sen syliin, mutta en tiedä mitä tein väärin koska hamsu sekosi ja nyt se vain mököttää hänin nurkassa ja tulee pois vasta kun oon menny sänkyyn. Auttakaa mua!
TARVITSEN APUA HAMSTERINI KANSSA
3
1010
Vastaukset
- Hamsutyttö
Hamsteri saattoi säikähtää. Ehkä outo tuoksu tai äkkinäiset liikkeet. Voit yrittää sokeripalan kokoisella kurkunpalasella rauhallisesti saada talvikkoasi tottumaan sinuun. Itsellänkikin on naarastalvikko, joka oli ulkoilemassa ja sitten nostin sen pois pallossa, ja pallon "kansi" aukesi ja talvikko putosi takaisin aitaukseen, noin viikon se vältteli minua, mutta sitten taas tuli käsiin ja rauhoittui. Ehkä voit kysyä vaikka kaveriasi jos hän pystyisi totuttelemaan hamsuasi taas. Toivottavasti hamsterisi taas rauhottuu ja on iloinen ja aktiivinen :) Onnea!!
- Hamsuli
Hamsteri on yö eläin mutta kyllä se silti on voinut pelästyä
- Auttaja1234
No yleensä hamsuilla menee aikaa tottua itelläni on 1 talvikko ja ostetaan tänää viel toine ja siin saatta mennä ainakin pari viikkoa kun tottuu ja sun kannattais olla sen kanssa enemmän niin se tottuis ja tulis vaikka pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086