Hei, oletteko päätyneet samaan kuin minä? Itsellä on aikuinen doggi ja sen kakulit ovat niin suuria, että sellaisen sisältävä pussi ei mihinkään taskuun mahdu. Yleensä annan doggin vain kakuloida ja peitän kakulin esim potkimalla hiekkaa sen päälle. Tai jos koira kakuloi puistoon, kakulihan ei haittaa ketään koska se maatuu tosi nopeasti. Talvisin on helpompaa, koska kakulin voi haudata hankeen ja se katoaa heti näkyvistä.
Mitä teette dogginne kakuleille?
5
760
Vastaukset
- Pinkki.Pippuriina
Juu lumen peittoon vaan. Kesäisin en tiedä, kun vasta viime kuussa sain pentulin.
- enolerobottien
Voisit kuljetella kotiisi,,kokeileppa paistaa vaikka pannulla,,saat siitä ilmaisen muonan itsellesi.
- Kyllästynyt
Kuules nyt, tätä varten ne kakkapussit on. Asun Etelä-Helsingissä ja lähellämme on paljon puistoja, joista useimmat ovat valittevasti ruskeiden kasojen peitossa...ettekö voi vaan kerätä niitä ja viedä roskiin?!? Muistakaa että talvella lumen alle peitetyt pökäleet tulevat esiin keväällä, ei se maatuminen niin nopea juttu ole, varsinkin kun kyseessä on iso koira ja sen jätökset. Tietysti jossain maalla voi noin tehdä, jos kyse on harvaan asutusta paikasta jossa pökäleet voi potkia vaikka ojaan. Mutta oikeesti! Satun itse omistamaan labradorinnoutajan, ja tiedän mistä puhun.
- Dgjkiytd
Ei kai kukaan oikeasti tunge taskuun (täysiä) kakkapusseja? Ite ainakin ihan kädessä kannan roskikselle saakka. Suosimassani merkissä on kahvatkin
- Koirulitt
Minä syön ne. Hänen kaki on niin hyvää!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421494
- 981430
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741131- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992